Receptie

Beoordelingen van Best Western Amsterdam

3 out of 5
Best Western Amsterdam
Voorburgstraat 250, Amsterdam

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 366 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 372 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 166 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 57 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 47 van 1008 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Erik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en Prima Hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 21 dec 2023
Fijn te horen. Dank u wel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 5 dec 2023
Thank you for your stay.

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 20 nov 2023
Hartelijk dank voor uw verblijf.

10/10 – Uitstekend

Jade

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig verblijf
Geweldig verblijf, goede service. Makkelijk bereikbaar en handig dat de tram halte op 5 min wandelen ligt.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 12 okt 2023
Erg leuk te horen, dank u wel.

10/10 – Uitstekend

Adrie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kamer wat gedateerd.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 5 aug 2023
Dank voor uw verblijf en feedback. Goed te horen dat het goed bevallen is.

4/10 – Matig

Arieke

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
We reserved with a vegan breakfast. It was confirmed while checking in. The next day there was nothing arranged for breakfast. The serving employees laughed it away. Horrible. No sollutions were given, so we asked a refund, since we could not eat. The terrace was smoke free (there was a sign with no smoking?!), but guests were smoking... The stay itself was not quiet. We had a room on the ground floor. We heard the running water pipes from the rooms above. When someone flushed the toilet or was taking a shower, we heard it. Also during the night there was a lot of noise from opening doors and talking in the hallway. We will not come back.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 20 jul 2023
We are sorry we have met your expectations. Thank you for sharing your feedback with us so we can improve our service.

10/10 – Uitstekend

Doris yudith

6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 3 jul 2023
Thank you so much.

8/10 – Goed

EPGM

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 29 mei 2023
Thank you!

8/10 – Goed

Ben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lled was oke fijn dat er een koelkastje aanwezig was
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 20 mei 2023
Hartelijk dank.

8/10 – Goed

Betty

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 12 jun 2023
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betaalbare accommodatie in Amsterdam. Prima kamer, lekker eten en heel vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van General Manager op 20 nov 2022
Fijn te horen, dank u wel!

10/10 – Uitstekend

Igor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van General Manager op 12 aug 2022
Fijn te horen, dank u wel.

8/10 – Goed

Charissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Deliomar

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 16 jul 2022
We are sorry we have not met your expectations.

10/10 – Uitstekend

Marc

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van General Manager op 29 apr 2022
Thank you for your stay and excellent rating.

10/10 – Uitstekend

Yusuf

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very fast check in
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van General Manager op 22 mrt 2022
Thank you so much.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
De kamer rook muf, meerdere keren gewekt ivm uitchecken terwijl netjes betaald voor late checkout.
2 nachten verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Keziban

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Annerieke

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best western Amsterdam - Voorburgstraat
Het hotel op zich was prima, ontbijt was goed. Wel heb ik mij gestoord aan het personeel. Er stonden mensen achter de receptie die er niet hoorden. Het was niet duidelijk wie bij het personeel hoorden (ze dragen geen bedrijfsleiding). Ze waren cupcakes aan het uitdelen naar elkaar en aan het eten waar gasten bij waren en erg luidruchtig met elkaar. Ik snap dat je het gezellig met elkaar moet hebben, maar het is vreemd omdat in de nabijheid van gasten te doen die geen idee hebben waarover het gaat. Het personeel was overigens wel vriendelijk naar de gasten.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles inorde. Locatie vlot bereikbaar.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Keziban

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

AD

Negatief: Netheid
Kan stukken beter !
In tegenstelling tot voorgaande keren werd de kamer niet schoongemaakt. Men gaf als reden aan dat dit niet mocht vanwege corona-voorschriften. Vind het toch een van de vereisten van een hotel dat kamers dagelijks worden opgeruimd en aangevuld.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
intake en uit checken ging soepel. kamer was netjes
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging, vlotte verbinding met OV naar het centrum.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Joachim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City trip - Amsterdam
Traveling was not obvious after a foot fracture. Thankfully, I was able to count on an extremely helpful hotel crew. Big thanks, thanks to all of you our city trip to Amsterdam was more than complete.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Kizzy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Het enige minpunt vonden wij het lawaai op de kamer. Een vaak wederkerend luid gerik waardoor we vaak zijn wakker geworden.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Brenda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very basic hotel not near anything.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 26 mei 2024
Thank you for your stay. Not sure what you mean as we are located within the central highway of Amsterdam.

8/10 – Goed

Barry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very friendly and helpful. Wish the restaurant menu was a little more diverse.
10 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 26 mei 2024
Thank you for sharing your feedback.

6/10 – Redelijk

Wilfred J.

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Spent two nights here. The front desk staff were very helpful. While the bedding and room was clean, the bathroom needed more cleaning. Found long hair on the shower stall floor. Also the kettle provided in the room was rusty inside. Asked for it to be changed but the next one was only slightly better. These kettles should have been tossed out a long time ago.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 26 mei 2024
Thank you for your stay and feedback.

10/10 – Uitstekend

constance

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to public transport and the staff were very helpful and accommodating
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 17 mei 2024
Thank you so much.

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único mejorable es que tanto las sabanas como las almohadas requieren cambio, ya que se ven manchadas y eso da mal aspecto. Todo lo demás está muy bien, desde la atención del personal, la ubicación, instalaciones y desayuno bufet.
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 15 mei 2024
Gracias.

4/10 – Matig

Karim, Alexandria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good: Reception staff were friendly. Safe parking. Nice reception area. Good location with regard to public transport. Quite area. Bad: Reception gave us a ground floor room, this room had no privacy at all as random people pass by and can see your room. We could hear all neighbor rooms showing and using the toilet without any noise isolation. Beds were not comfortable at all.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 13 mei 2024
Thank you for your stay and feedback. A pitty you did not let us know whilst staying with us that you do not like a room on the ground floor. We could have given you another one.

10/10 – Uitstekend

Misha Khara Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 11 mei 2024
Great to see you enjoyed it.

8/10 – Goed

HANS

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay. Good location.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 7 mei 2024
Good to hear. Thank you very much.

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander, Coquitlam

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay here for longer than a few nights. Don't know how this hotel has the Best Western name. Noisy and loud guests. They do not clean the rooms properly and housekeeping did not refill coffee, toilet paper once. Rooms are outdated. No where to put clothing for an extended stay. This was the worst part of a great trip. Manager was friend and tried to resolve issues where we needed to change rooms as you can have windows open as everyone smokes around the building and is extremely noisy even after 1am.
15 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 6 mei 2024
We are sorry we have not met your expectations. Rest assured though, we do fullfill the standards of Best Western as we just have been audited. Our apologies in any case for not having met your expectations.

8/10 – Goed

Yann Tyng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for 4 nights. Overall clean and spacious. Tram 2 will bring you to Amsterdam Central. Bus 62 will bring you to BW Amsterdam from Station Amsterdam Lelylaan.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 6 mei 2024
Thank you for your stay and feedback.

8/10 – Goed

BalaPradeep Reddy

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 6 mei 2024
Thank you for your stay.

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Found bugs in the room.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 6 mei 2024
Thank you for your stay and feedback. We have checked your room but did not find anything. Thank you for reporting though.

10/10 – Uitstekend

ARIE VAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 1 mei 2024
Thank you so much/ Hartelijk dank.

4/10 – Matig

Monica

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedding was dirty and the bed very old (like with holes on it) awful. I even took pictures.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 30 apr 2024
Thank you for your stay. We are sorry we have not met your expectations. Please do let us know whilst staying if something is not to your liking so we can act immediately.

6/10 – Redelijk

Hoong Yan, El Paso

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 30 apr 2024
Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Terribly limited restaurant. Bed was uncomfortable and covers did not reach all edges of the bed.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 25 apr 2024
Thank you for your stay and feedback. We do apologize for not having met your expectations.

10/10 – Uitstekend

Annie, Stamford

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful stay and very accommodating. Close to transportation that brings you near the city center.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 22 apr 2024
Great to hear. Thank you.

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Amsterdam op 17 apr 2024
Thank you for your stay.