Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Grand Mer Sankaiso





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 290
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese-style) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese-style)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1, Naruto, Maitomachi, Ajigasawa, Aomori-ken , 038-2761
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Rockwood Hotel & Spa
Rockwood Hotel & Spa
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 20 beoordelingen
De prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Grand Mer Sankaiso aomori
Grand Mer Sankaiso aomori
Grand Mer Sankaiso
Hotel Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Hotel Grand Mer Sankaiso Hotel
Hotel Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Hotel Grand Mer Sankaiso Hotel Ajigasawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Grand Mer Sankaiso
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miwako
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwako
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Meghan
Reisde met partner
22 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Meghan
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
KOMEI
Reisde met familie
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOMEI
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Hiromi
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
???
10 dec 2023
???
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
CHUNGHSI
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNGHSI
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Joel, Brooklyn
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Ryosan
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryosan
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Chien-Shan
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chien-Shan
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Yuko
9 mei 2023
Yuko
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Nagasugi
Reisde met familie
28 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nagasugi
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Emiko
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emiko
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Mitsuko
3 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitsuko
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Masahiro
Reisde met familie
15 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リゾートホテルでした!

Masahiro
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Yuka
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
nobuo
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuo
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
EMIKO
Reisde met familie
4 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EMIKO
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Sau Ha
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sau Ha
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
AHSEONG
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AHSEONG
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
冬の露天風呂と景色は最高です!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
のんびりする旅には最高の宿



Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Yuk Yee
28 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuk Yee
1 nacht verbleven in september 2017