Glaros Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Chaidari
Fotogalerie voor Glaros Hotel





Beoordelingen
6,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Balkon
Airconditioning
Gratis babybedden
Privébadkamer
Televisie
Dagelijkse schoonmaak
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Balkon
Airconditioning
Gratis babybedden
Privébadkamer
Televisie
Dagelijkse schoonmaak
Misschien vind je dit ook leuk

The Pinnacle Athens
Stadscentrum
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.182 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Leoforos Schistou Skaramagka 560, Chaidari, Attica, 124 61
Over deze accommodatie
Glaros Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Athens International Youth Hotel and Hostel
Athens International Youth Hotel and Hostel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.4 van 10, Goed, 13 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 31 maart betaal je EUR 0.50 per accommodatie, per nacht.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 31 oktober betaal je EUR 2.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 500 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Glaros Hotel Chaidari
Glaros Chaidari
Glaros Hotel Hotel
Glaros Hotel Chaidari
Glaros Hotel Hotel Chaidari
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Glaros Hotel
Beoordelingen
6,0
6,0/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
4,8/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 okt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Emily
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Fabiano
22 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabiano
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mario
Reisde met een groep
19 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
Mario
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ATHANASIA
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ATHANASIA
7 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Henning
3 feb 2024
Henning
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Bernd
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bernd
2 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Amoni ike
Zakenreiziger
14 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amoni ike
10 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Jassandra
Reisde met familie
6 jul 2023
Jassandra
2 nachten verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Karin
Reisde met familie
14 jun 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karin
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
GEORGIOS
12 apr 2022
GEORGIOS
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Antonios
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Value for money
Antonios
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
christos
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christos
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
GEORGIOS
Zakenreiziger
7 nov 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GEORGIOS
2 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2020
4/10 – Matig
Marlène
Reisde met familie
4 aug 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marlène
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
LIA
30 jan 2020
LIA
7 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Davide
30 jul 2019
Davide
8 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Liv Jorunn
24 mei 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Liv Jorunn
15 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
11 apr 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Noy
26 sep 2018
Noy
1 nacht verbleven in september 2018

















