Pullman Bandung Grand Central
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten
Fotogalerie voor Pullman Bandung Grand Central





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Executive kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed (Pullman) laden

Junior suite, 1 kingsize bed (Pullman)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin Room with City View laden

Deluxe Twin Room with City View
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Executive King Room laden

Executive King Room
Alle foto's voor Deluxe King Room with City View laden

Deluxe King Room with City View
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Executive Twin Room laden

Executive Twin Room
Alle foto's voor Pullman Junior Suite laden

Pullman Junior Suite
Pullman Suite With 1 King Size Bed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

JL DIPONEGORO NO 27, BANDUNG, Bandung, 40115
Over deze accommodatie
Pullman Bandung Grand Central
Gelijkaardige accommodaties

Crowne Plaza Bandung by IHG
Crowne Plaza Bandung by IHG
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 221 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 250000 voor volwassenen en IDR 125000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 210000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: IDR 605000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Styles Bandung Grand Central
Pullman Bandung Grand Central Hotel
Pullman Bandung Grand Central Bandung
Pullman Bandung Grand Central Hotel Bandung
Pullman Bandung Grand Central (Opening December 2020)
Pullman Bandung Grand Central (Opening November 2020)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Pullman Bandung Grand Central
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Junji
29 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Junji
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Reza
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reza
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Zahari
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zahari
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
hicks
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hicks
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alberto
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muy recomendable

Alberto
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適なステイだった
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zainudin
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zainudin
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Man wai
28 mei 2025
Man wai
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sandhy
8 mei 2025
Sandhy
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kiichi
8 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiichi
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Indra
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Indra
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
CHINMING
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHINMING
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Colin
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Colin
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ATSUHIRO
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ATSUHIRO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hinson
Zakenreiziger
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hinson
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Naya Juwita
29 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Naya Juwita
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Pancanita
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pancanita
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hardik
Zakenreiziger
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hardik
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ivan
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 nov 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024








