Richmond Hotel Aomori

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 4 restaurants, in de buurt van Haven van Aomori

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Richmond Hotel Aomori

Lobby
Twin kamer, niet-roken (Hollywood) | Een bureau, gratis wifi
Ingang accommodatie
Accommodatievoorziening
Dagelijks à la carte ontbijt (JPY 1800 per persoon)

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin kamer, niet-roken (Hollywood)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Driepersoonskamer, niet-roken (Studio)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(24 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
  • 2 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Moderate Single-Non-Smoking

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
  • Max. aantal: 1

Moderate Double Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Deluxe Single Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 1

Deluxe Double Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Moderate Twin Room-Non-Smoking

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 2

Triple Room-Non-Smoking

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 3

Quadruple Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 4

Deluxe Single Room-Smoking

  • Max. aantal: 1

Standard, Double With Bath, City View

  • Max. aantal: 3

Moderate, Twin With Bath, City View

  • Max. aantal: 4

Corner Twin With Bath, City View

  • Max. aantal: 4

Moderate, Hollywood Triple With Bath, City View

  • Max. aantal: 6

Twin With Bath, City View

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-6-6 Nagashima, Aomori, Aomori, 030-0861

In de buurt

  • Haven van Aomori - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Toeristisch informatiecentrum Aomori ASPAM - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Nebuta Wa Rasse-museum - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Brug van de Aomori-baai - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Stedelijk Bosbouwmuseum van Aomori - 2 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Yadamae Station - 15 min. rijden
  • Station Shin-Aomori - 16 min. wandelen
  • Aomori (AOJ) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪末廣ラーメン本舗 青森本町分店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪山水苑 - ‬4 min. wandelen
  • ‪入〼亭 - ‬3 min. wandelen
  • ‪喫茶クレオパトラ - ‬4 min. wandelen
  • ‪北の味処 一っ福 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Richmond Hotel Aomori

Hotel vlak bij Haven van Aomori
Geniet van een droogkuis/wasserijservice, een businesscentrum en 4 restaurants bij Richmond Hotel Aomori. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een automaat
  • Een lift, bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Gratis kranten en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
De 175 kamers bieden veel comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.000 per nacht; inclusief in- en uitrijden)

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPY 1.800 voor volwassenen en JPY 1.000 voor kinderen
  • 4 restaurants

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 13 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2009

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 12 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1800 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
  • Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Richmond Aomori
Richmond Hotel Aomori Hotel
Richmond Hotel Aomori Aomori
Richmond Hotel Aomori Hotel Aomori

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Richmond Hotel Aomori?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Richmond Hotel Aomori voor parkeren?

Parkeren kost JPY 1000 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Richmond Hotel Aomori inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Richmond Hotel Aomori uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Richmond Hotel Aomori?

Dit hotel in Aomori ligt op 15 minuten wandelen van Blue Forest Central Park en Haven van Aomori. Ook Uto-schrijn en Digitaal Museum van de Aomori-prefectuur liggen op 10 minuten wandelen. Station Shin-Aomori ligt op 16 minuten wandelen.

Beoordelingen over Richmond Hotel Aomori

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 260 van 432 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 432 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 432 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 432 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 432 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

TSUKASA

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
とても綺麗で、スタッフの対応もとても良かったです。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Yutaka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全般的に綺麗で居心地が良かった。ベッドはやや固い。
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Yu

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からは少し遠い りんごのオブジェが可愛い
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Ken

Reisde met partner
静かで温度も快適でした
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Weiwei

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の中の椅子が汚れていました。 スタッフの対応などはよかったです。
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

HASEGAWA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が凄く良かった
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MIKIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル内に飲食店やコンビニがありとても良かった。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

yoshihiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

arche

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かった。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kaori

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Agnes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店房寬敞 怖置舒適 步行到JR青森站大約15分鐘 鄰近商店街
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

SHIGEO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗なホテルで良かったです。
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

TAKAHISA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
チェックインのタッチパネルの反応が悪かった。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Keiji

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
にこやかで感じの良いスタッフ。 清潔な客室と良質なアメニティー類。 ちょっと腰痛気味な僕には快適だったベッドなど、良い事ずくめでした。 有難うございました。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Jae

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loscation
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

TOKUYA

全て素晴らしかったです♪①ベッドが広い、2人充分寝れる。②バスタオルの重厚さ、あの感触は素晴らしい。③部屋のデスクも大きいし、テレビも大きい。④バスルームと部屋の段差が小さい。年寄りには有難い。⑤スタッフの対応も良い。清潔感があり気持ち良い。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Miyuki

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Kazuhiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Natsuko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設が新しく綺麗だった。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

TAKAYO

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Katsumasa

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Noriaki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
今回の旅行、一時的な豪雨で靴がびちゃびちゃに… ホテルの方に靴乾燥機をお借りして、なんとか無事に旅を終えることができました いろんなサービスを取りそろえて対応されていられるのですね とても感謝しております 今回は大変お世話になりました ありがとうございました それとドリップコーヒーのサービス、ありがたかったです
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

ERIKA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
アメニティサービスがとても充実していてとても良かった。一方でチェックイン後、部屋のシャワーカーテンの匂いがものすごくキツくて部屋全体がものすごく不快な匂いだった。電話したら直ぐに替えてもらえた。 3泊で利用させてもらったが一部屋空調の音がすごくうるさく、眠る時も3日間気になりっぱなしだった。。 ファンのところを確認したらすごく埃が溜まっていたのが見えてしまった。 その2点はとても残念だったが、上層階で夜景と日の出がとてもキレイに見えたのはすごく良かった。部屋も広くて家族で泊まった私達には助かった。
3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hitoshi, taito-ku kotobuki

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
青森駅からは離れているが、コンビニが1Fにあり、車移動なら施設や設備の良さからイチオシです。
1 nacht verbleven in augustus 2025