Hotel Lahnschleife
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt
Fotogalerie voor Hotel Lahnschleife





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op rivier laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op rivier
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hainallee 2, Weilburg, 35781
Over deze accommodatie
Hotel Lahnschleife
Gelijkaardige accommodaties

Schlosshotel Weilburg
Schlosshotel Weilburg
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 84 beoordelingen
De prijs is € 118
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 4 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 4,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lahnschleife Weilburg
Lahnschleife Weilburg
Lahnschleife
Hotel Lahnschleife Hotel
Hotel Lahnschleife Weilburg
Hotel Lahnschleife Hotel Weilburg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Lahnschleife
8,6
Uitstekend
8,6
Netheid
8,4
Locatie
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Norbert
8 okt 2024
Norbert
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Arnold
Zakenreiziger
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnold
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Harry
Zakenreiziger
1 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harry
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
CMR
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
CMR
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Alan
Zakenreiziger
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, vriendelijk personeel
Alan
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Kristina
Reisde met familie
9 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristina
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Birgit
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Birgit
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Reinhard
Zakenreiziger
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reinhard
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kay
20 aug 2025
Kay
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dieter
Zakenreiziger
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dieter
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
6 jun 2025
Andreas
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Bernd
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bernd
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Eva-Maria, Perl
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva-Maria
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Harry
11 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riittävän hyvä
Harry
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Axel
Reisde met partner
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Axel
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
HEINZ OTTO
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HEINZ OTTO
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Constance
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Constance
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Andres
Zakenreiziger
7 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andres
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Moritz
Reisde met partner
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Moritz
2 nachten verbleven in juni 2024








