La Renaissance
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Baccarat
Fotogalerie voor La Renaissance





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
29 okt - 30 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een aparte privébadkamer
Satellietzenders
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een aparte privébadkamer
Satellietzenders
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een aparte privébadkamer
Satellietzenders
Kleerkast
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

31 Rue Des Cristalleries, Baccarat, Meurthe-et-moselle, 54120
Over deze accommodatie
La Renaissance
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Altitude et Spa Pierre-Percée
Hotel Altitude et Spa Pierre-Percée
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 42 beoordelingen
De prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
29 okt - 30 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 9 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Renaissance Baccarat
Renaissance Hotel Baccarat
La Renaissance Hotel
La Renaissance Baccarat
La Renaissance Hotel Baccarat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over La Renaissance
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,0
Locatie
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 jul 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
-
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Marion
Zakenreiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel.com, site à fuir
Marion
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
christophe
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande sans hésiter
christophe
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Olivier
Reisde met een groep
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
THIERRY
16 feb 2025
THIERRY
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pierre Jean
Zakenreiziger
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre Jean
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Fabrice
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel pour une nuit d'affaire
Fabrice
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Raymond, Toronto
13 okt 2024
Raymond
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
11 sep 2024
Eric
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hervé
Zakenreiziger
28 jul 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hervé
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Christine
13 jul 2022
Christine
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
GHISLAIN
Reisde met familie
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GHISLAIN
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Ludivine
Reisde met een groep
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ludivine
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Francois
20 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour un séjour à Baccarat respectable.
Francois
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
severine
Zakenreiziger
23 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
literie très confortable et peu de bruit
severine
3 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
22 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
3 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Christelle
16 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Christelle
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
JEAN-PAUL
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
JEAN-PAUL
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Fabien
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Ghislaine
27 sep 2018
RAS
Ghislaine
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 sep 2018
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Sylviane
27 aug 2018
Hôtel au calme, propre et accueil chaleureux
Sylviane
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Julio
12 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel à baccarat
Julio
3 nachten verbleven in juli 2018






