Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 72 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
54
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 72 beoordelingen" "
8 - Goed
15
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 72 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 72 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 72 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Marin
Zakenreiziger
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New hotel, excellent condition, good breakfast! Great staff!
Very often you will receive an unexpected upgrade to your room!
Marin
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Catalin Dan op 27 mei 2024
Dear Mr. Marin, Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad. We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests. Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future. Yours sincerely, Catalin DanFront Office & Reservations Manager
10/10 – Uitstekend
Otniel Ioan, Indianapolis
Reisde met familie
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stop on the road
Otniel Ioan
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Larisa Luca - Front Office Manager op 29 jan 2024
Dear Mr. Otniel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad.We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future.
6/10 – Redelijk
stefano
19 nov 2023
stefano
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Larisa Luca - Front Office Manager op 21 nov 2023
Dear Mr. Stefano,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad.We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future.
10/10 – Uitstekend
Bogdan, Buftea
5 okt 2023
Bogdan
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Larisa Luca - Front Office Manager op 21 nov 2023
Stimate domnule Bogdan,Apreciem foarte mult comentariile referitoare la sederea dumneavoastra la hotelul ibis Styles Arad. Este intotdeauna o placere sa primim un feedback pozitiv.Voi comunica echipei remarcile dumneavoastra.Sunt convinsa ca acest feedback va servi ca si incurajare pentru intreg personalul care depune eforturi pentru a imbunatati calitatea serviciilor oferite.Va multumim ca ne-ati impartasit experienta dumneavoastra si speram ca urmatoarea sedere alaturi de noi sa fie la fel de placuta ca si precedenta.
10/10 – Uitstekend
Dinu
Zakenreiziger
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dinu
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Larisa Luca - Front Office Manager op 31 jul 2023
Dear Mr. Dinu,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad.We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future.
8/10 – Goed
Liviu
13 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Liviu
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Larisa Luca - Front Office Manager op 31 jul 2023
Dear Mr. Liviu,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad.We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future.
10/10 – Uitstekend
Frederique
Zakenreiziger
6 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederique
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Larisa Luca - Front Office Manager op 10 jul 2023
Dear Mr. Frederique,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad.We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future.
10/10 – Uitstekend
Julian
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julian
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Larisa Luca - Front Office Manager op 4 jul 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad.We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future.
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
15 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived late due to delays at the border crossing. When we called to let the hotel know the receptionist was great, reassuring us that there would be no problem and not to rush.
On arrival she was very helpful and friendly. It was a nice welcome after a long journey.
Jacob
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Larisa Luca op 16 jun 2023
Dear Mr. Jacob,Thank you for taking the time to tell us about your experience at ibis Styles Arad.We greatly value and appreciate your positive and constructive feedback and it will be my pleasure to share your kind compliments with our team. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests.Thank you again for sharing your experience, and we very much look forward to warmly welcoming you again to ibis Styles Arad in the near future.Yours sincerely,Larisa LucaFront Office Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
3 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Mark
5 okt 2022
Mark
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theme, modern design. All perfect.
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Larisa Luca op 17 aug 2022
Dear Mr. Daniel,
We very much appreciate your comments regarding your stay at ibis Styles Arad.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Larisa Luca
Front Office Manager
8/10 – Goed
Csaba
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel wenn man nahe and der Autobahn sein möchte
Csaba
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Larisa Luca op 22 jul 2022
Dear Mr. Csaba,
We very much appreciate your comments regarding your stay at ibis Styles Arad.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Larisa Luca
Front Office Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Gabriel Sorin
27 jun 2022
Gabriel Sorin
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Larisa Luca op 6 jul 2022
Dear Mr. Ene,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Arad. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Larisa Luca
Front Office Manager
8/10 – Goed
sebastien
Zakenreiziger
6 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sebastien
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Peter
Zakenreiziger
5 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nur unsympathisch und schlechter Service.
Das unfreundliche Personal ever. Kein Lächeln, kein Hallo, geschweige denn ein herzliches Willkommen. Es wurde noch nicht einmal der Kopf gehoben…schlecht! Darüber hinaus fand eine oder mehrere Veranstaltungen statt und es gab keine Möglichkeit das Restaurant zu nutzen. Das Hotel liegt am „Ende der Welt“ und wir mussten wieder mit dem Auto durch die Gegend fahren. Frechheit!!!
Peter
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Florin
Zakenreiziger
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arad
10 min from centers
Florin
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr Gut
Das Zimmer und das Bad ist sehr sauber, das Bett ist bequem. Das Restaurant ist in Ordnung.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
PETRICA
6 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great modern hotel
A great modern hotel. Spacious room, very clean and a nice big wet room shower. Breakfast was superb.
PETRICA
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Ana
Zakenreiziger
25 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ana
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Kamil
Reisde met familie
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Udmærket tilfredser
Det var rigtigt godt hotel ingen påklægelig. Fint morgen mad.
Kamil
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Paolo
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paolo
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Ramona
24 jul 2021
Ramona
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
alex
3 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alex
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super clean and comfortable, plenty of parking
Great service, nice and clean.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and clean. But parking is a bit too pricy!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Arild
20 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arild
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
ADRIAN
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ADRIAN
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Mihai
Zakenreiziger
18 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brand new hotel, nice staff
The hotel is new, everything is in excellent condition and very clean. The staff was very kind and helpful.
Mihai
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Adrian
9 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adrian
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Silvia op 11 jan 2021
Dear Mr. Adrian,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Arad.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Cioca Silvia
Front office manager
10/10 – Uitstekend
Markus
Zakenreiziger
9 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zwischenstop
Super gute Lage
Markus
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Elena
23 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
L’albergo è molto carino, il contesto è una zona industriale ma è molto vicino all’autostrada, non mi è piaciuta la signora che serviva la colazione perché non era molto cortese e il bacon servito era freddo, per il resto tutto perfetto e molto pulito, per chi apprezza la storia dell’arrivo dello zucchero in Romania, l’albergo la racconta attraverso i suoi piani... molto carino!
Elena
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Michal
Zakenreiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michal
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Elena
Zakenreiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elena
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Andrea
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breve soggiorno ma piacevole.
Eccellente struttura gestita da personale professionale. Ottimo rapporto qualità prezzo, colazione di buona qualità. Consigliato!
Andrea
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Adelina
Zakenreiziger
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I have stayed here on my way to Austria. Very nice hotel, I think it is close to Arad.
Very good breakfast and super nice employees! I would stay here on my way back to Romania too!
Adelina
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Ionut
Reisde met familie
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay.
OK for this price.
Ionut
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Silvia op 14 sep 2019
Dear Mr. Ionut,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Arad.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Cioca Silvia
Front office manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was clean and nicely decorated. Good breakfast items and nice bar area.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Silvia op 2 sep 2019
Dear guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Arad.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Cioca Silvia
Front office manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel Good breakfast Location is in the industrial 10minutes drive in town
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Silvia op 8 aug 2019
Dear guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Arad. Everyday we try to improve our services and facilities.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be better than the previous one.
Kind regards,
Cioca Silvia
Front office manager
10/10 – Uitstekend
Sinan
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sinan
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Silvia op 8 aug 2019
Dear Mr. Sinan,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Arad. Everyday we try to improve our services and facilities.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be better than the previous one.
Kind regards,
Cioca Silvia
Front office manager
8/10 – Goed
lorant
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lorant
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Silvia op 8 aug 2019
Dear Mr. Lorant,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Arad. Everyday we try to improve our services and facilities.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be better than the previous one.
Kind regards,
Cioca Silvia
Front office manager
10/10 – Uitstekend
Michael
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches Personal, gutes Frühstück, angenehme Preise
Leider etwas außerhalb der Stadt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
David
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J k
David
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, modern, but, above all, the friendly people of the staff... I went to the restaurant of the hotel, it was all well done and persons, as Morcan Ionut, extremely professional and extremely kind...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
BIHTER
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BIHTER
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
VLAESCU
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer