ibis Budget Auckland Central
Milieuvriendelijke hotel met een 24-uurs receptie in Auckland
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Budget Auckland Central





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
20 aug - 21 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio, 1 tweepersoonsbed laden

Studio, 1 tweepersoonsbed
7,6 van 10
Goed
(48 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een koelkast
Televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Alle foto's voor Studio, 2 eenpersoonsbedden laden

Studio, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een koelkast
Televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe studio, 1 tweepersoonsbed (High Floor) laden

Deluxe studio, 1 tweepersoonsbed (High Floor)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Misschien vind je dit ook leuk

Horizon by SkyCity
Auckland Central Business District
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 450 beoordelingen
De prijs is € 114
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20 Wyndham Street, Auckland, 1001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Gamma Hotel
Gamma Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Microgolfoven
8.2 van 10, Zeer goed, 488 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer NZD 20 voor volwassenen en NZD 20 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: NZD 30 per dag (op 70 meter afstand)
- De accommodatie berekent een toeslag van 2 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De creditcard die je bij het inchecken toont, dient dezelfde te zijn als de kaart die je tijdens het boeken het gebruikt. Als de kaarthouder niet op de reservering staat vermeld, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie om je identiteit op een andere manier te bevestigen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Classificatie volgens Qualmark®, dat de officiële sterrenclassificaties toekent aan accommodaties in Nieuw-Zeeland.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Auckland ibis Styles
ibis Styles Auckland
ibis Styles Hotel Auckland
All Seasons Auckland Hotel Auckland Central
Auckland Formule 1 Hotel
Ibis Styles Auckland New Zealand
ibis Budget Auckland Central Hotel
ibis Budget Auckland Central
ibis Budget Central Hotel
ibis Budget Central
Ibis Budget Auckland Central New Zealand
Formule 1 Hotel Auckland
All Seasons Auckland Hotel Central
ibis Budget Auckland Central Hotel
ibis Budget Auckland Central Auckland
ibis Budget Auckland Central Hotel Auckland
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Budget Auckland Central
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
16 feb 2025
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Els
16 feb 2025
Negatief: Personeel en service
Els
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Petro
16 feb 2025
Positief: Netheid
Petro
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Elisabeth, Melick
3 dec 2024
Elisabeth
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Peduru
Reisde met partner
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peduru
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Fleur
Reisde met een groep
16 jan 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fleur
8/10 – Goed
RA
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
prima lokatie. basic net hotel.
RA
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Collette
25 jul 2025
Positief: Personeel en service
Collette
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Martin
23 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Fiona
Zakenreiziger
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiona
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Heinui
Zakenreiziger
15 jul 2025
Heinui
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Katrina
Reisde met een groep, Reisde met familie
13 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrina
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Shaochen
Zakenreiziger
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Shaochen
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nigel
5 jul 2025
Negatief: Voorzieningen
Nigel
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
BEVERLEY, Carrara, Gold Coast.
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEVERLEY
5 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
naseem
Reisde met een groep
23 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
naseem
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Emily
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
NURHASANAH M
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Voorzieningen
NURHASANAH M
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Anne
Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Rohan Hayes
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rohan Hayes
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Doris
Reisde met partner
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doris
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MARVIN, CROWN POINT
Reisde met familie
2 jun 2025
MARVIN
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sally
21 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Naoyuki
19 mei 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoyuki
6 nachten verbleven in mei 2025