Royal Malioboro Yogyakarta by Aston
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 4 minuten stappen van Malioboro Street
Fotogalerie voor Royal Malioboro Yogyakarta by Aston





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Royal suite laden

Royal suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Pasar Kembang no. 29 Yogyakarta, Yogyakarta, 55271
Over deze accommodatie
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston
Gelijkaardige accommodaties

Melia Purosani Yogyakarta
Melia Purosani Yogyakarta
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 723 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 170000 per persoon
- Toeslag voor extra bed: IDR 850000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston Hotel
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston Yogyakarta
Royal Malioboro Yogyakarta by Aston Hotel Yogyakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Malioboro Yogyakarta by Aston
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
William
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Daniel
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Daniel
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Daniel
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Daniel
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Aly
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aly
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gota, Saitama shi
19 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gota
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephen
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYUKI
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYUKI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and excellent breakfast options
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuko
Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met een groep
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nyoman
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Nyoman
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HITOSHI
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HITOSHI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel centrally located
Eva
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eva
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eva
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ani
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ani
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melissa
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
IKUKO
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ジョグジャカルタのTugu駅前の便利なホテル、ホスピタリティも◎

IKUKO
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jennie
23 feb 2025
Jennie
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2025
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lawrence
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lawrence
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandre
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandre
6 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
SHOICHI
Reisde met een groep
6 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOICHI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yukihiro
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukihiro
1 nacht verbleven in oktober 2024








