Comfort kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Etrusco Arezzo Hotel, Sure Hotel Collection by Best Western

4 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 59 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 152 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and well maintained, friendly staff. Old fashioned with modern upgrades here and there. We had a pleasant stay.
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Jelle, Gouda

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Vreselijke ervaring!
Vreselijk! Een nacht in dit hotel verbleven, maar een vreselijke ervaring gehad! He badkamer was goor, echt smerig met haren over de gehele vloer. Een andere kamer werd niet aangeboden toen wij dit meldden. Verder was het ontbijt echt niet te eten en was bijna alles op toen wij 45 minuten voor het einde van de lunchtijd (9.15) aan kwamen in de buffet zaal. De gekookte eieren waren oud (met een blauw laagje om het gele hart), er waren geen glazen, er was geen vers brood, alleen oud brood van gisteren. Als laatste zou het restaurant iedere dag open zijn volgens het eigen hotel boekje van dit hotel. Echter, deze was gesloten. Ik heb in veel 4* hotels gezeten, en uiterlijk lijkt dit ook een 4* hotel, maar ik vond dit eerder vergelijkbaar met een goedkoop 2* hotelletje... Echt een afrader!

10/10 – Uitstekend

P, Barendrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima uitvalsbasis voor Arezzo en omgeving
prima kamer, goed (Italiaans ) ontbijtbuffet, uitstekende airco.

8/10 – Goed

Helena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel cómodo de grandes espacios. La habitación grande y con lo necesario.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Fulvio

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Suria a

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel precisando de reforma.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

VITTORIO

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Luca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Mauro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
struttura moderna con camere davvero confortevoli. Ottima la ristorazione e ad un prezzo equilibrato
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Nicola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
Ottimo hotel Dotato di buon confort. Colazione ben assortita. Forse l unico neo è non omaggiare una bottiglietta d acqua in camera. Ci ritorno
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

MARIACRISTINA

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hotel è vicino al centro di Arezzo, che però deve essere raggiunto in auto. Il personale è molto cortese e preparato a soddisfare le esigenze del cliente in anticipo. Complimenti .
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

FRANCESCO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Franco

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Virginia

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mario

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Roberta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Filippo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buon hotel ottima colazione
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Roberta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Roberta

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Carmen

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Nicola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
un buon hotel con un ottimo personale!!!!
faccio i complimenti al personale per il problem solving di piccoli problemi verificatosi durante il soggiorno.Bravi e complimenti
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Daniela

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Randy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was excellent, the restaurant food was great!
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Romi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Group

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Federica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na

8/10 – Goed

Margareth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom custo/beneficio
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Aurélie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon hotel. Chambre spacieuse et confortable.
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Robert Jenkins, Alvignanello

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The customer service is spectacular but there were numerous issues with the room. This was my third time staying at this specific location and never seen it this bad!!! Now I have to find a different place in Arezzo 😩😩
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Francesca, Customer care dept. op 10 aug 2022
Dear Mr Jenkins, we are very sorry to read that your stay in our hotel was not positive. Our staff are flexible and available to better manage customer needs. Concerning the issues found in the room, it seams that you did not reported the questions to our staff, expecially the issue of the shower. If the problems found could not be solved we were ready to propose a room change. I hope it will give us the opportunity to welcome you again, perhaps in one of our Superior Plus rooms Best Regards

6/10 – Redelijk

Oana

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sergey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
It was ok for economical business stay. Clean but a lot of worn out equipment. Looks more like 3star then 4 star. No a big deal thou. Reception clerks are very polite and friendly- big plus in my opinion. AC present as advertised but hardly works. Mostly circulates as a fan, Opening windows at night somewhat helps. If you sensitive to temperature - look for something else. AC is really a just fan!
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ramiro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Daniele

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Dominique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Lynda, Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Ettore

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Luis Antonio

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Lisa

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Alessandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Simona

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

ROBERTO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo Hotel.
Tutto OK, ottimo in tutto, lo consiglio Vivamente, Grazie.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Francesca, Customer care op 31 jan 2022
Gentilissimo sig. Roberto, grazie molto del tempo che ci ha dedicato nel scrivere questo ottimo giudizio sul suo soggiorno da noi. Cerchiamo di fare il nostro lavoro al meglio, regalando agli ospiti esperienze positive. Alla prossima Cordiali saluti

8/10 – Goed

Michael

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Carmela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Vincenzo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soggiorno benissimo…. Tutto alla grande direi…. Grazie a tutti.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Mehran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel hvis man har bil
Godt hotel, lidt langt fra byen. Fint hvis man har bil ellers for langt væk. Værelset var godt og morgenmaden var standard.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Robert Jenkins Wayne, Alvignanello

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The customer service is what keeps me coming back, this was my second visit and they remembered me. If this hotel ever gets renovated it will be the best in the area
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Carlo

Positief: Netheid, personeel en service
Nulla di speciale
Per un hotel a 4 stelle è inaccettabile avere letti sfondati, moquette lisa nei corridoi, colazione caotica e non di qualità. Unica nota positiva il personale gentile e disponibile, su di loro nulla da dire ma la struttura ha parecchie criticità.
1 nacht verbleven in september 2021