Kingston Suites Bangkok
Gezinsvriendelijke hotel met een lokale shuttleservice en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Kingston Suites Bangkok





VIP Access
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive Twin kamer, hoek laden

Executive Twin kamer, hoek
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Executive kamer, 1 kingsize bed
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Een eettafel
Hd-televisie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, hoek laden

Executive tweepersoonskamer, hoek
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Hd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

39/3-7 Sukhumvit 15, Bangkok, Bangkok, 10110
Over deze accommodatie
Kingston Suites Bangkok
Gelijkaardige accommodaties

Mandarin Hotel Managed by Centre Point
Mandarin Hotel Managed by Centre Point
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 2.205 beoordelingen
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: THB 2000.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 250 voor volwassenen en THB 180 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1300 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Toeslag voor extra bed: THB 1739.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bangkok Kingston Suites
Kingston Bangkok
Kingston Bangkok Suites
Kingston Suites
Kingston Suites Bangkok
Kingston Suites Hotel
Kingston Suites Hotel Bangkok
Suites Kingston
Kingston Suites Bangkok Hotel Bangkok
Kingston Suites Bangkok Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kingston Suites Bangkok
8,0
Zeer goed
8,0
Netheid
7,8
Locatie
8,2
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Leslie
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Leslie
17 okt 2023
Leslie
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Tony, Den Haag
19 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel in een erg leuke wijk Sukhumvit
Tony
3 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Printha
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid
Printha
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Dallas, Springfield
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dallas
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Ramon
Zakenreiziger
26 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
Ramon
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Elizabeth
Reisde met familie
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yolonda Aurelia
Reisde met partner
20 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yolonda Aurelia
13 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KIYOSHI
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIYOSHI
19 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met een groep
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Stephen
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MINORU
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
15 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
KA KIN
23 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA KIN
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
RAN
22 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAN
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Jeff Pu
22 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Jeff Pu
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jesse
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesse
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tamotsu
Reisde met een groep
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamotsu
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Mitsuharu
Reisde met een groep
5 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuharu
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Arturo
Zakenreiziger
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arturo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Armond
31 aug 2025
Armond
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hana
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hana
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
秀樹
25 aug 2025
秀樹
1 nacht verbleven in augustus 2025

















