Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 291 van 500 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
291
Gastenscore: 8 - Goed. 164 van 500 beoordelingen" "
8 - Goed
164
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 500 beoordelingen" "
6 - Redelijk
28
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 500 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 500 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Sjoerd
Reisde met een groep
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat ze 30 euro durven te vragen om vroeger in te checken en dat je voor iedere keer om je kamer binnen te komen je pasje opnieuw moet laten inlezen bij de receptie
Sjoerd
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Elwyn
21 nov 2023
Elwyn
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geert
16 okt 2023
Geert
4 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Greta
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Greta
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Judith
18 jul 2023
Judith
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Julia
22 jan 2023
Julia
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
CAS
15 jan 2023
CAS
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Carla
21 nov 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carla
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 5 dec 2022
Liebe Carla, vielen Dank für Ihre Bewertung.Bis zum nächsten Mal!Herzliche Grüße,Ihre INNSiDER
4/10 – Matig
Ron
Reisde met familie
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij het ontbijt op de 5e verdieping had je een prachtig uitzicht over Aken
Ron
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 29 apr 2022
Beste Ron,
Bedankt voor uw beoordeling.
Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We kijken uit naar een tweede kans.
Uw INNSiDER
8/10 – Goed
Henk
1 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekendje Aken
Het restaurant is op de bovenste verdieping dus mooi uitzicht tijdens ontbijt of diner. Diner was erg lekker (maar niet goedkoop: 95 euro voor 2 personen). Hotel heeft 1 nadeel: kamer is te warm om te slapen, en dat in de winter als het buiten 5 graden is ! Raam open helpt. Hotel is dicht bij centrum.
Henk
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van INNSiDER op 2 feb 2022
Hello Henk,
thank you for your positive rating. Our receptionstaff is always avaible for you. Please do not hesitate to contact them, incase if we can improve your stay.
Kind Regards,
your INNSiDER
Kind regards
Your INNSiDER
8/10 – Goed
bert
24 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bert
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 24 feb 2022
Lieber Bert,
das gesamte Team bedankt sich dafür, dass Sie kürzlich unser Gast waren und uns abschließend noch bewertet haben.
Bis zum nächsten Mal!
Ihre INNSiDER
8/10 – Goed
Roel
30 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roel
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 24 feb 2022
Lieber Roel,
vielen Dank und bis zum nächsten Mal!
Herzliche Grüße,
Ihre INNSiDER
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerstfeest
Gezellig kerstfeest gevierd met collega’s
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerstmarkt
Geweldig hotel, prima service. Kamer was wel erg warm
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Etienne
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etienne
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
marc
Zakenreiziger
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel op goede locatie
marc
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
J.T.
18 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima kamer, vriendelijk personeel en alle bezienswaardigheden binnen loopafstand. Links en rechts wel wat spinnenwebben op het plafond.
Verder ontzettend veel zwervers in het centrum wat de beleving een beetje wegneemt van het bezoek aan een leuke stad als Aken.
J.T.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van INNSiDE by Meliá Aachen op 20 jul 2021
Dear J.T.,
Thank you for your feedback.
We are looking forward to welcome you back again very soon.
Best regards,
The
INNSiDERS
10/10 – Uitstekend
Brian, Amsterdam
Reisde met een groep, Zakenreiziger
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was a 10, area en the city was a great experience. See you next time in Amsterdam!!
Brian
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van SC op 8 sep 2020
Dear Brian,
thank you so much that you took the time for your great feedback.
It is good to hear that you felt comfortable in our hotel.
We hope to welcome you soon again.
Otherwise the future colleagues in Amsteram will be happy to recive you.
Your Innsider
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van SC op 2 sep 2020
Dear Guest,
thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel.
We hope to welcome you soon again.
Your Innsider
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waar voor je geld.
Mooi en verzorgd hotel. Centraal gelegen. Lekker ontbijt met veel variatie. Top voor de prijs!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van SC op 9 mrt 2020
Dear anonymous Guest,
thank you so much that you took the time for your feedback.
It is good to hear that you felt comfortable in our hotel.
We hope to welcome you soon again.
Your Innsider
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamer, goed parkeren
Lekker ontbijt & vriendelijk personeel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van SC op 8 jan 2020
Dear guest, thank you so much for your great feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel. We hope to welcome you again when you stay in Aachen.
Your Innsiders
8/10 – Goed
ann
Reisde met een groep
31 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer aangenaam hotel
De kamer is heel netjes en aangenaam.
De rooftopbar is heel leuk, maar de capaciteit is krap voor het aantal hotelgasten. De mojito die ik besteld had was helemaal niet lekker.
ann
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van SC op 8 jan 2020
Dear ann,
thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel.
We hope to offer you a better Mojito at your next stay in our hotel.
We hope to welcome you soon again.
Your Innsider
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
282 euro betaald voor 1 nacht zonder ontbijt. Kamer was net een ziekenhuiskamer ook veel te koud. Geen koffiezet of waterkoker. Geen producten. Hotel had geen kerstsfeer geen kerstversiering. Personeel correct maar niet vriendelijk.. slechte ervaring
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van SC op 20 dec 2019
Dear guest, firstly, thank you that you took the time for your feedback. We can only improve ourselves with feedback from our Guests. We are sorry for the inconveniences with our air condition. The is air condition is adjustable with an button in the room but we might have to rethink the self explanatory of the system if it is not clear enough. For the next year we will try to great a better christmas-vipe to meet the atmosphere of the city. Your Innsider
10/10 – Uitstekend
F A A
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeker de moeite waard
goed verzorgt hotel aardige mensen heerlijk eten zelf een gratis mini bar
overdag super gezellig, alleen als het wat later wordt veel zwervers en bedelaars.
F A A
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van SC op 3 sep 2019
Dear F A A,
thank you so much that you took the time for your feedback.
It is good to hear that you felt comfortable in our hotel.
We hope to welcome you soon again.
Your Innsider
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek dakterras met zicht op Aken en goed ontbijt. Prettige bediening. Minder: Parkeerservice. (Problemen met toegang en weinig plek)
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van SC op 22 apr 2019
Dear guest,
thank you so much that you took the time for your feedback.
We can only improve ourselves with feedback from our Guests.
We hope to welcome you soon again.
Your Innsider
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van SC op 4 jan 2019
Dear Guest,
thank you so much that you took the time for your feedback. It is good to hear that you felt comfortable in our hotel.
We hope to welcome you soon again.
Your Innsider
10/10 – Uitstekend
Rob
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Misschien iets duurder dan gemiddeld, maar het zeker helemaal waard! Parkeergarage onder het hotel was ook perfect! 5 minuten lopen naar de markt.
Rob
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van SC op 11 jan 2019
Dear Rob,
thank you so much for your great feedback.
It is good to hear that you felt comfortable in our hotel.
We hope to welcome you again when you stay in Aachen.
Your Innsider
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooie hotel, ideale ligging. Mooie kamers. Enige nadeel was de muziek van uptown skylounge op 5de verdieping. Wij zaten op 3de verdieping en konden het nog horen. Anders niets op aan te merken.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van SC op 4 nov 2018
Dear guest,
thank you so much that you took the time for your feedback.
We are sorry for the disturbance from the music, next time just give the reception a call and we will turn down the volume in the lounge.
We hope to welcome you soon again.
Your Innsider
10/10 – Uitstekend
Mick
10 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en net hotel
Fijn modern en net hotel. Gunstig gelegen in het centrum
Mick
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Els, West Brabant
9 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel.
Jammer dat ze niet in de gaten hadden dat mijn man jarig was.
Een kaartje onder de deur of een persoonlijke felicitatie van de balie medewerker zou leuk geweest zijn.
Els
3 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Marianne, Eindhoven
25 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie plek in centrum van Aken
Marianne
8/10 – Goed
Paul, H
21 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tweedaags verblijf
Paul
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice modern hotel in the centre of Aachen
This hotel is new and have all the services available. A beautlfull rooftop bar/restaurant and great cocktails.
The staff knows their business and the service is excellent.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Sanda
Zakenreiziger
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great facilities. Would be nice to get faster service at reception though.
Sanda
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front Office Manager op 27 mei 2024
Dear Sanda, thank you for your feedback. We are delighted to here that you found our facilities great. Our team is always willing to do a great job at the reception. Sometimes there are rush hours during check- in and check-out. Our team makes an effort to follow all guests requests and inquiries, so sometimes there are waiting times. Best regards,
10/10 – Uitstekend
Gültekin
Reisde met een groep
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netter Service inklusive, der bei anderen Hotels extra berechnet wird,
Basics in der Minibar,
Kaffee/ Tee
Fitness/ Sauna
Gültekin
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Hümeyra
18 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war super freundlich..
Hümeyra
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Yunus Burak
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut
Yunus Burak
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front Office Manager op 14 mei 2024
Hallo Yunus Burak,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Bis Bald & Freundliche Grüße,
10/10 – Uitstekend
Dirk
Reisde met partner
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to the downtown and historic sites
Dirk
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front Office Manager op 8 apr 2024
Hallo Dirk,vielen Dank für Ihr positives Feedback. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,
8/10 – Goed
Shervin
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and helpful. The room was good and comfortable. The blankets were super small. But that was OK.
Shervin
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 7 mrt 2024
Dear Ervin,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that our staff's friendliness and helpfulness made a positive impact on your stay, and that you found comfort in our accommodations. Our team takes pride in providing thoughtfully designed rooms to ensure you can make the most out of your stay. While the blankets did not meet your expectations, we hope that the overall comfort of our special Dream Maker mattresses added to a restful night's sleep. Rest assured, we are always seeking ways to enhance every aspect of our guests' experience.We hope to have the opportunity to welcome you and your wife back in the future for an even better experience. Kind regards,Benedikt Fischer, Front office Manager
8/10 – Goed
Krischan
5 mrt 2024
Krischan
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met partner
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In jeder Hinsicht perfekt für einen Kurztrip nach Aachen. Selbst das Restauraunt von mit der Dachterasse ist aussergewöhnlich gut, inkl. DJ Samstags ab 21.00 Uhr.
Unbedingte Empfehlung, wir kommen sicher nochmal wieder!
Andreas
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 19 feb 2024
Hallo Andreas,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns außerordentlich, dass Sie den Aufenthalt bei uns in vollen Zügen genossen haben und unser Restaurant mit der Dachterrasse sowie die musikalische Untermalung durch den DJ am Samstagabend zu einem unvergesslichen Erlebnis beigetragen haben. Besonders geschätzt haben Sie unsere zentral gelegene Wohlfühloase, die ideal für einen Kurztrip ist und Erholung mit stilvollem Ambiente verbindet. Dass wir mit unseren sorgfältig ausgewählten Annehmlichkeiten und der einzigartigen Atmosphäre in unserem UpTown Sky Lounge & Restaurant überzeugen konnten, erfüllt uns mit Stolz.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Benedikt Fischer, Front office Manager
10/10 – Uitstekend
Damir
Reisde met een groep
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Damir
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jens
Zakenreiziger
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice!
Good location and all around a very niche hotel… only item i would downgrade is the price for parking at the hotel.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 15 feb 2024
Dear Guest, Thanks for this review.We're absolutely thrilled you found our hotel to be a gem in the perfect spot to explore the city's charm! It's wonderful to know you could soak in the sights and sounds of Aachen with ease, and we hope our elegant minimalist design added a touch of serenity to your stay. As for the parking, it's a rare find in the city centre, and we're sorry if the cost took away a bit of the sparkle from your experience. Rest assured, we offer the convenience of an underground lot and a Tesla charging station for those electric moments!We hope that we have the opportunity to see you again soon. Kind regards,Benedikt Fischer, Front office Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Danièle
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Benedikt Fischer, Front office Manager op 15 feb 2024
Sehr geehrter Gast,haben Sie vielen Dank für Ihre nette Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie unser Frühstücksangebot und die Lage unseres Hotels positiv hervorheben. Unser Ziel ist es stets, mit unserem vielfältigen Frühstücksbuffet und der zentralen Lage nahe bedeutender Sehenswürdigkeiten ein hervorragendes Erlebnis zu bieten.Wir bedauern, falls Sie Aspekte unseres Services als weniger zufriedenstellend empfunden haben sollten. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Es ist erfreulich, dass Sie unsere Tiefgarage mit Elektroladestationen nutzen konnten. Wir verstehen, dass die Parkplatzsituation und die damit verbundenen Kosten eine Herausforderung darstellen können, und empfehlen unseren Gästen daher auch die Nutzung nahegelegener Parkmöglichkeiten am Wochenende.Bis bald hoffentlich.Mit freundlichen Grüßen,Benedikt Fischer, Front office Manager
10/10 – Uitstekend
Markus
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Markus
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
22 dec 2023
Philippe
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Rigobert
11 dec 2023
Rigobert
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Ralph
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old Town heights
A superb hotel just on the edge of Aachen's famous old town. Breakfast in the rooftop restaurant is a must.
Ralph
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Benedikt Fischer, Assistant Front Office Manager op 18 dec 2023
Dear Ralph,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We're delighted to hear you enjoyed the breakfast in our rooftop restaurant, which offers a variety of regional and healthy options alongside breathtaking views of the city. It is gratifying to know that the cleanliness of our hotel, the overall condition, and the service provided by our team met your expectations. Your comfort is our priority, and we're pleased that our special Dream Maker mattresses contributed to a restful stay.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Benedikt Fischer, Assistant Front Office Manager