Openluchtmuseum Kyushu Yufuin - 6 min. rijden - 1.7 km
Motormuseum van Yufu - 6 min. rijden - 1.8 km
Kinrin-ko - 6 min. rijden - 1.7 km
Kijima Kogen-park - 16 min. rijden - 11.2 km
Warmwaterbronnen van Beppu - 23 min. rijden - 23.7 km
Lokaal vervoer
Station Yufu - 6 min. rijden
Oita (OIT) - 48 min. rijden
Restaurants
鞠智 - 4 min. rijden
B-speak - 4 min. rijden
Milch - 4 min. rijden
田舎庵 - 4 min. rijden
日本茶5toku - 4 min. rijden
Over deze accommodatie
Hoshino Resorts KAI Yufuin
Hotel vlak bij Kinrin-ko
Bij Hoshino Resorts KAI Yufuin zijn er de volgende voorzieningen: een gratis lokaal ontbijt, een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen) en shoppen ter plaatse. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Gasten genieten hier van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 50+ Mbps en een restaurant.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
Gratis parkeerplaatsen
Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hoshino Resorts KAI Yufuin bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
Toiletten met elektronische bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
(kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Gratis ontbijt met lokale gerechten beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 09.30 uur
Een restaurant
Kaiseki-maaltijd
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Dingen om te doen
Winkelen
Voorzieningen
Receptie met beperkte openingsuren
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Buiten
In de bergen
Spa
Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
Massage
Openbare onoverdekte warmwaterbron (onsen)
Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)
Spadiensten
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Geen lift
Pad zonder treden naar de ingang
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Shampoo
Tandenborstel en tandpasta
Toilet met elektronisch bidet
Toiletpapier
Eten en drinken
Minibar
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Kluisje
Verwarming (met klimaatregeling)
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 20.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Per geregistreerde volwassene kan één kind van 2 jaar of jonger gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
De stad heft de volgende belasting: JPY 250.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts KAI Yufuin Yufu
Hoshino Resorts KAI Yufuin Hotel
Hoshino Resorts KAI Yufuin Hotel Yufu
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel kost een verblijf bij Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Vandaag, 15 jul. 2025, kost een verblijf bij Hoshino Resorts KAI Yufuin van één nacht voor twee volwassenen op 18 jul. 2025 min. € 478,5, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Hoeveel berekent Hoshino Resorts KAI Yufuin voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Hoshino Resorts KAI Yufuin inchecken?
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.
Tot hoe laat kan ik bij Hoshino Resorts KAI Yufuin uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Hoshino Resorts KAI Yufuin?
Dit hotel ligt in Yufuin-onsen, op 3 km afstand van Attractiepark Showa Retro, Museum voor Retromotoren van Yufuin en Norman Rockwell-museum van Yufu. Ook Openluchtmuseum Kyushu Yufuin en Yufuin Trick Art Meikyukan Museum liggen op 3 km afstand. Station Yufu ligt op 27 minuten wandelen.
Beoordelingen over Hoshino Resorts KAI Yufuin
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 118 beoordelingen
10 - Uitstekend
86
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 118 beoordelingen
8 - Goed
21
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 118 beoordelingen
6 - Redelijk
6
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 118 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 118 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Lawrence
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely resort with nice landscaping. Room with private onsen was well furnished. Dinner and breakfast was included in price.
Lawrence
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wei Fa Ryan
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wei Fa Ryan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Man
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is an extraordinary experience. The quiet and comfortable environment provide a chance to refresh our mind.
I definitely will visit again!
Chun Man
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tik Kwong
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No
Tik Kwong
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Man Wai Natalie
19 mei 2025
Man Wai Natalie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CHIEN AN
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很讚
CHIEN AN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yin Kiu
7 apr 2025
Yin Kiu
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KYONG
Reisde met een groep
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice!
Very nice landscaping and comfy room. I enjoyed resort
KYONG
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ja kyung
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ja kyung
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
LEUNG YUK DANNY
Reisde met een groep, Reisde met partner
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An excellent choice for relaxing.
LEUNG YUK DANNY
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Song hsiang
Reisde met familie
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Song hsiang
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yee Wa
12 mrt 2025
Yee Wa
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shu-Ting
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shu-Ting
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hoo Chung
Reisde met een groep
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best resort ever with amazing staff
It was my first time at a Hoshio Resort and i was so amazed and I can't give you enough stars!
Resort itself was super zen and amazing. It was perfect place to relax and enjoy Japanese bath, food, and massage.
Staff was also beyond the moon! We had to put on snowchains on our way out because it was snowing and we were struggling when staff (Kuroiwa) came out and helped us with the hard work. Thank you so much again.
Hoo Chung
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
HYOJIN
Reisde met familie
4 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYOJIN
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
CHING HAN
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotspring
CHING HAN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
chow wing
Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很好
chow wing
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Man Nok
28 feb 2025
Man Nok
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KA KI
25 feb 2025
KA KI
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Eli
17 feb 2025
Negatief: Personeel en service
What a horrible experience we had
This hotel is a disappointment, especially considering its price and the expectations we had. The service at check-in was negligent, and overall, it felt as though the staff didn’t care about us at all. Here are two of our numerous disappointments:
1. We understand that dinner is part of the package and can’t be avoided. However, why should we be limited to just the early dinner seating at 5:30 PM (even though there’s a second seating at 7:30 PM), which affects our other plans? This caused us to miss our dinner without receiving a refund or credit.
2. We know the restaurant serves only a set menu. But both my wife and I are restricted from eating certain dishes—some of which can even be dangerous to us. I was surprised we weren’t asked if we have any allergies or dietary restrictions. I was even more surprised to hear our server’s response to our inquiry about it: “It’s our hotel’s policy NOT to ask our customers if they have any allergies or preferences.”
This statement encapsulates our experience at this hotel. Never again.
Eli
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Siu Leung
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer