The Papandayan
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Premier Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Klassieke eenpersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Klassieke eenpersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Premier eenpersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Premier eenpersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed laden

Suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een bubbelbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Jendral Gatot Subroto No.83, Malabar, Bandung, Jawa Barat, 40262
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sheraton Bandung Hotel & Towers
Sheraton Bandung Hotel & Towers
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 184 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 217800 voor volwassenen en IDR 108900 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 175000.00 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Papandayan
Papandayan Bandung
Papandayan Hotel
Papandayan Hotel Bandung
The Papandayan Hotel Bandung
The Papandayan Hotel
The Papandayan Bandung
The Papandayan Hotel Bandung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Papandayan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met een groep
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
jinkyung
Reisde met familie
30 apr 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
jinkyung
3 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Hambali
Reisde met familie
28 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love this hotel!!
Hambali
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Pande Ketut W
Reisde met familie
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Pande Ketut W
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
JUNHO
13 mrt 2020
JUNHO
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Noor
9 mrt 2020
Negatief: Personeel en service
Noor
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met een groep
20 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bfast service
Marcel
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Mohammad
Reisde met een groep
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammad
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Danang
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danang
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Chunsoo
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chunsoo
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Yanti
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel... all good.
Yanti
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Marivic
24 jul 2019
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Nothing 5 star about it
Marivic
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Azri, Kuala Lumpur
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Azri
5 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 feb 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
in cheol
10 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
in cheol
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
HYEONG JIK
5 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
정말 괜찮습니다. :-)
HYEONG JIK
10/10 – Uitstekend
canmy
8 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
canmy
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
ツインベッドが小さい
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017