Hotel Mardaga
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in As
Fotogalerie voor Hotel Mardaga





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 111
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Pillowtop
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Ledtelevisie
Pillowtop
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Stationsstraat 121, As, 3665
Over deze accommodatie
Hotel Mardaga
Gelijkaardige accommodaties

Carbon Hotel - Different Hotels
Carbon Hotel - Different Hotels
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 255 beoordelingen
De prijs is € 111
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schoonmaakkosten: EUR 2.95 per accommodatie, per nacht
- Administratieve toeslag: EUR 3.25 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 25.00 voor volwassenen en EUR 15.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 20.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
- Administratietoeslag: EUR 2.95 per dag
- Diner: EUR 55
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mardaga Different Hotels As
Hotel Mardaga As
Mardaga As
Hotel Mardaga - Different Hotels As
Hotel Mardaga - Different Hotels Hotel
Hotel Mardaga - Different Hotels Hotel As
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Mardaga
8,2
Zeer goed
9,0
Netheid
7,6
Locatie
8,8
Personeel en service
6,8
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
GUY
13 mei 2025
GUY
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kamel
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Kamel
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Cindy
30 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontgoocheld
Cindy
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Conny
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conny
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Ben
Reisde met partner
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ben
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Yu Yun
27 jan 2024
Yu Yun
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
de
Reisde met partner
30 dec 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
de
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Vidjaikumar
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Vidjaikumar
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jaap
29 okt 2023
Jaap
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Ingrid
Reisde met partner
19 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingrid
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
CARLO
11 feb 2023
CARLO
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
URBAIN
7 okt 2022
URBAIN
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Helen
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Helen
2 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Ingrid
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ingrid
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Arnout
18 okt 2019
Positief: Netheid
Redelijk hotel
Arnout
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Remco
11 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk
Remco
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Marieke Seeke, Haarlem
1 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk om het na 44jaar weer zo goed te ervaren
Marieke Seeke
1 nacht verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Franky, belgië
8 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te duur
Franky
6/10 – Redelijk
Bobby
28 aug 2025
Bobby
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Alexander
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Alexander
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rikard
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rikard
2 nachten verbleven in februari 2025








