Hôtel Marso
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Sneeuwhelling van Amnéville
Fotogalerie voor Hôtel Marso





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite laden

Suite
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bois de Coulange, Centre de Loisirs, Amneville, Moselle, 57360
Over deze accommodatie
Hôtel Marso
Gelijkaardige accommodaties

B&B HOTEL Amneville-les-Thermes
B&B HOTEL Amneville-les-Thermes
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 995 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 11 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 30.00
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, ANCV Chèques-Vacances en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Marso
Hôtel Marso Amneville
Marso Amneville
Hôtel Marso Hotel
Hôtel Marso Amneville
Hôtel Marso Hotel Amneville
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel Marso
8,6
Uitstekend
8,6
Netheid
8,6
Locatie
8,8
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jacob, Voorthuizen
Reisde met partner
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jacob
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Wim
1 jun 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel verbeter punten zoals douch en terras

Wim
5 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
hubertus
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig hotel voor op doorreis
hubertus
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Carl
25 aug 2023
Carl
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Adrianus, Zevenaar
Reisde met partner
29 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrianus
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Robin
19 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische aanbeveling.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met familie en kleine kinderen
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
laurence
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
laurence
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Paul-Henri
28 aug 2025
Paul-Henri
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lydie
Zakenreiziger
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lydie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rose
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rose
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Aurélie
Zakenreiziger
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aurélie
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
dominique
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dominique
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Charbonnier
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sympathique
Charbonnier
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Phoebe
Zakenreiziger
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au top !
Phoebe
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Michel
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
brigitte
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
brigitte
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tracy
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
12 jun 2025
David
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Susanna
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flere spisesteder og dejlig altan og elevator
Susanna
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Stephanie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour

Stephanie
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Adrien
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gros bémol sur la salle de bain




Adrien
2 nachten verbleven in mei 2025








