Lotus Bed & Breakfast
Bed & breakfast voor volwassenen, inclusief gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer laden

Comfort Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Werkplek voor laptop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

213/217, 2nd Fl, Maharbandoola Rd, Yangon
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 12 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lotus Bed & Breakfast Yangon
Lotus Yangon
Lotus Bed & Breakfast Yangon
Lotus Bed & Breakfast Bed & breakfast
Lotus Bed & Breakfast Bed & breakfast Yangon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lotus Bed & Breakfast
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Livia
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Livia
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Keeli
23 nov 2019
Keeli
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Chris, Edmonton, AB
Reisde met een groep, Reisde met partner
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Toshi
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshi
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
William E
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William E
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Sagara
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hospitality mind-set staffs!ホスピタリティ溢れる対応
Sagara
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2018
Positief: Personeel en service
Good value stay
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
ronen
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ronen
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Wayne
9 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Friendly staffs
Wayne
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Andrew
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay!
Andrew
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would like to return here!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
AL, Malaysia
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended for those travelling on budget
AL
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Winston, Singapore
6 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What is inside is more important
Winston
5 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Eddy, Nigeria
23 mei 2018
Positief: Personeel en service
Good location
Eddy
6 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Sailor, Bangkok
14 mei 2018
ที่พักราคาประหยัด
Sailor
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Arwyn
20 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer