NAP Hotel Bangkok
Hotel met een bar/lounge, op wandelafstand van Markt Pratunam
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor NAP Hotel Bangkok





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard kamer (Ground Floor) laden

Standaard kamer (Ground Floor)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie tweepersoonskamer, 2 slaapkamers laden

Familie tweepersoonskamer, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
2 badkamers
Een regendouche
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Park Hyatt Bangkok
Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 537 beoordelingen
De prijs is € 298
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22 Soi Phetchaburi 13, Phethburi Road, Phayathai, Bangkok, 10400
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Theme Boutique Hotel
Theme Boutique Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 96 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer THB 200 voor volwassenen en THB 200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NAP Hotel Bangkok
NAP Bangkok
NAP Hotel Bangkok Hotel
NAP Hotel Bangkok Bangkok
NAP Hotel Bangkok Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over NAP Hotel Bangkok
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jun 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Loong
Reisde met partner, Reisde met familie
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Loong
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Iram
Reisde met familie
30 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iram
11 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Hon Yew
Reisde met partner
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hon Yew
8/10 – Goed
Edlyn Simin
Reisde met familie
23 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edlyn Simin
3 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
4 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Sarocha
Reisde met een groep
23 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ว้าวว้าวว้าว
Sarocha
3 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Arun
9 nov 2020
Arun
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
kajorn
8 sep 2020
kajorn
2 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Csaba
Reisde met familie
7 mrt 2020
Value for money little expensive!
Csaba
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Verna
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verna
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jan 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
J
Reisde met partner
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Carlo, Singapore
Reisde met partner
16 jan 2020
Carlo
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Hang Meng
Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hang Meng
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Hui min
Reisde met een groep, Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hui min
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 dec 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Yoke ting
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoke ting
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
NICHOLAS, Kuala Lumpur
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NICHOLAS
4 nachten verbleven in december 2019