Hotel Tokuyama Hills Heiwadori

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt in Shunan

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 Twijfelaar
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-50 Heiwadori, Shunan, Yamaguchi, 745-0015

In de buurt

  • Shunan Stadsmuseum voor Kunst en Geschiedenis - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Stedelijke dierentuin van Shunan - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Toishi Hachimangu-schrijn - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Yamaguchi universiteit - 37 min. rijden - 48.4 km
  • Yamaguchi Kirara Expo Memorial Park - 49 min. rijden - 57.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Yamaguchi Tokuyama - 6 min. wandelen
  • Iwakuni (IWK) - 58 min. rijden

Restaurants

  • ‪じまんしー 徳山店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪田所商店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪インド料理 GanesH - ‬2 min. wandelen
  • ‪マサラ - ‬2 min. wandelen
  • ‪縁 徳山店 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Tokuyama Hills Heiwadori

Hotel in het stadscentrum
Hotel Tokuyama Hills Heiwadori biedt onder andere een gratis ontbijtbuffet en een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Fietsverhuur, een lift en een waterkoeler
  • Bagageopslagruimte en een automaat
Kamervoorzieningen
De 59 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.00 uur

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 16.00 uur tot middernacht.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen van 0-5 jaar in verband met extra bedden en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL TOKUYAMA HILLS HEIWADORI Shunan
TOKUYAMA HILLS HEIWADORI Shunan
TOKUYAMA HILLS HEIWADORI
Tokuyama Hills Heiwadori
HOTEL TOKUYAMA HILLS HEIWADORI Hotel
HOTEL TOKUYAMA HILLS HEIWADORI Shunan
HOTEL TOKUYAMA HILLS HEIWADORI Hotel Shunan

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Tokuyama Hills Heiwadori?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Tokuyama Hills Heiwadori inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Tokuyama Hills Heiwadori uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Tokuyama Hills Heiwadori?

Dit hotel ligt in het centrum van Shunan, op 3 km afstand van Shunan Stadsmuseum voor Kunst en Geschiedenis, Shunan City Culturele Hal en Stedelijke dierentuin van Shunan. Toishi Hachimangu-schrijn ligt op 2,2 km. Station Yamaguchi Tokuyama ligt op 6 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Tokuyama Hills Heiwadori

7,2

Goed

6,8

Netheid

7,2

Locatie

7,0

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

6,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 52 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yoshiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパが良く、朝食が付いて助かりました。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

サダヒロ

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
ホテル自体は古かったですが、駅近で周辺にお店が豊富で良かったです。朝食が美味しかったです。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

ヒロユキ

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yuki

1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Seulgi

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
出張で止まりました。 アメニティーは色々揃っていました。 エレベーターが1つだったのは不便でした。
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よく泊まれてないすです
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Stew

Positief: Netheid
I am usually impressed with every hotel in Japan but two things were dissapointing. The wifi reception was very poor. One of the staff behind reception doesn’t enjoy his job and can't smile. Apart from that, for a cheap hotel, onsen, breakfast were fine.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Stew

1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

???

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

TAKAHIDE

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

タカヒロ

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

KAZUTO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

かいと

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Shinji

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
10時〜16時までフロントが無人になり、チェックインに30分ほど待たされたのは参りました。
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Reo

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

MASAHIRO

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

MANAMI

Positief: Netheid

ザ・ビジネスホテル

良くも悪くも昔ながらのビジネスホテルです。ホテルでの滞在自体を楽しむことが目的ならばお勧めしませんが、身体を休める目的であれば充分です。スタッフの人数は必要最低限ですが、一人のスタッフで色々と仕事をしているので配慮は満足です。
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

TAIRA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Hiroshi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Yasunori

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
マスクありがとうございました。
1 nacht verbleven in februari 2020