Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 69 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
32
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 69 beoordelingen" "
8 - Goed
25
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 69 beoordelingen" "
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 69 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 69 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Dino
Reisde met partner
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer schone kamer en badkamer. Goed en gezond ontbijt.
Behulpzaam personeel, sympathiek en behulpzaam.
Ga zo door.
Dino
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 30 apr 2024
Wat fijn te horen, dank u wel.
10/10 – Uitstekend
Ronald
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel met de Zaanse Schans op loopafstand. Treinstation om naar Amsterdam te gaan ook op loopafstand.
Inchecken gaat online en ook de sleutels van de deuren krijg je online.
Ontbijt kun je afhalen bij de tegenovergelegen SPAR.
Kan zijn dat dit tijdelijk is doordat het restaurant tijdelijk gesloten is.
Ontbijt was verder prima.
Gratis parkeren kan ook achter de SPAR.
Kamers zijn prima en netjes
Ronald
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 9 jan 2024
Wat fijn dat u bij ons was en het goed bevallen is. In de wintermaanden is ons restaurant inderdaad gesloten maar vanaf eind maart kunt u weer gebruiken van ons restaurant.
6/10 – Redelijk
Sabine
24 dec 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geen ontvangst, nog moeten bellen voor digitale sleutel. Geen ontbijt ter plekke. Zakje afhalen met ontbijt in plaatselijke sparwinkel, was wel vers en lekker. Weinig te doen in deze periode. Veel gesloten.
Sabine
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 27 dec 2023
Dank voor uw verblijf. We zijn een online hotel waarbij u van te voren de registratie en betaling doet. Daarna krijgt u een digitale sleutel. Momenteel is het laagseizoen inderdaad.
8/10 – Goed
Fenna
14 nov 2023
Fenna
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 21 dec 2023
Thank you.
10/10 – Uitstekend
D.
Zakenreiziger, Reisde met partner
31 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 1 sep 2023
Fijn dat u bij ons was en het goed bevallen.We hebben geen eigen parkeergelegenheid, maar parkeren is gratis bij ons in de buurt, onder andere op het plein achter de supermarkt tegenover ons hotel.
8/10 – Goed
Marloes
Reisde met familie
23 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor 1 nacht
Prima verblijf. Het betreft 2 locaties, het hoofdgebouw aan het water met restaurant en een bijgebouw op ongeveer 200 meter van het hoofdgebouw. Wij zaten in het laatste. Nette kamer, wel 1 kapotte stoel, fijne douche en heerlijke bedden. Wel erg gehorig.
Ontbijt was prima met erg goeds koffie!
Vind prijs-kwaliteit, niet helemaal in verhouding, maar dat komt door de liching. Op loopafstand van de zaanse schans(enkel de brug over) tip! Ga naar brouwerij 'hoop', heerlijk eten en heerlijke biertjes. Kleine 10 minuutjes lopen.
Marloes
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 24 jul 2023
Dank voor uw verblijf en feedback. Zoals ook aangegeven bij de kamertypes, zijn onze kamers verspreid over 2 gebouwen. Fijn te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.
6/10 – Redelijk
Stefaan
Zakenreiziger
27 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefaan
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 29 mei 2023
Thank you for staying with us.
8/10 – Goed
KUNO DE
Reisde met familie
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voldoende ruime kamers, netjes en met het nodige comfort. Uiterst vriendelijk personeel. Smaakvol ingerichte eetgelegenheid, maar summier ontbijt en beperkte menukaart.
KUNO DE
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van General Manager op 21 aug 2022
Dank voor uw verblijf en feedback.
10/10 – Uitstekend
Albert
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albert
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 19 jul 2022
Thank you so much!
8/10 – Goed
rob
Reisde met een groep
24 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
Very good stay , location beautyfull !!
rob
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Sabato
Zakenreiziger
9 jun 2022
Sabato
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Flaviu Dan
Zakenreiziger
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Flaviu Dan
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 25 apr 2022
Thank you so much!
8/10 – Goed
Teri
Reisde met een groep
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is the best for what I wanted. We were able to walk to the windmills and village.
Teri
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 26 mei 2024
Great to see you enjoyed it!
10/10 – Uitstekend
Joseph
1 mei 2024
Joseph
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Best Western Den Haag op 26 mei 2024
Thank you so much!
8/10 – Goed
Donna
25 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The daytime lady at the desk was amazing a sweet. Only complaint was trying to check in was beyond hard as we didnt get our email with instructions so we almost showed up too late without a place to stay. The gentlemen at the night were not the most helpful in finding our room that was not at the same location.
Donna
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 30 apr 2024
Thank you for your stay. We have send several mails with the instructions. Maybe they went to your spambox. We do have rooms in main building and in our annex, which is stated when you book a room.
10/10 – Uitstekend
Markita
Reisde met partner
24 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s nice
Markita
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 30 apr 2024
Nice to hear.
10/10 – Uitstekend
Patrick
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great small boutique hotel and great staff that was very helpful.
Patrick
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 13 apr 2024
Great to hear. Thank you.
8/10 – Goed
Mathis
14 jan 2024
Mathis
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 15 jan 2024
Thank you for your stay.
8/10 – Goed
Georgios
6 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Georgios
12 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 9 jan 2024
Thank you.
8/10 – Goed
Nicole
Zakenreiziger
21 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Frühstück ist "ungewöhnlich". Man holt seinen Frühstücksbeutel im benachbarten SPAR Markt.
Leider nimmt man bei diesem "Service" keine Rücksicht auf die Umwelt :-(
Nicole
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 21 dec 2023
Hello, we are an online hotel and offer a free breakfast package.
2/10 – Ontzettend slecht
Maud
Reisde met partner
23 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A FUIR !
Terasse fermé où l’on ne peut pas admirer le fleuve qui fait soit disant partie de l’hôtel. Pas de chauffage dans la salle de bain où il fait très froid, un minuscule miroir sur le mur.
Les chambres sont insonorisés, on entend tous ce qu’il se passe partout. La réceptionniste est hautaine, désagréable.
Le seul bon point le lit est confortable et ça s’arrête là.
Maud
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 23 nov 2023
Thank you for your stay and feedback. We are very sorry we have not met your expectations.
8/10 – Goed
Diogo
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foi uma estadia bastante agradavel. Recomendo
Diogo
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 16 okt 2023
Thank you for your stay and recommendation.
8/10 – Goed
BRIAN
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BRIAN
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 23 sep 2023
Thank you for your stay.
10/10 – Uitstekend
Salvatore
Reisde met partner
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 23 sep 2023
Great to see you enjoyed your stay. Thank you for your recommendation.
10/10 – Uitstekend
HARPREET
Reisde met partner
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Breakfast was good and the service great. Pleasant young people at the reception and restaurant.
Our room was on a main crossing, but it was quiet. Lovely small town feel to the place. Super convenient for sightseeing. Safe and free parking was available.
HARPREET
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 23 sep 2023
So nice to hear, thank you!
10/10 – Uitstekend
elena
Reisde met partner
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo unico malo fue que el check in era a las 15h y hasta las 16:30h no entramos porque no habian limpiado la habitación (tuvieron un problema según dijeron), por lo demas todo genial, tiene buena ubicación, esta cerca del centro (unos 20min), los trabajadores super majos (sobre todo los que hablaban español), el desayuno muy rico y variado, y las instalaciones eran super bonitas y se notaba que estaban cuidadas, todo genial la verdad
elena
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 23 sep 2023
Gracias! Thank you so much.
10/10 – Uitstekend
Francia
Reisde met partner
2 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una buona scelta per sfuggire dal caos de Amsterdam. Luogo tranquillo, camera con vista sul canale, i mulini a vento e il pittoresco villaggio verde. Il balcone: perfetto per godere delle brillanti atmosfere mattutine e dei fascinanti riflessi notturni.
Francia
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 4 sep 2023
Grazie mille!
10/10 – Uitstekend
Rafael
28 aug 2023
Rafael
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 23 sep 2023
Thank you for your stay and ratring us 5 stars.
10/10 – Uitstekend
ole
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ole
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 14 aug 2023
Great to see you enjoyed your stay with us.
10/10 – Uitstekend
Amabel Shane
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, food is amazing, and view from famous windmill
Amabel Shane
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 24 jul 2023
Thank you so much.
8/10 – Goed
Erika
22 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage vom Hotel ist sehr schön. Zimmer waren modern, sauber und es war genug Platz.
Personal war sehr freundlich und immer hilfsbereit.
Frühstücksangebot ist ausreichend, doch da muss nachgebessert werden. Kaffee bekommt man Tassenweise gebracht und je nach Auslastung dauert es schon etwas. Marmelade war am 2. Tag alle und dann gab es keine mehr. Butter fehlte auch öfters. Rührei musste bestellt werden, dauerte dann eine weile. Einen Morgen kamen wir um 8.00 Uhr , da gab es außer Toast nichts.
Das Personal war immer freundlich und bemüht, doch überfordert.
Restaurant ist meines Erachtens überteuert. Haben 1 mal dort gegessen, leider.
Erika
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 24 jul 2023
Herzlichen Dank!
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jul 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Be aware of their room located in "Annex building"
When we got to the "annex building", we were not less than shocked by the difference between the boutique hotel and this annex building which has nothing to do with Hotel statement, but more than a building of rooms. In addition, the room has a glass door directly to the street (used to be an office I believe in the past) where my wife and two kids were afraid all night. If this kind of building was pictured and presented on hotels.com website (which is not, for a good reason) as the "Annex building" no way I would reserve it, definitely not for 183 euro, as I was willing to pay this amount to stay in the unique hotel above the river. When you order a room you also pay for the location and uniqueness of a hotel as should be with a "Boutique" one.
When we reached the hotel reception and claimed the building, the answer was that the hotel is fully booked and there is nothing they can do about it.
I personally think that this is not something I can refer as a fair business and standing behind a statement that it was stated in the reservation itself...
Also,hotels.com did not take responsibility for this misleading (as it appears in their website) and was rejected any request for compensation for the fact that the hotel is not willing to do so. Not less than a bad joke. Stay away !!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 24 jul 2023
Thank you for your stay and feedback. You have booked a room in our annex building and yet you complain that you got a room there? The rooms are in the exact same style as the other building. We kindly advise you to check what you book before you make the actual booking to avoid these kind of experiences. We would have transferred you to the other building but as you already said yourself, we were fully booked. Not fair that you blame us for this.
6/10 – Redelijk
Lee
20 jul 2023
Lee
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 21 jul 2023
Thank you for staying with us.
8/10 – Goed
Mikael
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikael
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 21 jul 2023
Thank you for staying with us.
10/10 – Uitstekend
Mira
19 jun 2023
Mira
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 20 jun 2023
Thank you so much. Great to see you enjoyed your stay.
8/10 – Goed
Hannah
Zakenreiziger
17 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extremely clean & comfortable
I stayed for 5 nights for work. The room was spotlessly clean and a very comfortable bed. There were a few very minor issues: the coffee machine in my room didn’t work. There was no shower gel provided in the bathroom ( only shampoo ), there is no light in the wardrobe and it was very dark so made it very difficult to see clothes when getting ready very early in the morning. A all fridge in the room would have been appreciated as it was very huge when I stayed so any cold drinks or food went warm very quickly when left out on the side.
Some of the restaurant staff were quite abrupt & service was quite slow. I asked for some parmasam cheese for my pasta and it arrived 15 minutes after my pasta had.
There also isn’t anywhere you can sit and eat your own food. I understand that the hotel has its own restaurant but one evening I wanted to eat a quick salad I’d bought from a supermarket (I’d eaten in the resultant 3 nights already) and was asked to leave the premises or eat in my room. It seems a shame that there isn’t a small outside space that guests can enjoy without having to purchase something, especially when it was very hot when I stayed and my room was on the ground floor next to the bike store so I had to keep the curtains closed during day time.
These are all small niggles though!
Hannah
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 17 jun 2023
Thank you for your stay and suggestions. Much appreciated.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 15 jun 2023
Thank you.
8/10 – Goed
Tucker
Reisde met familie
23 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
This property was very convenient for seeing the sites, & areas. Our room was on street level, & it was very noisy. There was also a lot of noise from other guests coming in and out of the building, as that room is right by the street entrance. The room was also very dark. Painted a very dark colour, & because the windows and sliding glass door were on street level, we were not comfortable having the curtains open. For the size of the room, we felt it would have been nice to have a small fridge in the room.
Proximity to the sites really was great. Breakfast was good, staff was friendly.
Tucker
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 23 mei 2023
Thank you for your stay and feedback. Much appreciated.
10/10 – Uitstekend
Patricia
13 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely little hotel
Beautiful town, wonderful view, the lift wasn't working, but they helped us up steep stairs with our luggage. They gave us ice at the bar whenever we asked. The breakfast was good, sausage, bacon, hard boiled eggs, yogurt, granola, breads, danishes, the most delicious chocolate spread. I liked this area far more than Amsterdam.
Patricia
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 13 mei 2023
Great to hear you enjoyed your stay and liked our beautiful Zaam area!
10/10 – Uitstekend
Susanne G
13 mei 2023
Susanne G
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 14 mei 2023
Thank you so much!
8/10 – Goed
John
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 7 mei 2023
Thank you for staying with us.
6/10 – Redelijk
Meng Tiang
20 apr 2023
Negatief: Personeel en service
The shortage staffs. The service was not to the my expectation. So far met only one of staff Jamie who exceptional good service. She was helpful on what we needed advice. Really appreciated her service.
Meng Tiang
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 20 apr 2023
Thank you, also on behalf of Jamie.
8/10 – Goed
Birgit
Reisde met familie
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich hab ' einen Haken für Jacken vermißt.
Wenn es regnet hat, wollte ich sie nicht naß in den Schrank hängen.
Ungewöhnlich das Rezeption mit in einem Restaurant ist, aber war alles okay.
Alles in Englisch, müßte meine Kenntnisse mal auffrischen, aber es hat alles geklappt.
Birgit
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 1 apr 2023
Thank you for your stay and feedback. We only have a few rooms, we are more a restaurant with some rooms.
8/10 – Goed
Jessica
Reisde met een groep
27 mrt 2023
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Ok stay..
Few issues, young Spanish waitress extremely rude telling the guests everything was ‘impossible’ you never say that to a guest?! Room was not clean on check in, room key stopped working and the ‘annexe building’ is down the Main Street on the opposite side of the road? So if any issues can’t just pop down to reception after a long day of siteseeing. Staff all helpful other than Spanish waitress, she’s not pleasant at all.
Really nice location to get the train into Amsterdam.
Jessica
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 27 mrt 2023
Thank you for your stay and feedback. Sorry we have not met your expectations totally. You have booked a room in our annex building so this should not have come as a surprise.
10/10 – Uitstekend
Mustafa
18 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is excellent.
Friendly staff
Mustafa
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team Boutique Hotel Zaan op 18 mrt 2023
Thank you so much!
6/10 – Redelijk
Jen
23 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pretty much all the lights in my room didn’t work - overhead lights didn’t work, bathroom mirror light didn’t work, and the one standing lamp had a flimsy bulb barely hanging on by a wire. The staff were great and Veer did her best to assist, but overall the cost of this room was way too much for the quality of the room. I was given a complimentary apology glass of Prosecco, but next time I’d definitely ask for a partial refund. Location was excellent.
Jen
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van General Manager op 24 okt 2022
Thank you for your stay and feedback. Sorry there were some technical issues, we do apolgize for that and thank you for your understanding.
10/10 – Uitstekend
Giuseppe
20 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una bella sorpresa!
Scelto per la posizione e costo leggermente inferiore alla media, si è subito rivelato una bella sorpresa.
Situato in una zona molto bella e strategica, fuori dal caos cittadino di amsterdam.
Camera spaziosa e pulita, colazione con una discreta scelta (frutta, affettati, yogurt,uova, dolci..). Staff cortese e super disponibile.
Giuseppe
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van General Manager op 20 aug 2022
Grazie!
6/10 – Redelijk
jean luc
8 aug 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Hôtel très moyen
Logement hors hôtel en annexe, vue sur une rue. Nous pensions avoir vue sur le fleuve. Restaurant très basique, qualité zéro... Seule satisfaction, près des moulins et de la gare pour aller à Amsterdam en 20 minutes (16 € aller retour pour 2) Une bouilloire dans la chambre mais rien d'autre, pas de café, pas de thé...
jean luc
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van General Manager op 8 aug 2022
Merci pout votre séjour avec nous.
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
18 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
Paul
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 19 jul 2022
Thank you for choosing us. Great to see you enjoyed your stay.
10/10 – Uitstekend
Audrey
10 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer