Exterieur

Beoordelingen van Hotel Otus

3 out of 5
Hotel Otus
Oosterzelesteenweg 4, Wetteren

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 20 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima en sober. Uitstekend om de nacht door te brengen op doorreis.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed tussenstophotel,goed ontbijt,propere kamer,alleen niet goed te verduisteren via badkamer,rekening houden met het lawaai van het ovhtendverkeer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Sander

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Redelijk hotel, maar mist voldoende comfort
Vriendelijke medewerkers en goede ligging. McDonalds en Spar liggen naast het hotel. Kamer was ruim, ook de badkamer. Comfort viel me erg tegen. Veren staken door de matras en airconditioning valt uit na een tijd en kan dus niet de hele nacht aan worden gehouden. Ontbijt was goed maar wordt volgens mij maar een keer neergezet en niet meer aangevuld, want er was veel al op
3 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Joannes

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
eten goed, kamer goed, maar lawaaierig want aan drukke baan. Had s'ochtends geen honger wegens te veel gegeten de avond voordien (in resto van het Hotel trouwens). Dit ontbijt kon evenwel niet geannuleerd worden en moest dus toch betaald worden. Hoogst klantonvriendelijk en voor mij reden om er niet meer terug te keren. Commerciëel bovendien niet erg snugger van de directie toch ?. ter info: In het resto was de service prima

8/10 – Goed

Erik, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Snelle service zowel aan de balie als in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Mark, Hengelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg fijn hotel.
Het is een erg fijn hotel met moderne kamers. Prima badkamer met grote douche. Het ontbijt is prima, veel keuze. Ook fijn was dat we vrij vroeg op de middag al konden inchecken. Wel was we ‘s avonds wat weinig parkeerruimte direct bij het hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat insbesondere die Sauberkeit und die Vielfalt beim Frühstück gefallen
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Jørgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bang for the Buck
Good value for the money - Nice room.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

lewis

Never got to stay here
Hotels.com processed a reservation for a hotel that was fully booked through no fault of the hotel. The hotels.com customer service was rude, unhelpful and completely unapologetic.
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nedslående og Krenkende.
Møtte opp ca. kl 17. Åpent hotell, men ingen i resepsjonen. Ringte uten å få svar og måtte etter ca tre timer forsøke å finne et annet hotell nærmere Gent.
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Peter, Braunschweig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice (Business)Hotel near Gent.
We stayed in the Hotel for one night in order to visit Gent on our way from Germany to UK. For this purpose the Hotel is quite good and easy to find.
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Reiner, München

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nettes Hotel in der Stadtmitte
sehr gutes Restaurant, hervorragendes Essen, besonders die Menüs sind zu empfehlen hervorragendes Lokales Bier und ein sehr gutes reichhaltiges Frühstück, alles zusammen ein nettes kleines Hotel jederzeit gerne wieder
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

JOSE FELIX

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decepcion
Esperaba mas, tienen un cartel con un 8 de nota de los huespedes pero que data de 2014... necesita renovarse
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Xavier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy correcto
Buen servicio, quizá pobre en información turistica i servicios de la zona. Habitacion muy correcta i limpia. Desayuno bueno. Recomendable.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Sebastian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and comfortable.
Nice and comfortable hotel, in a quiet area.
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Niente di particolare ma per 2 notti va benissimo
L'unica cosa negativa che non hanno rispettato il costo di prenotazione Exepedia (penso cosa gravissima). Mi hanno fatto pagare di più una camera che a dire loro aveva qualcosa in più di quella prenotata (quella prenotata non era più disponibile). Tutto questo chiaramente al momento del conto.
2 nachten verbleven in oktober 2017