Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Milot Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

33 Sverdlova Street, Volzhskiy, Volgograd Oblast, 404130
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: RUB 1500 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Russische burgers: Volwassenen (ouder dan 14 jaar) dienen bij het inchecken een geldig nationaal paspoort voor te leggen (internationale Russische paspoorten en rijbewijzen worden niet aanvaard). Bij het inchecken dienen alle Russische kinderen (jonger dan 14 jaar) een geboorteakte voor te leggen. Als een Russisch familielid of wettelijke voogd (in de plaats van een ouder) door Rusland reist met een kind jonger dan 14 jaar, dan dient het familielid of de wettelijke voogd bij het inchecken ook documenten voor te leggen die aantonen dat ze de toestemming hebben om het kind te begeleiden. Buitenlandse burgers: Volwassenen en kinderen dienen bij het inchecken een geldig paspoort, visum en migratiekaart voor te leggen.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Milot Hotel Volzhskiy
Milot Volzhskiy
Milot Hotel Hotel
Milot Hotel Volzhskiy
Milot Hotel Hotel Volzhskiy
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Milot Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 nachten verbleven in mei 2021
10/10
nikolai
1 nacht verbleven in september 2021
10/10
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2021
10/10
Vitaliy
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10
Alexei
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10
Andrey
2 nachten verbleven in september 2020
8/10
Aliaksandr
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10
Andrey
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10
Svetlana
5 nachten verbleven in december 2018
10/10
Svetlana
1 nacht verbleven in november 2018
10/10
Vladimir
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10
Saevar
4 nachten verbleven in juni 2018
8/10
ボルシチ好き
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10
SKY
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10
Mika
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10
Alexander
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10
MUTEB
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10
AYMAN
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10
Tonye
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018