Byblos Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Abidjan
Fotogalerie voor Byblos Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 – 
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte 
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer 
Een haardroger 
Badjassen 
Gratis mineraalwater 
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte 
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer 
Een haardroger 
Badjassen 
Gratis mineraalwater 
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte 
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer 
Een haardroger 
Badjassen 
Gratis mineraalwater 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rue Mercedes, Abidjan Zone 4, Abidjan, Abidjan, BP 3788
Over deze accommodatie
Byblos Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel ONOMO ALLURE ABIDJAN BAOBAB
Hotel ONOMO ALLURE ABIDJAN BAOBAB
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 37 beoordelingen
De prijs is € 152
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten 
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Byblos Hotel Hotel
Byblos Hotel Abidjan
Byblos Hotel Hotel Abidjan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Byblos Hotel
9,0
Fantastisch
9,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Pierrot
Zakenreiziger
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierrot
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Pierrot
Zakenreiziger
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pierrot
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ali, Birmingham
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bertrand
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bertrand
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yulia
27 jul 2025
Yulia
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mahar
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahar
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alberto
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alberto
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
DANIELA
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DANIELA
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shubham
2 jul 2025
Shubham
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kagiso
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kagiso
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kagiso
Zakenreiziger
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kagiso
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Baby-djemila
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Baby-djemila
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fatoumata Binta
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fatoumata Binta
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Montassar
Zakenreiziger
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Montassar
8 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Franck
8 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Franck
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nii Cheiku, Accra
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Nii Cheiku
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Andrew
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Stephen
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and friendly service
Stephen
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Montassar
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent 10/10
Montassar
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Stephen
18 mrt 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Patiently waiting
Stephen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Marie-Laure
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Laure
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Montassar
Zakenreiziger
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Montassar
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gabryell
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabryell
3 nachten verbleven in februari 2025








