Hotel zur Post
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Schloss Homburg
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel zur Post





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon of terras
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hauptstrasse 8-10, Wiehl, 51674
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Derichsweiler Hof
Hotel Derichsweiler Hof
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 23 beoordelingen
De prijs is € 151
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14.90 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel zur Post Wiehl
zur Post Wiehl
Hotel zur Post Hotel
Hotel zur Post Wiehl
Hotel zur Post Hotel Wiehl
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel zur Post
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was prima
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Robin
11 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Dirk
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirk
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Gerlinde
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frühstück
Gerlinde
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Kay
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kay
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
H, Bielefeld
21 jan 2019
H
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Ma, Xxxx
27 nov 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ma
3 nachten verbleven in november 2018