Gasthof Hotel Zum Ross
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Wertheim
Fotogalerie voor Gasthof Hotel Zum Ross





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
30 okt - 31 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nassiger Str. 7, Wertheim, BW, 97877
Over deze accommodatie
Gasthof Hotel Zum Ross
Gelijkaardige accommodaties

Hotel & Restaurant Bestenheider Stuben
Hotel & Restaurant Bestenheider Stuben
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 17 beoordelingen
De prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
30 okt - 31 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 6 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gasthof Hotel Zum Ross
Gasthof Hotel Zum Ross Wertheim
Gasthof Zum Ross
Gasthof Zum Ross Wertheim
Hotel Zum Ross
Zum Ross
Gasthof Hotel Zum Ross Hotel
Gasthof Hotel Zum Ross Wertheim
Gasthof Hotel Zum Ross Hotel Wertheim
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gasthof Hotel Zum Ross
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 mei 2024
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Anton
Reisde met partner
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anton
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Fred
13 aug 2023
Fred
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
P
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
P
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Debby
Reisde met familie en kleine kinderen
20 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debby
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
BJH
Zakenreiziger
18 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
100 % oke
BJH
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Antonie
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Antonie
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Lior
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op doorreis
Lior
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Antonie
24 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader
Antonie
8/10 – Goed
Gerrit-Willem
20 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerrit-Willem
8/10 – Goed
Paul
10 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed overnachtingshotel
Paul
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Poeh, Utrecht
18 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Poeh
8/10 – Goed
Benjamin
17 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
6/10 – Redelijk
Anja, Rotterdam
27 sep 2014
Positief: Netheid
Goede overnachting als tussenstop
Anja
10/10 – Uitstekend
john, boskoop
3 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
john
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Jan, Wijchen
31 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
goede service
Jan
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hans-Jürgen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etwas zu teuer.
Hans-Jürgen
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Laszlone
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laszlone
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tanja
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanja
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Udo
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Udo
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Giovanni
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giovanni
1 nacht verbleven in januari 2025








