Hotel Am Fang
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt in Bad Laasphe
Fotogalerie voor Hotel Am Fang





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Verwarming
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Een privébadkamer
Champagnedienst
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hoehenweg 1, Bad Laasphe, NRW, 57334
Over deze accommodatie
Hotel Am Fang
Gelijkaardige accommodaties

mein kleinHOTEL Biedenkopf
mein kleinHOTEL Biedenkopf
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.0 van 10, Fantastisch, 21 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.70 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 22.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Am Fang Hotel
Hotel Am Fang Bad Laasphe
Hotel Am Fang Hotel Bad Laasphe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Am Fang
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Anton
Zakenreiziger
30 jan 2025
Anton
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Carlo
3 sep 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlo
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Annet
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annet
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Luiz
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Luiz
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Greonne
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greonne
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
David
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Maurice
Zakenreiziger
4 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maurice
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Mark
4 aug 2023
Positief: Personeel en service
Prima hotel

Mark
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Sinem
Reisde met familie en kleine kinderen
8 dec 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen




Sinem
2 nachten verbleven in december 2025
6/10 – Redelijk
Sabine
Reisde met een groep
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Michael
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Marie
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rent og pent. Enkel standard.
Marie
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Anders
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Renate
16 jun 2025
Positief: Netheid
Renate
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Robert
30 mei 2025
Robert
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Robert
30 mei 2025
Robert
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tobias
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tobias
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Andreas
Zakenreiziger
15 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tobias
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tobias
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Winfried
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Winfried
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Olivier
Zakenreiziger
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Zimmer in die Jahre gekommen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Andreas
Zakenreiziger
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Andreas
1 nacht verbleven in september 2024








