Terras

Beoordelingen van Hotel de Elderschans

3 out of 5
Hotel de Elderschans
Herendreef 67, Aardenburg

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 116 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

A

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a hotel to drink, dance and party with loud music. Not to rest and sleep, they say budget hotel, I would say it is Dorm or Hostel of that nature. It was a bad experience, may be there was better feature in other standard or luxury rooms.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team hotel de Elderschans op 1 apr 2024
Thank you very much for writing about your experience. We wish to optimize all communication. You were informed that we are a budget hotel and you logically have certain expectations. It is therefore up to us to clearly state that we are an all-inclusive hotel with non-all-inclusive overnight options. If this had been made known to you, you might have expected entertainment.We are very sorry that you had an unpleasant experience. However, we can really use this feedback to prevent future disappointments.Thank you for your time.Sincere apologies,

6/10 – Redelijk

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
hinder van de muziek uit het restaurant/ feestlocatie gedurende middag en avond
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke omgeving en sympathieke mensen
Dit hotel is prachtig gelegen in de directe omgeving van Aardenburg : we hebben ons hart verpand aan de gezellige terrassen, het mooie park bevolkt door al dan niet levende dieren (!) en de weidse omgeving waar je 's avonds op een prachtige zonsondergang wordt getrakteerd. Verder is er nog het lekkere eten dat oneindig gevarieerd is en natuurlijk allemaal aan een behapbare prijs. We komen zeker nog terug
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team hotel de Elderschans op 1 apr 2024
Wij danken u enorm dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.Hopelijk mogen wij u in de toekomst terug verwelkomen..

8/10 – Goed

Kees

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a bit outdated. But no Complaints.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Joren van der

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vies
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Lily

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

adriana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Uiterst behulpzame medewerkers Rustig, schoon, eenvoudig
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geert

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kamers zijn niet zo groot en ook niet echt proper parkeerplaats is niet gratis
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ronny

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

R

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Davy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit en zeer vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt en voldoende.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Chantal

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Aleksander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Airco niet aanwezig, is tegenwoordig een must. Deur douchecabine hangt los.
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Antonetta

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eindelijk prima behalve ontbijt, geen bruin brood, veel op. Personeel zegt alleen in gebrekkig Nederlands sorry, sorry.. Baliemedewerker zegt dat ie t door zal geven. 15 euro per ontbijt…
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Wim

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Martin

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Personeel en service, voorzieningen
De prijs voor een huisdier 15€ per dag vinden we wel wat veel zeker als je er enkele dagen verblijf Anders was alles ok gr😍😍
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel de Elderschans op 9 jun 2022
Beste, De extra kosten zijn voor de meer schoonmaak werk, zodat onze volgende gasten in een fris en schoon en hondenhaar vrije kamer kunnen verblijven, aangezien we graag huisdieren willen toelaten rekenen de extra kosten hiervoor. Dank voor uw feedback.

10/10 – Uitstekend

Christiaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijke mensen aan de receptie
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jg

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, bowlings probleem super opgelost
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
de ligging was mooi. de kamer was heel sober, maar goed. het hotel is was heel benauwd., weinig frisse lucht.
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

PATRICK

Positief: Netheid, personeel en service
Aangenaam hotel
Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit inorde Mooie aangename rustige ligging
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Nicole, Nederweert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat er geen airco was. Verder een prima hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ligt op een rustige plek, Vriendelijke medewerkers en de sfeer in het hotel is erg gezellig
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers zijn erg gehorig. Geur van sigarettenrook komt in de kamers.
1 nacht verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Mona, Nieuw vennep

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte service vooral dat er niets wordt gedaan met je klacht
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Nico, Polen

Positief: Netheid, personeel en service
Voor mij was het een goede locatie. Vriendelijk personeel aan de receptie. Nette en schone kamer. Parkeren is blijkbaar een neven inkomstenbron. 7,95 euro voor een nacht is veel te duur. Maak dan de kamers duurder en laat het parkeertarief maar vallen.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een overnachting met ontbijt.
Verblijf van 1 nacht met ontbijt, was goed. Mogelijk was een avond in het horecagedeelte levendig , aan de muziek te horen. Daar hebben verder niet veel van gemerkt omdat we aan het einde van een vleugel zaten. Lekker rustig.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Ronald

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief : lekker en genoeg keuze voor het ontbijt. De kwaliteit van het diner is ook goed maar sommige gerechten waren vlug weg zodat je lang moest wachten vooraleer er een nieuw kwam. Negatief : na een paar nachten kwamen we er pas achter dat er ook een “all inclusive” deal was. Dit werd ons nooit meegedeeld. Ook wisten we niet door de boeking via hotels.com dat het sanitair gezamenlijk was (enkel 2 toiletten voor 10 kamers)! Onze “kleine” kamer werd ook maar 1 maal gereinigd op 5 nachten). Ondanks de coronamaatregel moesten we zelf de tuintafels afkuisen.
4 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Personeel was vriendelijk. Maar kamer en eten matig
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Theo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
Wij vonden het zeer geslaagd eten was heel goed het ontbijt uitstekend de slaapkamer ook goed bedden iets te zacht en goed ontvangst ze proberen je vast te houden voor een zacht prijsje maar niet verplicht.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prettige ongedwongen sfeer, behulpzaam personeel
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een nachtje.
Eten top alles top. Kamers iets aan kleine kant en ouder meubilair. Maar alles schoon en netjes en alleen voor te slapen was het oké. De prijs is er ook naar. Eten was lekker en ontbijt uitgebreid.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
De rustige omgeving was prettig. Het hotel is uitgestrekt waardoor de burenhinder meevalt
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De douche was goed en dat was het enige goede aan Elderschans. De ontvangst was onpersoonlijk, snel betalen, geen bon. Toen ik daar om vroeg, bleken €9,90 parkeerkosten voor één nacht toegevoegd. Die kosten mag Expedia wel vermelden op de boekingssite!! Ik heb de auto direct van het parkeerterrein verwijderd, maar kreeg de €9,90 niet terug. Hoezo gastvrij en klantvriendelijk? Drie 'heren' op rij achter de receptie die totaal geen kaas gegeten hebben van hoe je gasten behandelt. De kamer in een soort barak was piepklein en verouderd. Geen nachtkastje en geen lampje aan één kant van het bed. Ik moest boek, telefoon, bril en glas water naast mijn bed op de grond leggen. Eén zakje koffie voor ieder, géén thee. In het stopcontact boven het bed paste geen stekker. Veel herrie van muziek en schreeuwende mensen. Badhanddoeken versleten. Kortom, we waren heel blij toen we de volgende ochtend heel vroeg konden vertrekken. Dit hopen we nooit meer mee te maken.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

ER WAS EEN OVERBOOKING, WE HEBBEN IN DE FITTNESS RUIMTE GESLAPEN, COMPENSATIE 2 X UITGEBREIDT ONTBIJT.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

anke, oud-beijerland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
dicht bij het belgische brugge.Het is een mooie omgeving
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Het kan echt beter
Leuk verblijf, behalve geen comfort betreffende toilet en badkamers (heel jammer zo ver van de kamers) en veel te weinig, Jammer voor een dergelijk opgezet bedrijf...
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

wendell, nieuw vennep

7.0
Helaas heb je geen Toilet en Badkamer in je kamer.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Patricia, Oosterhout nb

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nooit meer
Dit was voor ons een overnachting voor een tussen stop ik had een budget kamer geboekt. Onderweg hebben we telefonisch contact gehad met de receptie dat we wat strubbelingen op de weg hadden en proberen er voor 23uur te zijn drie minuten over elf reden we de parkeerplaats op na vijf min zoeken naar plaats stonden we om tien over elf aan de receptie waar de medewerker met een klant bezig was. Dus weer vijf min erbij .bij t afrekenen zaten we ineens €20 boven ons geboekte bedrag al vermoeiend zo gelaten bijnthuiskomst t nagekeken bleek dat we €12,50 extra moesten betalen omdat we te laat waren. Daarbij ging de deur van de kamer niet geheel open want de bedden stonden in de weg t ruimte zeer muf en was niet geheel proper dus wat ons betreft Nooit meer zeer kinderachtig de met bij de receptie.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Hans

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geniet van Zeeland en blijf weg bij Elderschans
Economy verblijf geboekt. Bij aanmelding leken er geen kamers beschikbaar en werd gevraagd om een upgrade naar luier. Daarbij kwamen parkeerkosten en een (veel te) duur ontbijt. Al met al werd verblijf ruim 2x duurder dan bedacht. Daarbij luidruchtige kamers, geen jus d'orange bij het ontbijt, alleen niet nederlands sprekend personeel in de bediening, slechte wifi en een onaangename verrassing door de verplichting parkeerkosten te betalen voor een motor die geen parkeerruimte in beslag neemt. Ook nog een aanbod voor een buffetdiner met een aanbiedingsprijs aan de balie die hoger lag dan een actie die we daarna via internet zagen (overigens geen gebruik van gemaakt). Een absolute misser voor iets wat een leuke deal leek te zijn.
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Hotel in a beautiful area.
Wegen we arrived there was koud music. I could hardley haar what the receptionist was telling. The roomdoor make a lot of noise. The lights go Out at 23.30 and we didn’t het them on. The bed was clean and oké. The room was also clean.
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Bianca

Was prima

6/10 – Redelijk

Hanna, Utrecht

Negatief: Comfort kamer
kamers zonder douche/toilet
Ik had via Expedia een tweepersoonskamer geboekt in de veronderstelling dat dit een kamer met douche en toilet zou zijn. Dit was dus niet het geval, we kregen een kleine kamer op de eerste verdieping (zonder lift) en op de gang waren de douches (drie dames en drie heren) en de toiletruimte (een gezamenlijke ruimte met een dames en een herentoilet voor de hele gang!) Ik sprak met andere dames na het douchen en ook die waren net als ik totaal verrast dat er geen douche en toilet op de kamer was. Ik moest alles nog betalen bij het inchecken, en wilde all inclusive bijboeken. Voor drie nachten slapen en A.I. kon onderhandeld worden!!!! A.I. redelijke buffetten, wel een zeer exclusieve drankkaart. .

4/10 – Matig

Frank , Wiekevorst

Negatief: Personeel en service
Geen aanrader
Bij aankomst een zeer goede indruk van de omgeving rond het hotel. Bij nader inzien kitcherige diertjes rond en op het hotelgebouw. De receptie was enigszins amateuristisch en opdringerig om avondmaal en ontbijt te boeken. De kamer was wel aanvaardbaar maar het ontbijtbuffet was beslist zijn 12.50 euro p.p. NIET WAARD !!! Ook werden drankjes eerst verkeerd aangerekend, wat wel rechtgezet werd.