Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van El Aurassi Hotel

4 out of 5
El Aurassi Hotel
BOULEVARD FRANTZ FANON, THE TAGARINS,2, Algiers, ALG

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 298 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 298 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 298 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 298 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 298 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Frank, Nederland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar niet uitzonderlijk
In Internationale Business hotels is de voertaal meestal Engels. Bij El Eurassi spreekt iedereen Frans en maar een enkeling Engels. De service en kamer waren goed maar niet op 5 sterren niveau. Ik vind het prettig om 's ochtends vroeg naar de gym te gaan maar die ging bij El Eurassi pas om 8:30 open.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima geschikt voor verblijf in Algiers
Het is een kwalitatief goed hotel met schone kamers. De service kan wel wat beter en is niet van een 5-sterrenklasse. Dat personeel geen engels spreekt maakt het niet altijd even makkelijk. En ondanks dat is het een prettig en veilig hotel om te verblijven.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
modern hotel met mooie en ruime kamers
zeer nette en mooie kamer - mooi hotel - echter de kamersleutel(kaart) werkte geen enkele keer. Moesten hiervoor meermaals terug naar de receptie om andere kaart en/of hulp. Zeer beperkt ontbijt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, maar onvoldoende internationaal
Prima hotel met mooie ruime kamers. De receptie is niet erg toegankelijk en spreekt slecht Engels. Goed Frans spreken is wel handig. Prima ontbijt, waarbij € 25 niet heel goedkoop is

8/10 – Goed

Samir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Hichem

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ayach

Everything is outstanding.
5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Adil

4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Tayeb

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had an issue at checking. They could not locate my Reservation at all. The staff was able to let me in a room while they figured things out. Not sure if they did locate my booking.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

James, Stamford

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Biba

2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Mathieu

2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Khaled

2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hamdi

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

DJELLAL

6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Agnes

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Faris

3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van MG op 24 jul 2022
I extend to you the warmest of welcomes, on behalf of our reservations team.

8/10 – Goed

Djouhra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Camille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best Location Hotel overlooking the beautiful city of Algiers !
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van MG op 24 jul 2022
I extend to you the warmest of welcomes, on behalf of our reservations team.

6/10 – Redelijk

Patricia

4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Nesma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

valerie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
clean, but poor services
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

NABIL

2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Salman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Mr Kouidmi op 22 mrt 2022
Mr Salman bonjour, nous vous remercions de votre reponse positive , et nous esperons vous revoir pour un proche sejour . Meilleures Salutations Hotel El Aurassi Service Réservation Mr kouidmi Zoheir Chef de Service Réservation Tel :+213 0 21 74 82 52 Fax :+213 0 21 71 72 90 E-Mail : reservation@elaurassi.dz web : www.elaurassi.dz

10/10 – Uitstekend

Fouad

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Igor

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Kamel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die langweile hat ein Name, El Aurassi
Das Zimmer und die Sicht vom Balkon ist 5* würdig, alles andere ist schlecht, Unprofessionalität hat dort ein Name, erstens haben sie meine Reservierung nicht gefunden, erst danach mit Schwierigkeiten. Das Hotel ist wie ein Bunker, es strahlt keine Sicherheit, überall Kontrollen vom Polizei und Sicherheitdienste, wie im Krieg, drinnen fehlt ein bisschen leben. Um in Zentrum zu landen braucht man unbedingt eine Taxi, nicht von Vorteil wenn man schnell das Hotel verlassen will um kleine Erledigungen zu machen. Langweilig
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Stephan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van reservation op 24 mrt 2020
Chère client Nous vous remercions pour votre commentaire qui reste très importent pour nous afin d'améliorer nos services, et vous offrir un séjour inoubliable a notre hotel. Nous espérons toujours vous revoir et accueillir pour un prochain séjour. Meilleures Salutations Service Réservation Mr kouidmi Zoheir Chef de Service Réservation Tel :+213 0 21 74 82 52 Fax :+213 0 21 71 72 90 E-Mail : reservation@el-aurassi.com web : www.el-aurassi.com

8/10 – Goed

Tatjana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van reservation op 24 mrt 2020
Chère client Nous vous remercions pour votre commentaire qui reste très importent pour nous afin d'améliorer nos services, et vous offrir un séjour inoubliable a notre hotel. Nous espérons toujours vous revoir et accueillir pour un prochain séjour. Meilleures Salutations Service Réservation Mr kouidmi Zoheir Chef de Service Réservation Tel :+213 0 21 74 82 52 Fax :+213 0 21 71 72 90 E-Mail : reservation@el-aurassi.com web : www.el-aurassi.com

8/10 – Goed

Hassan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van reservation op 24 mrt 2020
Chère client Nous vous remercions pour votre commentaire qui reste très importent pour nous afin d'améliorer nos services, et vous offrir un séjour inoubliable a notre hotel. Nous espérons toujours vous revoir et accueillir pour un prochain séjour. Meilleures Salutations Service Réservation Mr kouidmi Zoheir Chef de Service Réservation Tel :+213 0 21 74 82 52 Fax :+213 0 21 71 72 90 E-Mail : reservation@el-aurassi.com web : www.el-aurassi.com

8/10 – Goed

leonardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Oualid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Super hôtel bien situé
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

ahmed

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Firas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van service reservation op 8 feb 2020
Votre avis reste très important pour nous afin d'améliorer nos prestations Nous vous remercions est nous somme toujours honorer de vous accueillir pour d'autre séjour.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van service reservation op 8 feb 2020
Votre avis reste très important pour nous afin d'améliorer nos prestations Nous vous remercions est nous somme toujours honorer de vous accueillir pour d'autre séjour.

8/10 – Goed

BizTraveler

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big, spacious, great place to collaborate with colleagues if on business. WiFi is pretty slow though an inconsistently connecting.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van service reservation op 8 feb 2020
Votre avis reste très important pour nous afin d'améliorer nos prestations Nous vous remercions est nous somme toujours honorer de vous accueillir pour d'autre séjour.

8/10 – Goed

jenjon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

A LEVENT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Vladimir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pobyt v hotelu El Aurassi v Alžíru
Tento hotel jsem znal už dříve a volil jsem jej kvůli jeho poloze. Jedná se o tradičně spolehlivý a prestižní hotel, ve kterém se konají různá symposia a důležitá jednání, má výhodnou polohu blízko centra a blízko důležitých úřadů. Svou úrovní služeb a prestižní značkou patří El Aurassi k nejlepším pěti hotelům, které v hlavním městě Alžírska jsou. Personál hotelu je tradičně ochotný, vstřícný, připraven kdykoliv poradit a pomoci. El Aurassi je stabilně dobrá, prestižní značka, kterou já mohu v Alžíru doporučit všem přátelům, kolegům a známým.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Reservation department op 12 dec 2019
Hello, We thank you for your opinion which remains important for us, in order to improve our quality of service, Stay tuned to serve you. Respectfully, reservation service.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van reservation op 27 okt 2019
Nous vous remercions pour votre commentaire, nous prenons en charge votre avis, Espérez-vous revoir bientôt dans un séjour proche.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the most beautiful hotels in the Mediterranean panoramic view from the balcony of the hotel from the room and it is kind of magical atmosphere of Algiers.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van reservation op 27 okt 2019
Nous vous remercions pour votre commentaire, nous prenons en charge votre avis, Espérez-vous revoir bientôt dans un séjour proche.

4/10 – Matig

Abdulhakeem

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
لايوجد سخان للماء لعمل الشاي في الغرفة كما هو الحال في الفنادق العالمية الخدمة سيئة من العاملين الفندق لايستحق تصنيف خمس نجوم نجمتين فقط
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van reservation op 24 okt 2019
Nous vous remercions pour votre commentaire, nous prenons en charge votre avis, Espérez-vous revoir bientôt dans un séjour proche.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van reservation op 27 okt 2019
Nous vous remercions pour votre commentaire, nous prenons en charge votre avis, Espérez-vous revoir bientôt dans un séjour proche.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The view from the hotel is beautiful but it is ruined by the service provided. The customer service is absolutely disgusting.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van reservation op 27 okt 2019
Nous vous remercions pour votre commentaire, nous prenons en charge votre avis, Espérez-vous revoir bientôt dans un séjour proche.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Endroit magnifique une vue superbe Restaurants de très bonne qualité . Personnel très accueillant et disponible
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Reservation op 9 aug 2019
Bonjour Nous vous remercions pour votre avis qui reste important pour nous , nous espérons vous revoir bientôt parmi nous . excellente journée .

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No AC in hallways. Rooms werent cold enough had to complain to the management multiple times
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van reservation op 9 aug 2019
Bonjour Nous vous remercions pour votre avis qui reste important pour nous , nous espérons vous revoir bientôt parmi nous . excellente journée .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The security in the hotel is quite good and I think is what you are paying top dollar for. It is not in the best location for waking, but if you want to stay on site, it works. Don’t bother hanging a do not disturb sign on the door because the ignore it and walk in anyway.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van reservation op 9 aug 2019
Bonjour Nous vous remercions pour votre avis qui reste important pour nous , nous espérons vous revoir bientôt parmi nous . excellente journée .