Particuliere eigenaar
El reloj casa hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Filandia
Fotogalerie voor El reloj casa hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer (Salento, Pijao, Cordoba) laden

Deluxe kamer (Salento, Pijao, Cordoba)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Familiekamer (Genova, Cocora) laden

Familiekamer (Genova, Cocora)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer (Quimbaya 6) laden

Deluxe kamer (Quimbaya 6)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Deluxe kamer (Montenegro 7) laden

Deluxe kamer (Montenegro 7)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Deluxe kamer (Buenavista 8) laden

Deluxe kamer (Buenavista 8)
Hoogtepunten
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Deluxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrera 5 3-37, Filandia, Quindío, 634001
Over deze accommodatie
El reloj casa hotel
Gelijkaardige accommodaties

Sierra Morena Eco-Hotel
Sierra Morena Eco-Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 45 beoordelingen
De prijs is € 58
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: COP 50000 per huisdier, per nacht
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: COP 80000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
El reloj casa hotel Hotel
El reloj casa hotel Filandia
El reloj casa hotel Hotel Filandia
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over El reloj casa hotel
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
10
Locatie
9,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Ivan
Reisde met familie
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Ivan
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Francisco
Reisde met familie
14 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jun 2023
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Caterine
Reisde met familie
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caterine
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Caterine
Reisde met familie
24 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caterine
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Adriana
11 aug 2022
Adriana
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Timothy
12 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timothy
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
ALEJANDRO
6 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALEJANDRO
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Juan C
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilloso Hotel
Juan C
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Jorge Luis
15 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jorge Luis
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mei 2021
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
ALEJANDRO
7 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALEJANDRO
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
David, Toronto
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Jose
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in augustus 2019








