Receptie

Beoordelingen van Hotel de Jonge Heertjes

3 out of 5
Hotel de Jonge Heertjes
Raadhuisplein 16, Aalsmeer

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 92 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Henk

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht, geen ontbijtservice, tochtige kamer, zeer gedateerde badkamer met lekkende kraan, weinig tot geen andere gasten, na 20:30 al het personeel vertrokken, geen minibar, weinig handdoeken, rommel op de gang
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ingeborg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk en sfeervol hotel met heel vriendelijk personeel. Aanrader!
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

henri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
basic, maar goede prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Chantal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vrolijke uitstraling
We werden vrolijk ontvangen, de kamer was in goede staat, keurig schoon. Ontbijt was in orde.
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Kleine warme kamers. Verder wel netjes en schoon. Zeer vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gastvrijheid voorop
Gastvrij hotel met zeer goede keuken
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Mary pieters-van

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in Aalsmeer .. super restaurant .. de medewerkers gezellige vriendelijk en gastvrije mensen .. een aanrader .. en een koffie de jonge heertjes .. een aanrader ..
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig en klantvriendelijk
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudige accommodatie op een mooie locatie. Erg goed in combinatie met een avondje uit naar studio aalsmeer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

LeoStAks, Baarlo

Positief: Netheid
Schoon gezellig alles top vriendelijk prachtig ontbijt je voelt je er thuis
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Diane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Herbert

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Das Hotel ist sauber, könnte aber an der einen oder anderen Stelle mal eine Auffrischung vertragen. Das Frühstück ist nur mittelmäßig (z.B. kaltes Frühstücksei, wenig Auswahl etc.).Die Speisen im Restaurant dagegen kann man empfehlen.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Xin, Pleasanton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Bad ist etwas in die Jahre gekommen, aber alles sehr gepflegt. Das Restaurant ist modern eingerichtet und das Essen war sehr gut.
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Yang

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Great hotel in itself. Close to town with parking available in front of the propertly. Clean and spacious room. But what was very unsatisfactory was the fact that we checked in at 6pm on a Sunday and the hotel entrance was locked with nobody on-site. There was a note taped to the door with a local number for us to call. As a foreign traveler, calling an international number is already inconvenient, but also no one picked up and we had to leave a message while waiting outside in the cold and rain! It took a while before they finally called back and gave us the instructions to check into our room. The stay itself after we got inside was fine. But it's also unsettling to know that if we needed assistance while at the hotel--there would be no one on-site to help. Would not stay here again.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andy William

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jenny

Positief: Netheid, personeel en service
Perus huone
Huone oli siisti, ja sänky hyvä. Hintalaatusuhteeltaan okein mainio, ja soveltuu hyvin lyhyeen majoittumiseen.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ricardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Great place to stay with friendly staff and easy to get to central Amsterdam

6/10 – Redelijk

Motohiro

スーパーが近くにあり、助かった。
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Motohiro

ドライヤーが付いていなかった!シャワーを浴びた後、髪を乾かすことができなかった!
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Rohit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Henning

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

CHUNG MAN JIMMY

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended for flight layovers and short stays
Compared to the usual airport hotels that tend to be in the middle of nowhere, this one is in a separate small town, but with easy access to and from the airport, at least during the day. The internet connection worked well (though it is an unsecured network) and there are several shops nearby that make the stay more convenient as well. The room was spacious, albeit a bit dated, but certainly proportionate to the price.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We are 3 friends travelling together and the room with 3 beds fits our needs. The staff were so friendly and accommodating. Aalsmere is a charming neighborhood within easy transport to Schipol and Amsterdam Central. I will stay in this place again.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel, hyggeligt by
Hotellet var helt fint, tror dog vi så en mus i resturanten klokken 5 om morgenen (før de åbner). Vi prøvede ikke resturanten så vi kan ikke sige så meget om den, men den så hyghelig ud. Byen er hyggelig, vi var på en italiensk nede i byen som laver fin pasta og så får man nok for pengene.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Gregor

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel and a good restaurant. i will come back..
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Sylvie

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

astrid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
en general bien
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nil

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral gelegenes Hotel. Parkplätze sind kostenlos vor dem Hotel verfügbar. Personal ist freundlich, die Zimmer zweckmäßig eingerichtet. Allerdings gute Betten und ein nettes Restaurant.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Baptiste

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Younis

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

LUIS ENRIQUE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente alojamiento 👍
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

MARTINE

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Brooke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I received no notice that staff wouldn't be on-site during my stay, so I arrived without a working phone in the EU (travel pass not turned on yet) during reception hours, only to find a sign indicating to call a number to check-in. There was nothing open, no phones around and my taxi had already left I would have been completely screwed if someone hadn't come out to smoke and called them for me. If reception hours are going to change or there are none, people should be informed. I choose hotels with reception open when I plan to arrive because I don't want to deal with issues getting in. It was a VERY unpleasant surprise. On the other hand, once I was in, the bed was very comfortable. They obviously keep it clean, but that included getting woken up by vacuuming before 8 am

2/10 – Ontzettend slecht

Vladimir

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not recommended to no body Not even shampoo , not hit by day time, not comfortable at all
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and comfy
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

karen - Johanne Lier

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes kleines Hotel in der perfekten Lage zum Flughafen. Sehr nettes Personal! Leider hatte mein Zimmer keinen Fön
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Mette

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Fatima

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable stay for 1 night.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Karsten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Darren Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ivan

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Darren Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022