Het hotel ligt mooi en is in goede staat, kamers zijn ruim en schoon, dat is allemaal prima. Maar de service is heel slecht. Bij incheck kregen we een kamer die nog niet klaar was. Het schoonmaak personeel ging dat aan de receptie vertellen en kwam terug met de mededeling dat ik een andere kamer kon krijgen die een nummer verder was. De sleutel hadden ze niet meegegven, die kon ik zelf halen. Toen ik aan de receptie vroeg of dat niet gekunt had kreeg ik als antwoord "het is druk ik heb daar niet aan gedacht". Op het terras wordt je gevraag wat je wil drinken, dat is prima, maar als je dan om eten vraagt, kijken ze je gek aan. Ik heb twee keer om een cesarsalade moeten vragen, toen begreep ze pas dat dat ook op de kaart stond. Mijn wafel met kersen en ijs kwam na twee keer vragen na 20 minuten zonder ijs. Ik heb twee keer moeten vragen om het servies weg te ruimen dat laten ze staat terwijl het absoluut niet druk was. Op mijn vraag "mag ik betalen" keek men mij aan en liep weg zonder wat te zeggen en kwamen niet met de rekening. Bij het ontbijt was de salade slap de komkommer op en we werden lastig gevallen door vliegen. Bij de uitcheck was men niet op de hoogte dat de lokale kosten (tax en service) inclusief waren ik moest mijn boekingsbevestiging laten zien om dat aan te tonen.