Hotel Antunovic Zagreb
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Zagreb
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Antunovic Zagreb





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 150
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe studio suite laden

Deluxe studio suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Zagrebacka Avenija 100, Zagreb, 10000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Grand Hotel Zagreb
Grand Hotel Zagreb
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 117 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.86 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93, per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 35 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: EUR 35 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 22.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Antunovic Zagreb Hotel
Hotel Antunovic Zagreb Zagreb
Hotel Antunovic Zagreb Hotel Zagreb
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Antunovic Zagreb
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
Sanjay, Milton Keynes
Zakenreiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid
Sanjay
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alessandro
31 mei 2025
Alessandro
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nicola
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicola
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Elvir, New York
8 apr 2025
Elvir
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edina
7 apr 2025
Edina
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Holly
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holly
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YALÇIN
Zakenreiziger
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YALÇIN
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
David
Zakenreiziger
26 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jaime
Reisde met familie
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Pavle
Zakenreiziger
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pavle
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Victoria
Reisde met familie
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
John
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
ibrahim
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ibrahim
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Louise
Reisde met partner
16 aug 2024
Louise
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Stefan
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Torsten
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Torsten
4 nachten verbleven in augustus 2024