Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Royal Plaza





Hotel Royal Plaza biedt onder andere een gratis ontbijtbuffet. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Executive driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive driepersoonskamer laden

Executive driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Rio Branco, 519, Apucarana, PR, 86800120
Over deze accommodatie
Hotel Royal Plaza
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 60.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor late check-in tussen 12.00 uur en 16.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Royal Plaza Hotel
Hotel Royal Plaza Apucarana
Hotel Royal Plaza Hotel Apucarana
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Royal Plaza
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
katia
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
katia
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MARCELO
Zakenreiziger
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BOM HOTEL
MARCELO
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Erivelton
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Erivelton
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Ney
Zakenreiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ney
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos Alexandre
Zakenreiziger
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos Alexandre
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
Zakenreiziger
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Douglas
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Catia
Reisde met een groep
9 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Catia
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Silvana
Reisde met een groep
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvana
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
susana
15 jan 2025
susana
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jan 2025
Positief: Personeel en service
Razoável
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ANA
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ANA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ivone
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivone
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
RICARDO
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RICARDO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Janaina
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janaina
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
ÊNIO
Zakenreiziger
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Um bom hotel para pernoitar em Apucarana
ÊNIO
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Elpidio
Zakenreiziger
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elpidio
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Giuliano
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giuliano
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Sandoval
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandoval
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Donizete
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Donizete
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Leandro
6 okt 2024
Leandro
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Flávio
Zakenreiziger
24 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Flávio
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ronivan
Zakenreiziger
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ronivan
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2024