Exterieur

Beoordelingen van INNSiDE by Meliá Aachen

4 out of 5
INNSiDE by Meliá Aachen
Sandkaulstr. 20, Aachen

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 291 van 500 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 164 van 500 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 500 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 500 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 500 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sjoerd

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat ze 30 euro durven te vragen om vroeger in te checken en dat je voor iedere keer om je kamer binnen te komen je pasje opnieuw moet laten inlezen bij de receptie
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Elwyn

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geert

4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Greta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Judith

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Julia

1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

CAS

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Carla

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 5 dec 2022
Liebe Carla, vielen Dank für Ihre Bewertung.Bis zum nächsten Mal!Herzliche Grüße,Ihre INNSiDER

4/10 – Matig

Ron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij het ontbijt op de 5e verdieping had je een prachtig uitzicht over Aken
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 29 apr 2022
Beste Ron, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We kijken uit naar een tweede kans. Uw INNSiDER

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekendje Aken
Het restaurant is op de bovenste verdieping dus mooi uitzicht tijdens ontbijt of diner. Diner was erg lekker (maar niet goedkoop: 95 euro voor 2 personen). Hotel heeft 1 nadeel: kamer is te warm om te slapen, en dat in de winter als het buiten 5 graden is ! Raam open helpt. Hotel is dicht bij centrum.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van INNSiDER op 2 feb 2022
Hello Henk, thank you for your positive rating. Our receptionstaff is always avaible for you. Please do not hesitate to contact them, incase if we can improve your stay. Kind Regards, your INNSiDER Kind regards Your INNSiDER

8/10 – Goed

bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 24 feb 2022
Lieber Bert, das gesamte Team bedankt sich dafür, dass Sie kürzlich unser Gast waren und uns abschließend noch bewertet haben. Bis zum nächsten Mal! Ihre INNSiDER

8/10 – Goed

Roel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 24 feb 2022
Lieber Roel, vielen Dank und bis zum nächsten Mal! Herzliche Grüße, Ihre INNSiDER

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerstfeest
Gezellig kerstfeest gevierd met collega’s
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerstmarkt
Geweldig hotel, prima service. Kamer was wel erg warm
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Etienne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel op goede locatie
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

J.T.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima kamer, vriendelijk personeel en alle bezienswaardigheden binnen loopafstand. Links en rechts wel wat spinnenwebben op het plafond. Verder ontzettend veel zwervers in het centrum wat de beleving een beetje wegneemt van het bezoek aan een leuke stad als Aken.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 20 jul 2021
Dear J.T., Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you back again very soon. Best regards, The INNSiDERS

10/10 – Uitstekend

Brian, Amsterdam

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was a 10, area en the city was a great experience. See you next time in Amsterdam!!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van SC op 8 sep 2020
Dear Brian, thank you so much that you took the time for your great feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you soon again. Otherwise the future colleagues in Amsteram will be happy to recive you. Your Innsider

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van SC op 2 sep 2020
Dear Guest, thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you soon again. Your Innsider

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waar voor je geld.
Mooi en verzorgd hotel. Centraal gelegen. Lekker ontbijt met veel variatie. Top voor de prijs!
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van SC op 9 mrt 2020
Dear anonymous Guest, thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you soon again. Your Innsider

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamer, goed parkeren Lekker ontbijt & vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van SC op 8 jan 2020
Dear guest, thank you so much for your great feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you again when you stay in Aachen. Your Innsiders

8/10 – Goed

ann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer aangenaam hotel
De kamer is heel netjes en aangenaam. De rooftopbar is heel leuk, maar de capaciteit is krap voor het aantal hotelgasten. De mojito die ik besteld had was helemaal niet lekker.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van SC op 8 jan 2020
Dear ann, thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to offer you a better Mojito at your next stay in our hotel. We hope to welcome you soon again. Your Innsider

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
282 euro betaald voor 1 nacht zonder ontbijt. Kamer was net een ziekenhuiskamer ook veel te koud. Geen koffiezet of waterkoker. Geen producten. Hotel had geen kerstsfeer geen kerstversiering. Personeel correct maar niet vriendelijk.. slechte ervaring
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van SC op 20 dec 2019
Dear guest, firstly, thank you that you took the time for your feedback. We can only improve ourselves with feedback from our Guests. We are sorry for the inconveniences with our air condition. The is air condition is adjustable with an button in the room but we might have to rethink the self explanatory of the system if it is not clear enough. For the next year we will try to great a better christmas-vipe to meet the atmosphere of the city. Your Innsider

10/10 – Uitstekend

F A A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeker de moeite waard
goed verzorgt hotel aardige mensen heerlijk eten zelf een gratis mini bar overdag super gezellig, alleen als het wat later wordt veel zwervers en bedelaars.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van SC op 3 sep 2019
Dear F A A, thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you soon again. Your Innsider

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek dakterras met zicht op Aken en goed ontbijt. Prettige bediening. Minder: Parkeerservice. (Problemen met toegang en weinig plek)
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van SC op 22 apr 2019
Dear guest, thank you so much that you took the time for your feedback. We can only improve ourselves with feedback from our Guests. We hope to welcome you soon again. Your Innsider

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van SC op 4 jan 2019
Dear Guest, thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you soon again. Your Innsider

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Misschien iets duurder dan gemiddeld, maar het zeker helemaal waard! Parkeergarage onder het hotel was ook perfect! 5 minuten lopen naar de markt.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van SC op 11 jan 2019
Dear Rob, thank you so much for your great feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you again when you stay in Aachen. Your Innsider

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooie hotel, ideale ligging. Mooie kamers. Enige nadeel was de muziek van uptown skylounge op 5de verdieping. Wij zaten op 3de verdieping en konden het nog horen. Anders niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van SC op 4 nov 2018
Dear guest, thank you so much that you took the time for your feedback. We are sorry for the disturbance from the music, next time just give the reception a call and we will turn down the volume in the lounge. We hope to welcome you soon again. Your Innsider

10/10 – Uitstekend

Mick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en net hotel
Fijn modern en net hotel. Gunstig gelegen in het centrum
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Els, West Brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel.
Jammer dat ze niet in de gaten hadden dat mijn man jarig was. Een kaartje onder de deur of een persoonlijke felicitatie van de balie medewerker zou leuk geweest zijn.
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Marianne, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie plek in centrum van Aken
de slaapkamer standaard

8/10 – Goed

Paul, H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tweedaags verblijf

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice modern hotel in the centre of Aachen
This hotel is new and have all the services available. A beautlfull rooftop bar/restaurant and great cocktails. The staff knows their business and the service is excellent.

6/10 – Redelijk

Sanda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great facilities. Would be nice to get faster service at reception though.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front Office Manager op 27 mei 2024
Dear Sanda, thank you for your feedback. We are delighted to here that you found our facilities great. Our team is always willing to do a great job at the reception. Sometimes there are rush hours during check- in and check-out. Our team makes an effort to follow all guests requests and inquiries, so sometimes there are waiting times. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Gültekin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netter Service inklusive, der bei anderen Hotels extra berechnet wird, Basics in der Minibar, Kaffee/ Tee Fitness/ Sauna
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Hümeyra

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war super freundlich..
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Yunus Burak

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front Office Manager op 14 mei 2024
Hallo Yunus Burak,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Bis Bald & Freundliche Grüße,

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to the downtown and historic sites
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front Office Manager op 8 apr 2024
Hallo Dirk,vielen Dank für Ihr positives Feedback. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

8/10 – Goed

Shervin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and helpful. The room was good and comfortable. The blankets were super small. But that was OK.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 7 mrt 2024
Dear Ervin,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that our staff's friendliness and helpfulness made a positive impact on your stay, and that you found comfort in our accommodations. Our team takes pride in providing thoughtfully designed rooms to ensure you can make the most out of your stay. While the blankets did not meet your expectations, we hope that the overall comfort of our special Dream Maker mattresses added to a restful night's sleep. Rest assured, we are always seeking ways to enhance every aspect of our guests' experience.We hope to have the opportunity to welcome you and your wife back in the future for an even better experience. Kind regards,Benedikt Fischer, Front office Manager

8/10 – Goed

Krischan

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andreas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In jeder Hinsicht perfekt für einen Kurztrip nach Aachen. Selbst das Restauraunt von mit der Dachterasse ist aussergewöhnlich gut, inkl. DJ Samstags ab 21.00 Uhr. Unbedingte Empfehlung, wir kommen sicher nochmal wieder!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 19 feb 2024
Hallo Andreas,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns außerordentlich, dass Sie den Aufenthalt bei uns in vollen Zügen genossen haben und unser Restaurant mit der Dachterrasse sowie die musikalische Untermalung durch den DJ am Samstagabend zu einem unvergesslichen Erlebnis beigetragen haben. Besonders geschätzt haben Sie unsere zentral gelegene Wohlfühloase, die ideal für einen Kurztrip ist und Erholung mit stilvollem Ambiente verbindet. Dass wir mit unseren sorgfältig ausgewählten Annehmlichkeiten und der einzigartigen Atmosphäre in unserem UpTown Sky Lounge & Restaurant überzeugen konnten, erfüllt uns mit Stolz.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Benedikt Fischer, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Damir

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jens

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice!
Good location and all around a very niche hotel… only item i would downgrade is the price for parking at the hotel.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 15 feb 2024
Dear Guest, Thanks for this review.We're absolutely thrilled you found our hotel to be a gem in the perfect spot to explore the city's charm! It's wonderful to know you could soak in the sights and sounds of Aachen with ease, and we hope our elegant minimalist design added a touch of serenity to your stay. As for the parking, it's a rare find in the city centre, and we're sorry if the cost took away a bit of the sparkle from your experience. Rest assured, we offer the convenience of an underground lot and a Tesla charging station for those electric moments!We hope that we have the opportunity to see you again soon. Kind regards,Benedikt Fischer, Front office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Danièle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gutes Hotel in perfekter Lage
Gutes Hotel, leckeres Frühstück, perfekte Lage, Tiefgarage,
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 15 feb 2024
Sehr geehrter Gast,haben Sie vielen Dank für Ihre nette Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie unser Frühstücksangebot und die Lage unseres Hotels positiv hervorheben. Unser Ziel ist es stets, mit unserem vielfältigen Frühstücksbuffet und der zentralen Lage nahe bedeutender Sehenswürdigkeiten ein hervorragendes Erlebnis zu bieten.Wir bedauern, falls Sie Aspekte unseres Services als weniger zufriedenstellend empfunden haben sollten. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Es ist erfreulich, dass Sie unsere Tiefgarage mit Elektroladestationen nutzen konnten. Wir verstehen, dass die Parkplatzsituation und die damit verbundenen Kosten eine Herausforderung darstellen können, und empfehlen unseren Gästen daher auch die Nutzung nahegelegener Parkmöglichkeiten am Wochenende.Bis bald hoffentlich.Mit freundlichen Grüßen,Benedikt Fischer, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Philippe

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rigobert

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ralph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old Town heights
A superb hotel just on the edge of Aachen's famous old town. Breakfast in the rooftop restaurant is a must.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benedikt Fischer, Assistant Front Office Manager op 18 dec 2023
Dear Ralph,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We're delighted to hear you enjoyed the breakfast in our rooftop restaurant, which offers a variety of regional and healthy options alongside breathtaking views of the city. It is gratifying to know that the cleanliness of our hotel, the overall condition, and the service provided by our team met your expectations. Your comfort is our priority, and we're pleased that our special Dream Maker mattresses contributed to a restful stay.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Benedikt Fischer, Assistant Front Office Manager