Hotel Garni Goldener Schwan
Hotel met gratis ontbijt in Bad Windsheim
Fotogalerie voor Hotel Garni Goldener Schwan





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rothenburger Strasse 5, Bad Windsheim, 91438
Over deze accommodatie
Hotel Garni Goldener Schwan
Gelijkaardige accommodaties

Kurhotel Pyramide
Kurhotel Pyramide
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 77 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.40 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Garni Goldener Schwan Bad Windsheim
Garni Goldener Schwan Bad Windsheim
Garni Goldener Schwan
Garni Goldener Schwan
Hotel Garni Goldener Schwan Hotel
Hotel Garni Goldener Schwan Bad Windsheim
Hotel Garni Goldener Schwan Hotel Bad Windsheim
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Garni Goldener Schwan
9,2
Fantastisch
9,8
Netheid
8,6
Locatie
9,6
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 aug 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Helmut
Zakenreiziger, Reisde met partner
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helmut
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
isabella
Reisde met familie
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
isabella
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Klaus
10 apr 2023
Klaus
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Douglass
Reisde met familie
7 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglass
10/10 – Uitstekend
Waldemar
3 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waldemar
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jost-Peter
9 nov 2019
Jost-Peter
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Birgitt
Reisde met familie
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Birgitt
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Herbert
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herbert
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Angela
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angela
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Jan
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Jan
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Robert
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Markus
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near center of town
Markus
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Matthias
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Matthias
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Regina
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Regina
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Heino, Gemünden
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heino
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Maria
13 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018








