Marton Rokossovskogo
Hotel met gratis ontbijt en een sauna in Volgograd
Fotogalerie voor Marton Rokossovskogo





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rokossovskogo, 55, Volgograd, 400012
Over deze accommodatie
Marton Rokossovskogo
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: RUB 1500 per huisdier, per verblijf
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
- Toeslag voor extra bed: RUB 700 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 15.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Russische burgers: Volwassenen (ouder dan 14 jaar) dienen bij het inchecken een geldig nationaal paspoort voor te leggen (internationale Russische paspoorten en rijbewijzen worden niet aanvaard). Bij het inchecken dienen alle Russische kinderen (jonger dan 14 jaar) een geboorteakte voor te leggen. Als een Russisch familielid of wettelijke voogd (in de plaats van een ouder) door Rusland reist met een kind jonger dan 14 jaar, dan dient het familielid of de wettelijke voogd bij het inchecken ook documenten voor te leggen die aantonen dat ze de toestemming hebben om het kind te begeleiden. Buitenlandse burgers: Volwassenen en kinderen dienen bij het inchecken een geldig paspoort, visum en migratiekaart voor te leggen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marton Rokossovskogo Hotel Volgograd
Marton Rokossovskogo Hotel
Marton Rokossovskogo Volgograd
Marton Rokossovskogo Hotel
Marton Rokossovskogo Volgograd
Marton Rokossovskogo Hotel Volgograd
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marton Rokossovskogo
Beoordelingen
7,2
Goed
7,8/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Kim, Seoul
Zakenreiziger
24 jul 2019
Positief: Netheid
Kim
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Jane, New York
Zakenreiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Jane
10 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 apr 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
ESTELA
14 sep 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The only good part is the cheap daily rate
ESTELA
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 aug 2018
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
YULIYA
26 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Вполне нормально
YULIYA
10/10 – Uitstekend
Isaac
4 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer