Aparthotel
Lily Hotel Suite Hofuf
Aparthotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Al Hofuf
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lily Hotel Suite Hofuf





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Kamer, 1 slaapkamer laden

Kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe suite, 1 slaapkamer laden

Deluxe suite, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Studio laden

Studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Badjassen
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Al Khalij rd. (Qatar rd), Al-Hofuf, 99999
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Palms Lily Hotel Suites
Palms Lily Hotel Suites
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
5.8 van 10, 39 beoordelingen
De prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer SAR 25–35 voor volwassenen en SAR 15–20 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 10000638
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken en staat geen alcohol toe.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lily Hotel Suite Hofuf Al Ahsa
Lily Suite Hofuf Al Ahsa
Lily Hotel Suite
Lily Suite Hofuf
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lily Hotel Suite Hofuf
Beoordelingen
6,4
7,0/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 feb 2022
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Ali, الكويت
24 aug 2019
Negatief: Personeel en service
Ali
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Aisha
14 aug 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aisha
2 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I haven’t received a king bedroom while I reserved
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Mahmoud
16 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahmoud
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Hassa
3 feb 2018
Positief: Netheid
Hassa
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Haytham khaled
11 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haytham khaled
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Mahmoud
8 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahmoud
4 nachten verbleven in januari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سيء جدا
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Mahmoud
4 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahmoud
2 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Ibrahim
12 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibrahim
2/10 – Ontzettend slecht
thamer
5 mei 2017
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
First bad review
thamer
8/10 – Goed
Fadi
23 jan 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer