Hotel 9

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Zagreb

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel 9

Exterieur
Zitruimte lobby
Interieur
Receptie
Design kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Design kamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Avenija Marina Držica 9, Zagreb, 10000

In de buurt

  • Ban Jelacic Square - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Kathedraal van Zagreb - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Zagreb City Museum - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Maksimir-stadion - 4 min. rijden - 3.3 km
  • Museum vanoor verbroken relaties - 4 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Zagreb (ZGC-Centraal station Zagreb) - 18 min. wandelen
  • Zagreb (ZAG) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pekara Dubravica - ‬3 min. wandelen
  • ‪Magazinska klet - Pri staroj smokvi - ‬6 min. wandelen
  • ‪Hotel Sliško - ‬4 min. wandelen
  • ‪Lui - ‬8 min. wandelen
  • ‪Luka Grill - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel 9

Hotel met een chique stijl in Trnje
Geniet van vervoer van/naar de luchthaven, een terras en een businesscentrum bij Hotel 9. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Rookvrije accommodatie, een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
  • Bagageopslagruimte, gratis kranten en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Beoordelingen van gasten laten hoge cijfers zien voor het behulpzame personeel en de nabijheid van het openbaar vervoer
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel 9 bieden voordelen zoals airconditioning en badjassen, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Kroatisch, Engels, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 10 per nacht)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (EUR 10 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 10 per persoon
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 15.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 47 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
  • Betaald parkeren (beveiligd): EUR 10 per nacht
  • Toeslag voor parking in de buurt: EUR 10 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel 9 Zagreb
9 Zagreb
Hotel 9 Hotel
Hotel 9 Zagreb
Hotel 9 Hotel Zagreb

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 9?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel 9?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel 9 van één nacht voor twee volwassenen op 4 aug. 2025 min. € 111,77, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel 9 voor parkeren?

Parkeren kost EUR 10 per nacht. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel 9 inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 9 uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel 9 een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 47 per voertuig.

Waar staat Hotel 9?

Dit hotel ligt in Trnje, op 15 minuten wandelen van Winkelcentrum Branimir CEntar, Plein van de Slachtoffers van het Facisme en Mestrovic-paviljoen. Ook POGON - CEntrum voor Onafhankelijke Cultuur en Jeugd van Zagreb en Galerija Miroslav Kraljević liggen op een kwartiertje wandelen. Zagreb (ZGC-Centraal station Zagreb) ligt op 18 minuten wandelen en naar Station Zagreb is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel 9

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 168 van 231 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 50 van 231 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 231 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 231 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 231 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Kanwal

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelkamer modern en volledig uitgerust en voldoende ruimte. Reparaties niet recent gedaan. Douchput zat los en airco blaast zeer zacht/nauwelijks waardoor de kamer zeer warm bleef. Te warm om in te slapen. Hierover geklaagd bij receptie. Er werd snel gezegd dat het wordt opgelost door de temperatuur lager te zetten. Dit bleek een schijn oplossing!! Raam open geeft veel muggen binnen, daarnaast geeft de drukke straat naast het hotel erg veel lawaai. Volgende ochtend na een nacht erg slecht slapen naar de receptie. Een andere dame zegt 'een geheim te weten wat haar collega niet weet om de airco op te lossen'. Helaas wordt niet bekend wat het is en de oplossing komt niet. Later die middag ter aangekomen in het hotel blijken we zonder overleg van kamer te zijn veranderd en er wordt verbaasd gereageerd dat we dit niet weten. De airco zou kapot zijn. Hier zou de airconditioning wel werken. Helaas geen oplossing en weer in een temperatuur van 27 gr moeten slapen. Als ik bel naar de receptie, lacht de medewerkster om de situatie maar komt niet met een oplossing. Zegt daarbij dat de reden voor de warmte is dat de andere gasten het koud hebben en ze alle airco units moest uitzetten???? Waarop mijn vraag waarom als ze weet dat het in onze kamer erg warm is? Niet geloofwaardig!! Nog meer smoesjes en leugens hierna om het probleem te omzeilen. Na 2 nachten vreselijk tot niet geslapen, eindelijk uitchecken. Hierbij wordt niet gevraagd of alles oke was. Geen compensatie. 0 sterren!!!
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

florencia

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es muy lindo. Habitacion grande, cama comoda. Esta ubicado justo frente a la terminal de autobuses y de tram que te lleva al centro de la ciudad. El desayuno muy completo. Al llegar al mediodia nos permitieron dejar las valijas hasta el horario de hacer el check in
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Sonny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is well maintained and the staff are incredibly helpful and friendly. While the surrounding area can feel a bit uneasy at night, that’s unrelated to the property itself.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Nicolò Alessio, Monreale

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eccellente. Staff cortese, ottima colazione e struttura top
5 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious rooms.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the hotel while location is good it is a little far from the center. However easy train right out your door. In the end start a walking tour from there and you can cover Zagreb in a day with 2 quick train rides. Rooms were nice and clean. Breakfast was very nice with a good offering. I would recommend here and I would stay here again for sure.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Hiu Ting Tiffany

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception are very nice and friendly. The room is tidy and clean. The best thing is the train station is very close to the hotel, just need a couple minutes of walking and you’ll arrive. Also, across the road there are many shops, which you can almost buy everything you need. I’m surely recommend this hotel.
6 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kyra

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is beautifully decorated. The windows do an excellent job of blocking street and tram noise when they are closed. Very convenient location just across the street from the bus station. 24hr reception. Elevator.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jacques

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A well appointed room! Very friendly staff, they will give you locations for meals options and various loations to visit! The old town and upper town are loated at 20/25 minutes from the Hotel! The breakfast at 10 euros is excellent and we walked around isn't your best option!
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Chun Yin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
在巴士站旁邊,附近有很多餐廳,由其最愛附近另一間酒店內的pizza店
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay and close to bus station
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Yoko

Positief: Netheid
バスセンター、トラムが目の前で移動がスムーズにできた。お部屋もモダンでベッドが最高! 時間帯が悪いとシャワーのお湯が出ない時があったり、タオルが固いのが気になったが、総じて快適でした。
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

etsuko

2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Darko

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
.
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Xiuping

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is modern. Staff is friendly and helpful. The room olis clean. Location is good. Breakfast is provided. Just a complaint of my room was very warm like a sauna room. AC didn't work properly in my room. Talk to the hotel staff but couldn't do much of it. We were there in late April with outside temperature around 50 to 65 Fahrenheit, but the room was very warm. Be aware if you arrive in the hot summer. Please contact the property to make sure the AC works in your room.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Lowell

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room, helpful staff, handy to bus and related amenities, … avoid level 2 room 7 if you don’t like street noise. We lost wifi access during the night … apparently the 2nd floor booster went down … tell the staff and/or go to the 3rd floor lounge.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Close to bus station

Location 👍👍👍 Friendly staff
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Absolutely fine, very convenient for the bus station
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean and spacious.Just a few steps from the airport shuttle bus station that was a very convenient.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Bosko

.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Zdenka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Tarik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location, clean hotel
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Dijana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel when needing to go to airport in morning. Right across the street from main bus terminal. Very convenient and safe. Fromt desk staff is kind and professional.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Francesco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel moderno con grandi camere letti molto comodi e bei bagni. Frigobar ben allestito. Personale cortese e disponibile. Zona a ridlsso del centro (5 fermate di tram) e ben servita da mezzi pubblici.
1 nacht verbleven in januari 2025