Particuliere eigenaar
Yakushima Green Hotel
Hotel met een sauna en een restaurant in Yakushima
Fotogalerie voor Yakushima Green Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 136
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op zee (Japanese Style 10 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer, uitzicht op zee (Japanese Style 10 Tatami-mats)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, uitzicht op zee laden

Twin kamer, uitzicht op zee
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

788-110, Anbo, Kumagegun, Yakushima, Kagoshima, 891-4311
Over deze accommodatie
Yakushima Green Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Tashiro Bekkan
Tashiro Bekkan
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.4 van 10, Zeer goed, 44 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yakushima Green
Yakushima Green Hotel Hotel
Yakushima Green Hotel Yakushima
Yakushima Green Hotel Hotel Yakushima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Yakushima Green Hotel
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,2
Locatie
9,2
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
彰子
15 okt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
彰子
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
shinji
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
shinji
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shiho
13 sep 2025
Shiho
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HIDENORI
Reisde met een groep
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDENORI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fuminori
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fuminori
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ゆみこ
Reisde met een groep
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆみこ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maggie
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maggie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ハルオ
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ハルオ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Emi
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Emi
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
takekatsu
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
takekatsu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mathew
Reisde met een groep
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Atsuyuki
26 mei 2025
Atsuyuki
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Maggie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maggie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Makiko
20 mei 2025
Makiko
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KOJI
15 mei 2025
KOJI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KOJI
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
KOJI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ヨシオ
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシオ
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KOJI
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KOJI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
シュンタロウ
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
シュンタロウ
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASATOSHI
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASATOSHI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Motohiro
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテルでした。



Motohiro
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yoshinori
10 mrt 2025
Yoshinori
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HIROSHI
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
3 nachten verbleven in februari 2025








