Hôtel Le Relais Fleuri
Hotel met een sauna en een restaurant in Vervins
Fotogalerie voor Hôtel Le Relais Fleuri





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
28 okt - 29 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Avenue de la Gare, Vervins, 02140
Over deze accommodatie
Hôtel Le Relais Fleuri
Gelijkaardige accommodaties

Domaine de Blangy
Domaine de Blangy
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 105 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.40 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 9.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Relais Fleuri Vervins
Hôtel Le Relais Fleuri Hotel
Hôtel Le Relais Fleuri Vervins
Hôtel Le Relais Fleuri Hotel Vervins
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel Le Relais Fleuri
7,8
Goed
9,2
Netheid
7,8
Locatie
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
13 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicole
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Yara
Reisde met partner
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yara
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Ad
15 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk, maar een beperkte tijd open
Ad
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Maya, rosmalen, the netherlands
21 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Tallkative owner
Maya
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Livio
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Livio
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
CHRISTINE
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
CHRISTINE
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
FAVIER
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comme à la maison !
FAVIER
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ROXANE
25 nov 2022
ROXANE
1 nacht verbleven in november 2022
4/10 – Matig
Jean luc
Reisde met familie
30 jul 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Jean luc
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
veronique
Reisde met een groep
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
veronique
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
chris
18 jun 2022
chris
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Bronwyn
30 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
A disappointing experience
Bronwyn
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Luc
Reisde met een groep
4 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luc
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Arnold
Zakenreiziger
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnold
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Chantal
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chantal
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Jeannine
Zakenreiziger
1 okt 2021
Positief: Netheid
Moyen
Jeannine
2 nachten verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Kári
15 jul 2021
Kári
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
ISABELLE
Zakenreiziger
26 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualité prix
ISABELLE
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
yannick
Zakenreiziger
25 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel établissement super accueillant
yannick
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
SMIDTS
Zakenreiziger
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SMIDTS
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
marie josephe
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marie josephe
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Serge
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serge
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Florian
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Florian
1 nacht verbleven in maart 2019





