Hotel & Spa Hacienda Panoaya

3.5-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Designer toiletartikelen
Gratis mineraalwater
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Designer toiletartikelen
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior suite

Hoogtepunten

Open haard
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Designer toiletartikelen
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Carr Federal México-Cuautla Km 58, Amecameca, MEX, 56900

In de buurt

  • Hacienda Panoaya - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Sacromonte Nationaal Park - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Iztaccihuatl Popocatepetl National Park - 30 min. rijden - 23.2 km
  • Paso de Cortes - 32 min. rijden - 24.7 km
  • Iztaccihuatl Startpunt - 47 min. rijden - 32.2 km

Lokaal vervoer

  • Internationale luchthaven Benito Juarez (MEX) - 66 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafe La Estación - ‬18 min. wandelen
  • ‪El Castillo De Los Venados - ‬1 min. wandelen
  • ‪Manarola Café - ‬19 min. wandelen
  • ‪Casa Los Arcos - ‬2 min. rijden
  • ‪Las Camelias - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel & Spa Hacienda Panoaya

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid
Geniet van een gratis continentaal ontbijt, dagelijks een gratis receptie en een tuin bij Hotel & Spa Hacienda Panoaya. Avontuurlijke reizigers kunnen tokkelen, meegaan op ecotours en boogschieten bij dit hotel. Trakteer jezelf op een hotstone-massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant Castillo de los Venados serveert ontbijt en brunch. Geniet van de activiteiten ter plaatse zoals paardrijden en wandelen/fietsen. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen, een speeltuin en een sauna zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een binnenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Rookvrije accommodatie, een feestzaal en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel & Spa Hacienda Panoaya bieden leuke bijkomstigheden zoals open haarden, naast voorzieningen zoals kluisjes en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Designer toiletartikelen en douches

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 09.00 uur tot 12.30 uur
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Castillo de los Venados

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Boogschieten
  • Ecotours
  • Kinderzwembad
  • Paardrijden/paardenverhuur
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Tokkelen
  • Touwenparcours
  • Volledig uitgeruste spa
  • Wandel- en fietsroutes

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Picknickplaats
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Hotstone-massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Feestruimte
  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Kluisje
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

& Hacienda Panoaya Amecameca
Hotel & Spa Hacienda Panoaya Hotel
Hotel & Spa Hacienda Panoaya Amecameca
Hotel & Spa Hacienda Panoaya Hotel Amecameca

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel & Spa Hacienda Panoaya over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 08.00 uur tot 20.00 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel & Spa Hacienda Panoaya?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel & Spa Hacienda Panoaya voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel & Spa Hacienda Panoaya inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel & Spa Hacienda Panoaya uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel & Spa Hacienda Panoaya?

Dit wellness hotel ligt in Amecameca.

Estadio Azteca (43,6 km) • Zócalo (49,9 km)

Beoordelingen over Hotel & Spa Hacienda Panoaya

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 77 van 126 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 126 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 126 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 126 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 126 beoordelingen

9,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Isabel L. De

Positief: Voorzieningen
I really enjoyed my stay a wonderful place
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Dolores

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Magdalena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien las habitaciones y su restaurante toda la comida muy sabrosa en general.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lidia

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar para hospedarme
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Paty

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantástica la vista y super acogedoras las camas
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MARIA BRIGITTE LINDIG, Puebla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

María de la luz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

celia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bueno la fogata
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

María de la luz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ruth

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio muy limpio instalaciones cómodas y accesibles
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Interesante

Interesante, el hotel está lindo, limpio y cómodo, La recepción es muy amable pero el servicio en general de la zona deja mucho que desear, es como si todos en el parque y restaurante estuvieran de malas. Si pienses que habrá alguien que te ayude con la maletaz es un hotel tipo hazlo tu mismo, y después de las 6, no hay comida así que lleva tu kit para cenar desde tu casa
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Luisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proyecto muy interesante, bien diseñado, hermoso!!
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Enrique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Falta en habitaciones aire acondicionado. Las habitaciones en general están limpias. El servicio de check in y check out es rapido y agil.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

José Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está increíble y es muy agradable para desconectarse y disfrutar, sólo tienen que tomar en cuenta que las habitaciones (al menos la que me tocó) no cuenta con aire acondicionado y se puede sentir algo de calor en la noche, pero no se siente abrazador; es muy agradable y entretenido todo, desde las atracciones hasta los museos
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Cinthya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio de parte de todo el personal. El hotel es sencillo pero limpio y con lo necesario. Sólo considerar que el restaurante cierra temprano (5:30), aunque el servicio a cuarto sigue disponible hasta más tarde. El parque está increíble para disfrutar en familia, considero que especialmente para niños de hasta 12 años
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Osmara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo es muy limpio y súper lindo el lugar
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Joaquin, Tustin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las puertas de las habitaciones hacen mucho ruido al cerrarse
3 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Sofía

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El servicio a cliente a través de la plataforma es un poco hostil. Las instalaciones son muy cómodas y agradables. El precio es más elevado de lo que consideraría prudente. Fuera de eso, muy buena estancia
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Rocio

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El colchon de la cama fue terrible muy duro, las almohadas tambien un poco duras, no dormi bien. El servicio del resturante termina a las 7pm y nadie aviso.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Eric

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Pablo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar para pasar un excelente fin de semana, lo único serían las habitaciones que se escucha mucho ruido
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Roberto

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Luis

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Capaciten a su personal de Gerencia, (ni siquiera se asomo) , recepción y meseros. No tube trato con camareros , ni otro personal. El trato es demasiado parco o sea indiferente , como si vendieran un refresco. Cualquier petición solo se limitan a contestar que no existe o ahorita ni se ocupan. En servicios de hotelería y gastronomía , la atención al cliente debe de ser prioritaria, para asegurar el consumo en todos sus servicios, comida en el momento y asegurar que el cliente vuelva y que recomiende el lugar. Se debe de facilitar todo lo prometido en el servicio que se compro y ofrecer todo lo demás que desconoce. Dirigido al Personal Exijan capacitación, para que sepan que es un trato amable, coordial necesario para el trabajo que desarrollan. Cuiden su trabajo y sientanse orgullosos de lo que hacen. No es denigrante servir, a quien va a descansar. Recuerden que al ser contratados , seguramente les preguntaron en su entrevista, sabes atender al cliente?, servir alimentos? eres amable?, que contestarón?, me imagino que contestaron que si, para obtener el empleo. No lo recomendaría por ahora, espero leer mas adelante que ya cambiaron , que haya buenos comentarios, sobre su atención al cliente.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Luis

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
El area y las instalaciones limpias y muy naturales, desafortunadamente , el personal necesita mucha capacitación en temas de atención al cliente. Las personas son muy poco atentas en su manera de contestar , no hay recibimiento, cordialidad en el trato. Pensé en no poner mí opinion, pero si México quiere turismo, crecer en este ramo,necesitamos que los propietarios se enteren que hay que capacitar al personal, empezar por la gerencia, hacer cursos de motivación. Cualquier consumo del restaurant , lo tiene que ir a solicitar directamente en el mismo, hacer el pago directamente en caja. "ojo" eso genera mucha desconfianza, se pregunta uno porque no les tienen confianza a sus empleados, cualquier nota ó ticket de consumo el cual tiene uno derecho a solicitar, lo mismo. Detalles como estos, los que vamos a vacacionar, son molestos, porque el personal trasmite, su enojo y frustración de no estar en un trabajo que disfruta. "OJO" con eso, porque parece que lo que quieren es eso, que no regrese uno al hotel y restaurant. No puedo opinar sobre las areas de recreación (parque y zoológico) , no las visite. Como se que los empleados verán esto, a ustedes les recomiendo, por lo menos bajar tutoriales de yootube, de las cadenas de hoteles, engrandezcan su trabajo. Cualquier trabajo es digno, ustedes son parte de la cadena de HOTELERIA Y GASTRONOMIA DEL RAMO DE TURISMO así de grande y de importantes deben de sentirse, al desarrollar su empleo de GERENTE, RECEPCIONISTA, MESERO.