Vergaderruimte

Beoordelingen van Park Inn By Radisson Amsterdam City West

4 out of 5
Park Inn By Radisson Amsterdam City West
La Guardiaweg 59, Amsterdam, NL

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 441 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 356 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 125 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Muammer

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Roderick Smith op 17 dec 2023
Dear Muammer,Thank you for rating your visit to our hotel. I am sorry that we somehow failed to give you a positive experience. As the comfort of our guests is our number one priority, I would love to have a few details about where we went wrong. My apologies for the inconvenience you may have experienced, and I look forward to hearing from you. Wishing you a happy festive season and a prosperous 2024Warm regards, Roderick Smith, General Manager

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Gold members
It was a really good stay but the checkin had to be done on a computer without receptionist duo to staff shortage, as a gold member i was not abled to ask for room upgrade. And other VIP access. Most of the staff didn't know what it was either.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Roderick Smith op 22 okt 2023
Dear Heidi, Thank you for sharing your review following your recent visit to the Park Inn by Radisson Amsterdam City West. I am pleased that, overall, you had a pleasant experience with us. However, I am sorry you encountered some issues on arrival. As we are a large hotel, we have installed self-service check-in terminals to reduce waiting time on arrival. There will always be someone at the desk to assist you with any questions or requirements you may have. I am sad to hear that you did not receive any help, and I assure you that this will be discussed during the next front office meeting. Again, my apologies for any inconvenience caused, and please do not hesitate to contact me when you would like to discuss this matter further. Warm regards, Roderick Smith, General Manager

6/10 – Redelijk

Pooneh

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Zeer onvriendelijke personeel bij ontvangst, vieze kamers en wc,
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Roderick Smith op 8 mei 2023
Beste Pooneh,Hartelijk dank dat u ons hotel heeft gekozen tijdens uw recente bezoek aan Amsterdam. Wat vervelend dat u zich niet welkom voelde toen u bij ons aankwam en het spijt me dat uw kamer niet goed schoongemaakt was. Uw comfort is zeer belangrijk voor ons en ik heb uw ervaring tijdens onze management meeting besproken, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Dank u wel voor uw terugkoppeling en aarzel niet contact met me op te nemen wanneer u uw verblijf in meer details wilt bespreken.   Met vriendelijke groet,Roderick Smith, General Manager

8/10 – Goed

Miranda

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Mooi hotel. Goed ontbijt. Jammer van het feit dat er overal vloerbedekking ligt met grote koffie en thee vlekken en dat deze niet gereinigd wordt. In de badkamer vlekken van zeepresten en wat schimmel tussen wand en vloer.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Bastiaan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goede locatie voor city trip, prima services en bereikbaarheid. Tapijt is wel aan vervanging toe
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Miguel

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was goed. Maar niet perfect.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Dirk

3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Özgen Saginc op 21 mei 2022
Dear Dirk, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Park Inn by Radisson Amsterdam City West. We are very happy, that you chose Park Inn by Radisson Amsterdam City West for your stay! Kind regards, Özgen Saginc General Manager Park Inn by Radisson Amsterdam City West

8/10 – Goed

Katrien

2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Özgen Saginc op 21 mei 2022
Dear Katrien, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Park Inn by Radisson Amsterdam City West. We are very happy, that you chose Park Inn by Radisson Amsterdam City West for your stay! Kind regards, Özgen Saginc General Manager Park Inn by Radisson Amsterdam City West

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
Kamers slechte staat. * badkamer slecht onderhouden, zichtbare schimmel. * vies tapijt op de kamers, vol met vieze plekken. * behang vol met vlekken. * balie personeel totaal niet enthousiast. * pluspunt is enkel het ontbijt, ruim van keuze.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Inez

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Bel

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van GM op 17 mrt 2022
Dear Bel, Thank you for your feedback. We hope to have you back with us some time. Kind regards, Özgen Saginc General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ayfer

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In een woord, VRESELIJK!!! Onvriendelijk personeel, alles duurt lang. 50 min gewacht terwijl er maar 2 koppels voor waren met inchecken. Personeel kan geen lach van af. Nooit meer!!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van GM op 31 jan 2022
Beste Ayfer, Bedankt voor uw feedback. Ik wil me graag verontschuldigen voor de teleurstellende service die u van onze medewerkers hebt ontvangen. Ons team doet zijn best om ervoor te zorgen dat onze gasten zich op hun gemak voelen en onze beste service ontvangen. Ik waardeer het dat u deze kwestie onder mijn aandacht hebt gebracht en hoop dat we een nieuwe kans krijgen om uw verwachtingen in de toekomst te overtreffen. Met vriendelijke groet, Özgen Saginc General Manager

10/10 – Uitstekend

Eline

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van gm op 5 dec 2021
Dear guest, Thank you so much for your review. I'm glad to see you enjoyed your stay with us and hope to see you again in the future. Kind regards, Özgen Saginc General Manager

8/10 – Goed

Faresha

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Roberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon heel goed.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Carmen

2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
inchecken gaat veel te langzaam
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Anouk

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Rot bedden
Rot bed, was gewoon doorgezakt aan 1 kant. Ging voor rustig dagje weg zonder kinderen kan nu naar de fysio vanwege pijn in onze rug. Super vroeg wakker omdat het rolgordijn stuk was dus volop zon in de kamer om 06:00
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Özgen Saginc, General Manager op 9 aug 2021
Beste Anouk, Dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij nemen uw feedback serieus en hebben onze onderhoudsafdeling gevraagd om het bed en rolgordijn na te kijken. We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen zodat we u een positiev ervaring kunnen geven in ons hotel. Met vriendelijke groet

10/10 – Uitstekend

Marleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marleentje
Erg mooi en goed Hotel .
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel manager op 10 aug 2021
Dear Marleen, We are very happy you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the future! With warm regards from Amsterdam, Ozgen Sagnic

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer van het hotel biedt alles wat je nodig hebt voor een prima prijs. Ligt direct naast station Sloterdijk, slechts een stop naar Amsterdam Centraal of naar Schiphol. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, top!
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel manager op 10 aug 2021
Dear Guest, We are happy to hear you enjoyed your stay and had a good impression of our lovely staff. We wait for you in Amsterdam and hope you come back soon. With kind regards, Ozgen Sagnic

8/10 – Goed

Jelle

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Hotel manager op 10 aug 2021
Dear Jelle, We are very happy you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the future! With warm regards from Amsterdam, Ozgen Sagnic

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooie locatie en uizicht vanuit de kamer. Ideaal voor toeristen sinds je naast het station zit voor trein en metro.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Ozgen Saginc, General Manager op 21 jun 2021
Beste Gast, Hartelijk bedankt voor het achter laten van een review, wij stellen dit namelijk erg op prijs! We hopen erop dat u een fijn verblijf heb gehad bij ons. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Nieck

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en schoon hotel
Mooi en modern hotel, goede service, schone kamers en lekker ruim opgezet! Aanrader voor een verblijf in Amsterdam wanneer je niet per se in de binnenstad moet verblijven. Station Sloterdijk ligt om de hoek waardoor je snel op de plek van bestemming kan komen.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Özgen Saginc, General Manager op 25 apr 2021
Beste Nieck, Hartelijk dank voor deze prachtige review! Bedankt en tot snel! Met vriendelijke groet, Özgen Saginc General Manager

10/10 – Uitstekend

AAK PRO CONSULT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
All the staff were at the same consistent level of amazing
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Ozgen Saginc General Manager op 18 jan 2021
Dear Aak, Thank you for your positive words. We would love to see you back in the future! Warm regards, Ozgen Saginc General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Özgen Saginc, General Manager op 23 jan 2021
Dear Anonymous, Thank you so much for your rating! We do hope to see you again soon. Kind regards, Özgen Saginc General Manager

10/10 – Uitstekend

Eidijana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Özgen Saginc, General Manager op 5 jan 2021
Dear Eidijana, Thank you for your review! We highly appreciate the 5 out of 5 rating, we will share this with our team and we hope to welcome back in our hotel in the future. Kind regards, Özgen Saginc General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar jammer van de medewerker
Alles was prima alleen een kingsize bed is niet 2 1-persoonsbedden naast elkaar zetten. Ook vond ik het vreemd voor roomservice dat je 15min moet wachten op iemand en je uiterlijk tot 22.00 kan bestellen om vervolgens te horen je kan niet meer bestellen. Belde voor de tijd ruim. Kamer was wel ideaal en hartstikke schoon. Daar is het hotel zeker uitstekend mee.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Ozgen Saginc, General manager op 16 dec 2020
Beste, Hartelijke bedankt voor uw feedback. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw review te schrijven over uw verblijf bij ons. Het is fijn om te horen dat uw kamer ideaal & schoon vond. Vervelend om te horen dat uw geen call & collect kon doen omdat u moest wachten op een collega. Ik zal uw feedback door sturen naar het management team om dit op te pakken en te verbeteren. Nogmaals wil ik u bedanken voor uw tijd die u er in heb gestopt om een review te schrijven over uw verblijf. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Leuk hotel , vrolijk ingericht.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Ozgen Saginc General Manager op 16 dec 2020
Beste, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een postieve review achter te laten van uw verblijf. Het is erg fijn om te horen dat uw verblijf naar wensen was en dat u onze interieur leuk vind. Wij zullen uw review delen met onze team, die vinden het fijn om te horen dat zij een onderdeel zijn van tevreden gast. Wij hopen u weer te mogen ontvangen in de toekomst. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Ozgen Saginc, General Manager op 16 dec 2020
Dear Guest, Thank you for your time to write an positive feedback. We highly appreciate it when guest leave there feedback about the recent stay with us. We would like to thank you for the 4 star rating! we will share this within our team. We hope that we will welcome you back in our hotel in the future. Kind regrards,

10/10 – Uitstekend

Armijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een toppers hier!
Onze ervaringen (3 aparte kamers) in het Park Inn waren fantastisch. Zo goed dat ik zelf binnenkort privé hier wat ga boeken! De gastvrouw bij de (incheck) Annouska is van een andere planet en zou ik graag willen wegkopen bij Radisson. Dit geldt ook voor de topper Donna in het restaurant die nog goed snapt wat een gast wil. Heerlijke kamers met een super gaaf uitzicht (op verdieping 9), meedenken met de klant.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Ozgen Saginc, General Manager op 16 dec 2020
Beste Armijn, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Het is fijn om te horen dat alles zo naar wens was dat u in de toekomst nogmaals bij ons terug wil komen! Wij zullen uw feedback zeker met Anoushka & Donna delen, hun vinden het erg fijn om te weten dat ze weer een gast tevreden hebben gemaakt! Wij hopen u snel weer mogen te ontvangen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Ozgen Saginc, General Manager op 15 dec 2020
Dear Guest, Thank you for your time to write your positive feedback! We highly appreciated this! we want to thank you for your 5* stars rating ! We hope we will welkom you again in the future! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

rcr

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Ozgen Saginc, General Manager op 22 nov 2020
Beste Rcr, Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij willen u bedanken voor uw mooie gegeven cijfer, u helpt ons hier mee! Wij kijken uit om weer te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Klaas, Loosdrecht

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet alleen was de kwaliteit van het eten/drinken boven verwachting maar het prettige gevoel dat je een VIP behandeling kreeg maakte de verblijfservaring compleet. Kortom super !
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Shinichiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig!
Heerlijk verblijf gehad! Op loopafstand van station Sloterdijk dus ideaal. Zelfs een upgrade naar een suite gekregen! Wij komen zeker terug.
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Ozgen Saginc op 26 okt 2020
Beste Shinichiro, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad en dat u zeker nog eens terug komt. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Ozgen Saginc General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel,zeker voor de prijs! Aanrader
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Özgen Saginc op 18 sep 2020
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Özgen Saginc General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Özgen Saginc, General manager op 9 sep 2020
Dear, Thank you for your rating. Warm regards, Özgen Saginc General manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Özgen Saginc op 9 sep 2020
Dear, Thank you for your rating. Please let us know if you have any feedback for us. Warm regards, Özgen Saginc General Manager

10/10 – Uitstekend

Melanie, Venlo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel with friendly staff. Per train only 5 minutes to go to the central of amsterdam. Breakfast was ok. Somewhat smaller rooms but still space enough. I was also allowed to store my mother milk in the freezer of the hotel so I didn't need to throw it away. We would definitely stay there again
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc, General manager op 11 sep 2020
Dear Melanie, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Park Inn by Radisson Amsterdam City West. We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you back to our hotel in the future. Feel free to contact us if we can be of any further assistance. Sincerely, Özgen Saginc General Manager Park Inn by Radisson Amsterdam City West

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was zo schoon. Prijzen van late check out waren prima en het was een fijn verblijf
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc, General manager op 9 sep 2020
Beste, Dank u wel voor uw feedback. Het is goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel! Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in het Park Inn by Radisson Amsterdam City West! Met vriendelijke groet, Özgen Saginc General manager

8/10 – Goed

N, Bergen op Zoom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf , keurige kamer , leuke prijs , vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc, General manager op 4 sep 2020
Beste N, Dankjewel voor uw feedback! Het is goed te lezen dat u een fijn verblijf heeft genoten. Wij kijken er naar uit u weer te mogen ontvangen in het Park Inn by Radisson Amsterdam City West. Met vriendelijke groet, Özgen Saginc General manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was very good, rooms are clean and nice. Breakfast buffet is top. Check in/ check out very quick. Area is good
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc, General manager op 24 aug 2020
Dear, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Park Inn by Radisson Amsterdam City West. We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you back to our hotel in the future. Warm regards, Özgen Saginc General manager

8/10 – Goed

Mourik, Dordrecht

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon, aardig personeel, ontbijt is ook goed te doen. Geen nare ervaringen gehad. Ik zou het hotel een 8,5 geven.
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc, General manager op 24 aug 2020
Beste Mourik, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. Het is fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad! We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Özgen Saginc General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc, General Manager op 24 aug 2020
Dear, Thank you for rating us! Warm regards, Özgen Saginc General Manager

10/10 – Uitstekend

Seyit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topp
Hotel, service alles was super&netjes je ziet dat deze hotel door een goede manager wordt gerund top!!! ga zo verder, wel jammer dat er geen turkse zenders waren, wel arabisch rusisch etc :)
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc op 21 aug 2020
Dear Seyit, It was a pleasure to have you among our guests! It makes me happy to read that you enjoyed the hotel. We hope to welcome you back again soon! Warm regards, Özgen Saginc General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Onze kamer was niet in orde, zo ging de airco niet, de douchestraal was zeer zwak, verduistering was deels kapot. Wij hebben wel een andere kamer gekregen, maar het probleem met de douche was er nog steeds. Het ontbijt was lekker, niet enorm veel keuze. Het personeel was zeer vriendelijk
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc op 21 aug 2020
Beste, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het ontbijt lekker was en dat u de vriendelijkheid van ons personeel heeft kunnen waarderen. Het ontbijt is momenteel beperkt vanwege de COVID-19 regelgeving. We hopen binnenkort weer ons uitgebreide ontbijt buffet te kunnen serveren. Vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad, mede doordat de douche niet optimaal werkte en de temperatuur in de kamer niet naar wens was. Mijn welgemeende excuses hiervoor! We hopen je snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Özgen Saginc General Manager

8/10 – Goed

Trijntje, Eindhoven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers, vriendelijk personeel en een goede locatie bij het centrum.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc (General Manager) op 19 aug 2020
Beste Trijntje, Bedankt voor je feedback over je verblijf bij Park Inn by Radisson Amsterdam City West. We zijn blij om te horen dat je van je verblijf hebt genoten en hopen je in de nabije toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen. Neem gerust contact met ons op als we je verder nog van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Özgen Saginc General Manager Park Inn by Radisson Amsterdam City West

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc, General Manager op 17 aug 2020
Dear, Thank you for your review! We hope to welcome you back again in the future. Warm regards, Özgen Saginc General Manager

8/10 – Goed

Maryani

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Özgen Saginc op 21 aug 2020
Dear, Thank you for rating us! We hope to welcome you back soon. Warm Regards, Özgen Saginc General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Özgen Saginc General Manager op 20 jul 2020
Dear, Thank you for taking the time to rate us! Warm regards, Özgen Saginc General Manager