Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 105 van 160 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
105
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 160 beoordelingen" "
8 - Goed
48
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 160 beoordelingen" "
6 - Redelijk
6
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 160 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 160 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met partner
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer iets te klein, maar badkamer ruim en super leuke douche. Mooie setting en zeer leuk ontbijt aan tafel geserveerd.
Zeer vriendelijke service, zeker aan te raden met goede ligging naar centrum en eet mogelijkheden. We komen graag terug
Thomas
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
rik
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything was very ok....... price quality a ten
rik
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Bart
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bart
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jean
6 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une superbe bâtisse, très bien restaurée, à deux minutes du Grote Markt. Bon accueil. Petit-déjeuner buffet, varié, composé de produits de qualité
Jean
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Vincent
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
Vincent
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Urbain
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Urbain
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Ann
Reisde met partner
2 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt is niet in buffetvorm. Viel wat tegen, de koffie was echt niet goed.
Er was veel trek, luchtverplaatsing in de ontbijtzaal.
Ann
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Diana
13 mei 2023
Diana
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Piet
Reisde met partner
4 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer en badkamer. Fantastisch ontbijt.
Piet
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Piet
Zakenreiziger, Reisde met partner
3 feb 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Heel mooi gebouw met stijlvolle ambiance. We hadden een grote en prachtig ingerichte kamer. Jammer genoeg is er geen verwarming in de badkamer en zat er veel schimmel op de (kit)voegen in de douche.
Heel goed en uitgebreid ontbijt.
Piet
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Ann
Reisde met partner
11 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig gebouw en nette kamer. We waren wel wat ontgoocheld in de douche... Welk nut heeft een plastieken opklapbaar zitstoeltje aan de douchewand? Het stoeltje was redelijk beschimmeld. De handdouche is raar bevestigd waardoor je die niet echt kan gebruiken. Mogelijk kregen we een kamer voor mensen met een beperking, maar dan zou dat aangegeven mogen worden.
Ontbijt was prima, maar het aangegeven buffet ontbrak wel. Alles werd aan tafel opgediend.
Ann
10/10 – Uitstekend
Piet
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ontvangst, ontbijt en badkamer. Mooie tuin. Alles heel mooi ingericht. Kamer is (te) klein. Raam niet open te krijgen. Linkervleugel heeft aan de buitenzijde dringend onderhoud nodig.
Piet
10/10 – Uitstekend
Bart
Zakenreiziger
1 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een topverblijfplaats!
Mooie omgeving, uitstekend gebouw!
Bart
10/10 – Uitstekend
Els
27 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Sympathieke uitbaters, lekker ontbijt, mooie en comfortabele kamer.
Els
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Jos
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
Mooi hotel, super gelegen en zeer vriendelijke bediening.
Jos
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Rik
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schitterende locatie in stadscentrum
zeer mooie locatie. Vriendelijk onthaal. lekker ontbijt.
Rik
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Corné
Zakenreiziger
28 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Corné
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Wim
Zakenreiziger
10 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service
Mooi hotel met zeer vriendelijke gastvrouw en heer. Service is super en eten was zeer lekker
Wim
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
rita
26 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
even echt tot rust komen
goede en vriendelijke ontvangst, covid regels perfect gevolgd !!!
rita
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Hotel Amaryllis op 27 dec 2020
merci
10/10 – Uitstekend
Mieke, Brussel
Reisde met partner
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super verblijf in Middelleeuwse stad. Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt. Bistro biedt een mooie kaart, aangenaam om s'avond nog op locatie te dineren. Hotel Amallyris is smaakvol ingericht waar het heerlijk vertoeven is, idem voor de tuin. Echt een aanrader!!
Mieke
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Hotel Amaryllis op 15 okt 2020
Beste Mieke,
Hartelijk dankt voor deze mooie feedback.
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Claudia
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Vriendelijke ontvangst. Correcte omgang met alle corona-regels. Uitgebreid ontbijt aan tafel met bediening van eitjes, koffie, thee, enz. volgens wensen.
Aangenaam terras, prima kaart ! Heel lekker gegeten 's avonds in een gezellige omgeving.
Kamers zeer netjes en ruim.
Claudia
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Jan
Zakenreiziger
11 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima prijs/kwaliteitsverhouding ook in Covid-19 tijden
Jan
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Hotel Amaryllis op 11 sep 2020
Bedankt!
8/10 – Goed
Peter, Pelt
Reisde met partner
5 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donkere kamer, slechts één klein dakvenstertje, het bed was verplaatst en zodoende moesten we iedere keer enkele meters lopen om het licht aan en uit te doen en dat was niet altijd even prettig met de laaghangende balken.
De waterafvoer in de douche was ook niet optimaal zodat we constant met onze voeten in het water stonden.
Peter
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel Amaryllis op 15 okt 2020
Beste Gast,
Bedankt voor u feedback en aandachtspunten.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
PaulenEvelyn, Edegem
Reisde met partner
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accomodatie, vriendelijk en effectief onthaal. Ruime kamer, goed ingericht, vlotte badkamer. Mooi gevarieerd en lekker ontbijt in gezellig restaurant. Corona-regels vlot maar doordacht toegepast. Voldoende parking binnen het domein. Uitstekend gelegen tov de stad en ook vlotte toegang met de wagen als je van buiten de stad komt.
PaulenEvelyn
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Amaryllis hotels op 5 aug 2020
Bedankt!
10/10 – Uitstekend
sainte
24 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig en toch kort bij alles
zeer vriendelijk en aangename ontvangst, gezellige kamer en zeer rustige kamers
sainte
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Amaryllis hotel op 6 jul 2020
Dank u wel :-) tot de volgende keer!
8/10 – Goed
Elisabeth
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elisabeth
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
sainte
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eer goed
wij gaan zeker nog terug, zo een rust in het midden van de stad, zeer vriendelijk
sainte
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 29 nov 2019
Beste Sainte,
Bedankt voor deze mooie feedback.
Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis hotels
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Giovanni
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Giovanni
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 27 nov 2019
Beste Giovanni,
Bedankt voor deze mooie score.
Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis Hotels.
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Jan
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verborgen pareltje
Prima, lekker ontbijt, goede service, historische locatie en lage prijs
Jan
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 14 sep 2019
Beste Jan,
Bedankt voor deze mooie feedback.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis Hotel Veurne of Maldegem.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterend gelegen.
Uiterst vriendelijk onthaal.
Parking gecombineerd met mooie, zonnige tuin.
Gebruik douche niet zo makkelijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 18 aug 2019
Beste Gast,
Hartelijk dank voor deze mooie feedback.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed
Ligging hotel is prima t.o.v. centrum Veurne. Is een oud gebouw waaraan het nodige schilderwerk dient te worden gedaan maar dat is verder geen probleem v.w.b. de hotelkamer en andere faciliteiten.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 29 jun 2019
Beste Gast,
Hartelijk dank voor deze mooie feedback.
Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis Hotel Veurne.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Heidi
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heidi
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 28 mei 2019
Dear Heidi,
Thank you for the feedback
Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ Mooie, ruime kamer, lekker en uitgebreid ontbijt, vriendelijke ontvangst.Goede locatie, vlakbij het centrum van Veurne.
- geen warm water in lavabo (scheren met koud water!), geen echte hotelservice (na 7 u niemand meer aanwezig, geen bar om 's avonds nog iets te drinken voor het slapengaan)
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 3 mei 2019
Beste Gast,
Bedankt voor uw waardevolle feedback.
Indien u tijdens uw verblijf had aangegeven dat u problemen met de kraan had, hadden wij u graag getoond dat indien u de kraan volledig opendraaid u na enkele seconden warm water krijgt. De kraan draait van koud water naar warm.
Tijdens de checkin werd er vermeld dat er geen bar is s' avond in het hotel doordat u zich op 300 meter van de markt bevind, waar u in onze partner restaurant ook een drankje kan nuttigen.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis Hotels.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat je auto op eigen parkeerterrein staat en is afgesloten met een statig hekwerk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 3 mei 2019
Beste Gast,
Bedankt voor deze mooie feedback.
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
RudienLinda, dendermonde
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
in de omgeving van het centrum van Veurne. Mooie kamer, vriendelijke ontvangst, mooi en verzorgd ontbijt. Een hotel waar we ons thuis voelden.
RudienLinda
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 13 feb 2019
Beste Rudieenlinda,
Bedankt voor deze mooie feedback.
Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis Hotels.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
peter, rotterdam
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 18 nov 2018
Beste Peter,
Bedank voor uw verblijf en deze mooie feedback.
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Myriam
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tophotel in Veurne
Voor ons kon niets beter,heel vriendelijke mensen,prachtige kamer,uniek gebouw,ontbijt perfect en ook de prijs was meer dan correct
Myriam
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 30 okt 2018
Beste Myriam,
Bedankt voor deze mooie feedback.
Wij kijken er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis hotel Veurne.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed gelegen, rustig. Zeer vriendelijke ontvangst en service. Twee minpunten: geen verwarming in de badkamer, en tijdens het ontbijt een te luide en stijlloze radiozender die niet bij de hoge kwaliteit van het hotel past.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 30 okt 2018
Beste Gast, Bedankt voor deze mooie feedback.
Uw waardevol advies nemen wij zeker ter harte.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Conny, Westerlo
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
In het centrum !
Oud en charmant.
Zeer vriendelijk .
Goed ontbijt.
Geen gebakken spek en roereieren (bijna nergens nog te vinden)
Niet geschikt voor kinderen vind ik zelf.
Zeker niet op de zolderkamertjes.
Conny
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 25 okt 2018
Beste Conny
Hartelijk dank voor uw review.
Met vriendelijke groet
Tineke
8/10 – Goed
Ann, Hasselt
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mooi hotel, midden in de stad met parking
Vooral de ligging is een troef, ook zeer prachtig hotel, alleen de kamer viel mij wat klein uit, en met de hitte miste ik goch een airco. Uiterst vriendelijk personeel!!
Ann
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 1 aug 2018
Beste Ann,
Hartelijk dank voor deze mooie feedback.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rustig hotel
niet ver van de kust , goed ontbijt ,vriendelijk personeel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 30 jul 2018
Beste Gast,
Bedankt voor deze mooie feedback.
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Paul
11 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterende locatie op een boogscheut van markt.
Hartelijke en gastvrije ontvangst. Ideale locatie om te wandelen, te fietsen, de kust of Frankrijk te bezoeken, maar vooral om te ontstressen in een prachtig gebouw en dito tuin. Heel lekker ontbijtbuffet, voor elk wat wils.
Paul
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 15 mei 2018
Beste Paul,
Hartelijk dan voor u mooie feedback.
Wij waarderen dit enorm en het doet ons deugd te horen dat u tevreden was over ons hotel en services.
Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis hotel Veurne.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel op goede locatie met heel aardig en attent personeel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 1 mei 2018
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw verblijf en voor deze mooie feedback.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Pol
16 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pol
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 17 apr 2018
Dear Guest,
Thank you for the nice review.
Kind regards,
6/10 – Redelijk
H.J, Exeter UK
27 feb 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
zakenlijk verblijf
Zeer Kleine kamer
Geen koffie/thee faciliteit
Nergens haakjes voor he jas
Weinig verlichting ook nog een defect
Geen restaurant
Douche zeer gladde vloer dus uitkijken
H.J
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 22 mrt 2018
Beste Gast,
Hartelijk bedankt voor uw waardevolle feedback.
De koffiemachine zijn binnenkort aanwezig op elke kamer.
Wij gaan zeker ook u ander aanmerkingen proberen aan te passen.
Wij hopen u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen in Amaryllis Veurne of Amaryllis hotel Maldegem.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
A.C.
2 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
een net hotel, dat juist in andere handen is overgegaan. goede service
A.C.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Amaryllis Hotel Management op 27 feb 2018
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Wij kijken er alvast naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Amaryllis Veurne.
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top B&B in Veurne
Really good, as usual
Peter
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel with a great location.
Mark
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
15 nov 2023
Mark
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer