Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Maashof

3.5 out of 5
Maashof
Maashoflaan 1, Venlo

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 130 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 259 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Maurice op 14 mei 2024
Thanks, Karen, for the wonderful 5 star rating!

10/10 – Uitstekend

Robertus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Alles goed geregeld, ontbijt en diner in restaurant prima
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Maurice op 7 feb 2024
Bedankt, Robertus, voor deze ontzettend mooie beoordeling en de fijne review! Hopelijk tot snel weer bij Maashof!

10/10 – Uitstekend

Corina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maurice op 28 jul 2023
Thanks, Corina, for the nice 5 star rating!

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig gelegen zeer voorkomende en vakkundig dige medewerkers .
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maurice op 2 jul 2023
Bedankt Henk, voor deze prachtige beoordeling! Daar zijn we heel blij mee!

10/10 – Uitstekend

Andrew

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maurice op 18 jul 2023
Thanks, Andrew, for rating us with 5/5! Hopefully we will see you again some time soon!

10/10 – Uitstekend

Dick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prachtig hotel met zeer vriendelijke personeel we hebben genoten van de vakantie. Het is voor herhaling vatbaar. Bedankt 🙏 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Reactie van Maurice op 14 nov 2022
Bedankt, Dick, voor deze hele mooie beoordeling! We zijn heel blij om te lezen dat jullie vakantie zo goed is geweest bij ons. Natuurlijk hopen we jullie ook graag nog een keer te mogen verwelkomen bij ons!

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Max Leeder op 31 okt 2022
Hartelijk bedankt voor je review, Peter! Fijn dat het verblijf zo goed bevallen is. Hopelijk tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

Jan Wiecher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten en heerlijk uitgebreid ontbijt. Kamer zeer ruim en niet gehorig. Tenminste niet vernomen.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Max op 3 okt 2022
Hartelijk bedankt voor je review, Jan!We zijn heel blij om te horen dat het zo goed bevallen is en dat er niets op het verblijf aan te merken was!Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals ontvangen.

8/10 – Goed

Marjon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon hotel maar geen airco en gehorige kamer.
Zeer schoon hotel met heerlijk eten en vriendelijk personeel. Helaas kon op onze kamer het raam slechts een klein stukje open, was er geen airco en was de kamer erg gehorig.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Maurice op 24 aug 2022
Bedankt voor je verblijf bij ons en voor de beoordeling, Marjon! Fijn te lezen dat het over het algemeen in orde was. Vanaf de ComfortPlus-kamers beschikken alle kamertypes over airco. We zullen je punten zeker intern meenemen! Nogmaals vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer!

8/10 – Goed

P.H.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern comfort
Moderne nette kamer (suite) met zitje en koelkastje en goede bedden. Fietsen kunnen binnen gestald worden. Van het restaurant hadden we meer verwacht. De patat was slap en de groente doorgekookt. Zou je voor die prijzen niet verwachten.
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Maurice op 29 jul 2022
Beste heer Buskermolen, Bedankt voor uw verblijf bij hotel Maashof en het achterlaten van deze beoordeling. Fijn dat het verblijf in ons hotel goed bevallen is. U geeft aan dat in het restaurant nog wel wat verbeterpunten te behalen zijn. We zullen deze punten zeker intern bespreken, zodat dit bij een volgend verblijf hopelijk niet meer aan de orde is! Nogmaals vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Relaxen in Venlo, op je gemak
Geweldige ambiance, goed eten en een goede bar en een voortreffelijk ontbijt
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 24 feb 2022
Hartelijk bedankt voor je mooie review Arnaud. Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent, super! Graag tot de volgende keer.

8/10 – Goed

Phuc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf is in algemeen goed te noemen. Personeel is vriendelijk en
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Maurice op 29 okt 2021
Beste Phuc, Bedankt voor de mooie beoordeling! We hopen je graag snel weer te mogen verwelkomen bij Maashof! Met vriendelijke groet, Team Maashof

10/10 – Uitstekend

Maud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deze accommodatie had een mail gestuurd, een paar dagen voor vertrek met surprise upgrade. Deze heb ik geboekt, de surprise upgrade voor ons was een kamerupgrade. Superleuk om jezelf tijdens een weekend te verrassen. Het restaurant bij deze accommodatie was super, wij hebben er 2x gegeten en het was heerlijk voor een goede prijs!
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 12 okt 2021
Bedankt voor je top review Maud. Super zeg. Voor dit soort reviews doen wij het. Graag tot de volgende keer.

8/10 – Goed

John de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamers. Genoten van een heerlijk diner. Ontbijtbuffet was ook dik orde.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 12 okt 2021
Bedankt voor je mooie review John. Graag tot de volgende keer.

8/10 – Goed

Janny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een zeer nette accommodatie, met vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 12 okt 2021
Bedankt voor je mooie review Janny. Fijn dat je zo tevreden bent, super! Graag tot de volgende keer.

8/10 – Goed

Erik de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie met een prachtige ligging. Ontbijtbuffet is uitstekend en je kan er ook heel goed lunchen en dineren. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 12 okt 2021
Hartelijk bedankt voor deze mooie review Erik.

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk weekend weg
Oase van rust met een heerlijk terras. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers met alle comfort en prima wifi.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfort kamers hebben geen airco of ventilator. Verder wel alles aanwezig en netjes
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uiterst vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Marcelus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een aanrader, mooi en verzorgd hotel!
Heerlijk verblijf gehad, lekkere en goed verzorgde kamer met goede voorzieningen (suite). Enig minpuntje waren de paar vliegen zowel in de kamer als rond het ontbijt gedeelte. Mensen die een bijeenkomst bijwoonden liepen door de ontbijtgelegenheid heen wat ik zelf wel als storend ervaarde (mede door de tassen en rugzakken)
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Debby

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een rustige locatie waar ik lekker tot rust kon komem en waar vandaan ik bij familie in de buurt kon gaan. Nette kamer in een rustige hotel.c
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Vlad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima maar nog niet top
Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel. Kwaliteit van ontbijt viel wat tegen (oudbakken broodjes), hotel is een doolhof. Verder prima verbleven.
3 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Saskia op 30 mrt 2021
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We gaan zeker iets doen met uw feedback. Fijn te lezen dat ons personeel zeer vriendelijke is. Dat horen we graag! Hartelijke groet, Saskia, Reserveringen Maashof

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weer goed :)
Verbleef er voor de 5e keer, ook met Corona maatregelen is het allemaal prima!
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Saskia op 30 mrt 2021
Hartelijk dank voor uw feedback. We verwelkomen u graag binnenkort weer.

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Saskia op 2 mrt 2021
Thank you for your good review!

6/10 – Redelijk

Joop, Buinwn

Reisde met partner
Prijs / kwaliteit is goed. Kamer erg basic, niet veel sfeer.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Majella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super goed
Mooie accomodatie. Mijn kinderen wonen in blerick waar ik ook vandaan kom. Het is ons zo goed bevallen dat we dit vaker willen gaan doen. Verblijf maashof is super.
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zelfs in deze tijd een goede service
Goed hotel met mooie kamers en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel en restaurant en bar zijn prima.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 13 okt 2020
Hartelijk bedankt voor deze positieve review van maar liefst één 10. Hier doen we het tenslotte voor. Graag tot de volgende keer.

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prettig verblijf met een nasmaak.
Wij kwamen er alleen voor de overnachting wat zeer prettig ervaren was. Jammer dat we door de huishouding met draaiende stofzuiger het ontbijtruimte helaas moesten verlaten....
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 13 okt 2020
Bedankt voor uw positieve review Sandra. Fijn om te vernemen dat u uw overnachting zeer prettig heeft ervaren. Hopelijk tot de volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Mylene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 13 okt 2020
Bedankt voor je positieve review Mylene. Super!

10/10 – Uitstekend

P.H.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Prima hotel tegen redelijke prijs. Uitstekend ontbijt en voldoende keuze op de dinerkaart. Iedere avond lekker gegeten. Mooi ruim terras aan visvijvers. Gezellig druk en toch voldoende ruimte.
4 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Melanie, Jabbeke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie, stille kamer met prachtige uitzicht vanaf balkon. Er zijn heel wat dingen te doen zoals het huren van een E chopper (en tal van andere mogelijkheden) om de groene omgeving te verkennen. Ook het ontbijt was prima. Enkel de wifi werkte niet goed maar ik had de allerlaatste kamer (86) dus misschien lag het daaraan. Centraal tussen Roermond Outlet en de grens met Duitsland, ik kom zeker terug!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 13 okt 2020
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen Melanie. Fijn dat u zo tevreden bent over Maashof. Top! Graag tot de volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke ontvangst en een erg mooie, ruime kamer
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Fons - Medewerker marketing op 13 okt 2020
Wauw, de hoogste score. Hartelijk dank voor het delen van uw review en graag tot ziens.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Wim, Woerden

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is werkelijk schandalig dat ze je voor kamer 1 en 100 hetzelfde bedrag laten betalen als voor de overige kamers. Kamer 1 is een souterrain, leuk als je student bent maar je wilt toch niet onder de grond gepropt worden. Maar kamer 100 slaat alles. Ik heb nog nooit een hotelkamer gezien die geen raam naar buiten had. Maar bij kamer 100 was het zo ver. Een bedompt hok dat nog niet eens af was. Het ligbad moest nog geplaatst worden.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Yassine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

4/10 – Matig

Douwe

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was tip top in orde! Een aanrader! Wij komen zeker terug!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Fons van Rijswijck op 30 jan 2020
Hartelijk dank voor je mooie review van maar liefst 5 uit 5. Fijn om te vernemen dat je Maashof echt een aanrader vindt. Hier doen wij het tenslotte voor. Graag tot de volgende keer.

4/10 – Matig

L.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prima lokatie.
In kamer 52 misten we een koelkastje en is niet meer van deze tijd, met temperaturen van over de 30* Ook misten we een airco. Verder iets om een koffer op te leggen. Uitzicht vanuit kamer 52 was prima. Roken op de terrassen is ook niet meer van deze tijd, al kun je het niet verbieden. Misschien rookvrije zones. Meer aandacht voor het ontbijt, bijv. een snijplank meer en het optijd afruimen van de tafels. Het "beter aangeven van het naderen van het hotel" ook voor fietsers door wegwijzers / bordjes.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Diederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Misschien een idee om op de ruime kamers 2 stoelen met een klein tafeltje te plaatsen en een waterkoker met wat koffie en thee.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Tom

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hier hebben ze Chinese tagliatelle
standaard hotel. Interieur nieuw. Goed bed. Vreemd restaurant, bestel je tagliatelle en krijg je een bami gerecht met parmesaan. Niet te eten. Maar volgens de ober is het allemaal hetzelfde......... In de buurt zijn er meerdere betere hotels. Zeker in culinaire zin.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Jos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed tot Zeer Goed
Geen negatieve opmerkingen, alleen de badkamer nogal aan de kleine kant (kamer 52)
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel en goede locatie. Kamers zijn modern en schoon.
2 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooi hotel, slechte service.
Het hotel ligt mooi en is in goede staat, kamers zijn ruim en schoon, dat is allemaal prima. Maar de service is heel slecht. Bij incheck kregen we een kamer die nog niet klaar was. Het schoonmaak personeel ging dat aan de receptie vertellen en kwam terug met de mededeling dat ik een andere kamer kon krijgen die een nummer verder was. De sleutel hadden ze niet meegegven, die kon ik zelf halen. Toen ik aan de receptie vroeg of dat niet gekunt had kreeg ik als antwoord "het is druk ik heb daar niet aan gedacht". Op het terras wordt je gevraag wat je wil drinken, dat is prima, maar als je dan om eten vraagt, kijken ze je gek aan. Ik heb twee keer om een cesarsalade moeten vragen, toen begreep ze pas dat dat ook op de kaart stond. Mijn wafel met kersen en ijs kwam na twee keer vragen na 20 minuten zonder ijs. Ik heb twee keer moeten vragen om het servies weg te ruimen dat laten ze staat terwijl het absoluut niet druk was. Op mijn vraag "mag ik betalen" keek men mij aan en liep weg zonder wat te zeggen en kwamen niet met de rekening. Bij het ontbijt was de salade slap de komkommer op en we werden lastig gevallen door vliegen. Bij de uitcheck was men niet op de hoogte dat de lokale kosten (tax en service) inclusief waren ik moest mijn boekingsbevestiging laten zien om dat aan te tonen.