Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Belmont House Hotel





Overweeg een verblijf bij Belmont House Hotel en geniet van een gratis à la carte ontbijt, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Naast een bar en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rathfriland Rd, Banbridge, Northern Ireland, BT32 3LH
Over deze accommodatie
Belmont House Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Belmont House Hotel Hotel
Belmont House Hotel Banbridge
Belmont House Hotel Hotel Banbridge
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Belmont House Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Allan
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allan
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Monica
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monica
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Beverley
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beverley
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent, would stay again
Tracy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Leah
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leah
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Shirley
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shirley
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ebbe
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ebbe
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kim
3 mrt 2025
Kim
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alison
Reisde met partner
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Joanne
16 feb 2025
Joanne
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Janet
Reisde met familie
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
Reisde met familie
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
martin
Zakenreiziger
28 okt 2024
Positief: Voorzieningen
martin
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Olga
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olga
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Catrin
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful garden with lots of magnificient trees
Catrin
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
LEI
Zakenreiziger
9 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst experience ever, READ before you book



LEI
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 sep 2024
Negatief: Personeel en service
Disappointing Stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Alister
Zakenreiziger
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alister
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Natalie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Laurence
Reisde met een groep, Zakenreiziger
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurence
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Susann
Reisde met familie
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susann
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
25 jul 2024
Thomas
1 nacht verbleven in juli 2024