Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Dingen om te doen
Sauna
Spelletjesruimte
Gezinsvriendelijk
Spelletjesruimte
Voorzieningen
24-uursreceptie
Kluisje bij het onthaal
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Eten en drinken
Roomservice
Meer
Aangrenzende kamers beschikbaar
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bokoro Hotel tottori
Bokoro Hotel
Bokoro tottori
Bokoro Hotel Yurihama
Bokoro Yurihama
Bokoro Hotel
Bokoro Yurihama
Bokoro Hotel Yurihama
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Bokoro?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Bokoro voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Bokoro inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Bokoro uitchecken?
Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.
Waar staat Bokoro?
Dit hotel in Yurihama ligt en op 5 km afstand van Meguminoyu-park, Chinese Tuinen van Enchō-en en Shitori-schrijn. Ook Kasuri-museum van het Tottori-college en Hojo Park Road Station liggen op 10 km afstand.
Beoordelingen over Bokoro
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 29 beoordelingen
10 - Uitstekend
17
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 29 beoordelingen
8 - Goed
11
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 29 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 29 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 29 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Mei Fong Begonlia
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大変満足!
料理満足
温泉満足♨️
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Yuk Yin Agnes
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuk Yin Agnes
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Yin ping
16 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The receptionist was friendly, however, the attitude of the manager was unacceptable. Since we were attracted by the private on-sen inside the room on the website, we requested for such room when we made our reservation. (We are 8 persons/4 rooms) As we arrived, the receptionist tried to arrange for us, but the manager refused & asked for an surcharge with 7500Japanese Yen/per room. So we decided to give up 3 rooms with private on-sen and requested only 1 room for our friend (which celebrating their wedding anniversary) the receptionist discussed with the manager again, the unhelpful manager say no again. We don’t think it was so difficult to offer one room only. It made us disappointed.
Yin ping
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
tsufang
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務人員很熱心有禮
tsufang
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
tsufang
7 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer