Hotel Shangri-La

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in Ala

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Shangri-La

Restaurant
Exterieur
Receptie
Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Opslagruimte

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Comfort eenpersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Junior studio suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Corso Passo Buole, 13, Ala, TN, 38061

In de buurt

  • Vallagarina - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Family Adventure Park - 18 min. rijden - 17.5 km
  • Kabelbaan Malcesine Monte Baldo - 40 min. rijden - 41.9 km
  • Limone Sul Garda Porto Turistico - 42 min. rijden - 43.5 km
  • Kabelbaan van San Michele - Mount Baldo - 45 min. rijden - 43.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Ala - 6 min. wandelen
  • Valerio Catullo Airport (VRN) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bicigrill Ruota Libera - ‬7 min. rijden
  • ‪Pizzeria al Giardino - ‬6 min. wandelen
  • ‪Rifugio Castelberto - ‬30 min. rijden
  • ‪Caffè Commercio - ‬4 min. wandelen
  • ‪Osteria Carnera - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Shangri-La

Hoogtepunten van de accommodatie
Geniet van een gratis ontbijtbuffet, een bar en een restaurant bij Hotel Shangri-La. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een lift en gratis kranten
  • Conciërgeservice, bagageopslagruimte en een oplaadpunt voor elektrische fietsen
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Shangri-La hebben voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes, naast geluiddichte muren en gratis kranten.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledlampen, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Duits, Hindi, Italiaans, Russisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 10.00 uur in het weekend
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenopslag
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handdouche
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Trapleuningen
  • Verplaatsbare douchestoel

Meer

  • Oplaadmogelijkheden voor elektrische fietsen
  • Rookvrije accommodatie
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Elke dag gratis kranten
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Shangri-La Ala
Hotel Shangri-La Ala
Hotel Shangri-La Hotel
Hotel Shangri-La Hotel Ala

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Shangri-La?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Shangri-La voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Shangri-La inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 21.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Shangri-La uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Shangri-La?

Dit hotel in Ala ligt op 2 km afstand van Vallagarina en Adige River. Ook Castello di Avio en Gruppo della Carega liggen op 10 km afstand. Station Ala ligt op 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Shangri-La

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 44 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Carsten

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bij aankomst stonden wij dikke 5 minuten te wachten bij de incheckbalie. Toevallig kwam iemand langs en naar dat deze dame had gebeld kwam een meneer aan. Deze scheen een beetje in de war wat hij met ons aan moest. Nadat onze pasporten waren gecontroleerd kregen wij de sleutel van onze kamer. De kamer was redelijk schoon maar zonder airco. Op dat moment was het in de avond nog ron 28 graden. Het eenigste wat er was was een ventilatoor die veel herrie maakte. De televiesie deed het niet omdat de coaxkabel stekker niet was geïnstalleerd. Het personeel was zeer vriendelijk maar engels kennis was bijna niet aanwezig. Wat wij zeer vreemd vonden gezien de uitstraling van het Hotel. Oh ja.....er waren ook verbouwingen bezig die het nodigge geluid veroorzaakte. Om nog iets positiefs te melden. Het restaurant was zeer gunstig en erg lekker. Ontbijt was zeer karg en niet echt volgens standaard. In stukke gesneden stokbrood, beetje kaas, rauwe ham en jam. Koffie moest je zelf zetten via een soort senseo apparaat. Resumerend zou ik dit Hotel zeker NIET aanbevelen.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Angelo

Stanza in ordine e pulita unica pecca all'arrivo reception praticamente non presenziata in quanto da dividersi col servizio al bar
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Walburga

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage, Nähe Etsch-Radweg, sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis, sehr hilfsbereites Personal
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was late arriving. Staff member kept in contact and arranged entry which was great.. very helpful. Only downside was breakfast.. all the food was left out and didn’t look great so had coffee and pre-packaged croissants
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

marion

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Fabio

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ning

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Paola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bellissima struttura, pulita e personale disponibile
5 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Simone

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles schon ein bisschen abgeranzt. Wasserflecken im Zimmer, verschimmelte Fugen im Bad, im Frühstücksraum schmutzige Möbel, trockenes Weißbrot, keine Brötchen. Viel süße Kuchen und viel Abgepacktes. Freundliche Rezeptionistin, sonst keine Ansprechpartner. Parkplatz vor der Tür war super. Leider nur eine kleine Bettdecke für zwei.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

João Paulo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Alberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ottima esperienza

Hotel ristrutturato. Camera e bagno molto grandi. Ottime finiture. La silenziosità la fa da padrona. Personale molto gentile. Buona colazione
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

angelo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nulla da eccepire nella media
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Lene

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dejligt sted

Dejlig og hyggeligt sted. Sødt personale, kunne dog ikke meget sprog udover italiensk, god restaurant. Italiensk morgenmad, dvs. rigtig mange forskellige kager. Dog lidt fluete, skinke, ost, smør og youghurt.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Simone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Shinji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Joachim

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Bad, riesige Auswahl an Speisen zum Abendessen, sehr lecker. Zum Frühstück gab es zu viele süße Sachen, lieber eine zweite Brötchensorte (Vollkorn) anbieten.
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Shinji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Francesca

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Niels Lau

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastisk hotel

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Tiziana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comodo per una sosta intermedia
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel pulitissimo e colazione abbondante. Ci tornerei
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Enrico

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Gestione pessima

Hotel appena ristrutturato bello e confortevole se non fosse per la gestione pessima, donne delle pulizie che bussa a tutte le porte alle 7 ti mattina per sapere se è occupata o meno e sala colazioni sporca, piena di stoviglie da portare via e qualità del cibo pessima !
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Rigmor

1 nacht verbleven in juli 2023