Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Bekkan Fujiya Ryokan





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Style, Deluxe) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Style, Deluxe)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style, Superior) laden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style, Superior)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style, Standard) laden

Traditionele kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese Style, Standard)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Kamer in Japanse stijl laden

Kamer in Japanse stijl
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een kluis
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-8-34 Kawasaki, Kaminoyama, Yamagata, 999-3145
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kaminoyama Azumaya
Kaminoyama Azumaya
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 114 beoordelingen
De prijs is € 84
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1620 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bekkan Fujiya Ryokan Kaminoyama
Bekkan Fujiya Kaminoyama
Bekkan Fujiya
Bekkan Fujiya Ryokan Ryokan
Bekkan Fujiya Ryokan Kaminoyama
Bekkan Fujiya Ryokan Ryokan Kaminoyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bekkan Fujiya Ryokan
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
NAOKO
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
NAOKO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ishii
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ishii
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yuka
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Fumihiro
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumihiro
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YOSHIMARO
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIMARO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Staff
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshihiro
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihiro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MEI-WEN
Reisde met een groep
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI-WEN
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Chih Ling
Reisde met een groep
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chih Ling
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Ching Wai
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching Wai
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maki
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maki
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Yeung
Reisde met een groep
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yeung
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SHUN
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUN
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Sayuri
Reisde met familie
31 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayuri
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Rei
24 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rei
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mikiei
Reisde met familie
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikiei
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Anh
Reisde met een groep
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anh
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
YUKA
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKA
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuko
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuko
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Mizue
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mizue
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Chiaki
26 jun 2024
Chiaki
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Itsuko
Reisde met familie en kleine kinderen
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Itsuko
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TSUKASA
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUKASA
2 nachten verbleven in december 2023