Exterieur

Beoordelingen van Hotel Palazzo Martinelli Dolfin

3 out of 5
Hotel Palazzo Martinelli Dolfin
Sestiere Santa Croce 420a, Venice

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 90 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 ā€“ Uitstekend

Tuncay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Anonymous, The Netherlands

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful maintained building & room is very spacious
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van reservation office op 8 sep 2020
Dear guest, thank you ! We hope to host you again !

10/10 ā€“ Uitstekend

jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 ā€“ Matig

Simona

Reisde met een groep
Positief: Netheid
The property is in a nice area quiet and well connected. I doubt i will stay again as i think there are better properties for that cost. On arrival, despite having asked to re confirm the room i has booked i found out that they had moved us. I know that sometimes there might be unexpected issues but i would expect the property to be in touch first and some sort of apologies. Instead of the canal view and two double beds there were one bed and one sofas with only a flatsheet not even covering it and a thin duvet in a room without any window and quite low ceilings. I called the smart reception and only after several conversations with expedia and a night without sleep we got moved to a different room where the sofa bed at least had a mattress. Unfortunately the walls are not soundproofed so the second night another guest didn't know how to open the door of her room and she spent two hours banging against her door until i decided to go out in my pijama and explain how to use the code. All together not an experience that i am looking forwards to repeating.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 ā€“ Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 ā€“ Uitstekend

Alyssa

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 ā€“ Uitstekend

cara

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 ā€“ Uitstekend

Panagiotis

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neu Renoviert
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Angela, Fullerton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Rees

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Mehmet Cihan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Liana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Scott

2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 ā€“ Matig

Amrit

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Katya

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Michele

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The pros: the cleaning staff and staff communicating via message are responsive, friendly and helpful, the room was a good size. The cons: location; it says itā€™s 6 min walk to St. Marks but itā€™s 30, and it says 4 min walk to grand canal but itā€™s 13 (and I am young and in shape). They donā€™t give you the wifi code until your room is ready and they email you but if you donā€™t purchase an international data plan youā€™re screwed. My room was literally in the dining room and I got up before breakfast but could hear everything, partially because there are gaps in the door. If youā€™re a solo traveler and concerned for your safety that is alarming. Their ā€œstorageā€ for your luggage is an unlocked cabinet so you have to put your faith in humanity that people donā€™t steal it as there is no reception. The bathroom was so small anyone who was tall their knees would hit the wall. Thereā€™s no shelf in the bathroom to put your toiletries so you have to put them on the floor. They let you check in at 3 when most places allow at 2 and check out is at 10 when most places in Italy it is 11.

10/10 ā€“ Uitstekend

Baryalai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 ā€“ Matig

Wilhelmus

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would not suggest staying at this SMART property. Orbitz sold us a room that would not accommodate our family, even though we included it in our search criteria. The hotel wanted to immediately uncharge us and would not be flexible with customer service to cancel our reservation. This was definitely NOT ideal. Maybe if you are young and traveling through europe it would be a good fit.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Carolyn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was on a quiet canal with what felt like a unique hidden door. The room was very large and comfortable. Communication in English via Whatā€™s App was very timely and helpful. It was nice to be able to drop our luggage at 7 am and spend the day in Venice before check in
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Regiane M

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O Hotel Ć© prĆ³ximo do estacionamento de carros, fĆ”cil acesso, quarto enorme, tudo perfeito e acolhedor! Atendimento das funcionĆ”rias espetacular!!! Volto com certeza!
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Norvik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huge and clean room
It was perfect, the room was super clean , staff were very friendly and nice , nice area close to everything, super close to parking . Overall very great place to stay
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Tamara

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns wurde eine Abstellraum mit dem Bett und die Toilette angeboten. Lediglich die TĆ¼ren trennte den Speisesaal vom unseren "Zimmer ". Wir mĆ¼ssten noch zusƤtzliche 60 Euro bezahlen, damit wir ein Zimmer bekommen kƶnnten, wie auf den Bildern aufgestellt ist.
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Newton

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Guillermo

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Britta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schƶne Unterkunft, alles gut zu FuƟ erreichbar, in der NƤhe ist eine Parkmƶglichkeit, ausreichendes FrĆ¼hstĆ¼ck mit netter Betreuung
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 ā€“ Redelijk

MARIA JOSE DE LAS

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Favorable: El sitio en sĆ­ estĆ” bien, ubicaciĆ³n al lado de la estaciĆ³n, habitaciones amplias, cama cĆ³moda, baƱo grande...como en la foto. Inconvenientes: No hay recepciĆ³n, sĆ³lo un nĆŗmero de telĆ©fono. Es un Smart hotel. Lo que no te dice el hotel en la pĆ”gina es que para el Check-in te escriben un WhatsApp/mail por Expedia para q les envĆ­es una foto de tu ID o pasaporte por WhatsApp y eso me generĆ³ desconfianza, de hecho llegĆ³ un matrimonio alemĆ”n cuando desayunĆ”bamos, el personal del desayuno,que NO habla inglĆ©s, llamĆ³ por telĆ©fono a quien hace el check in para hablar con el matrimonio y Ć©stos dijeron que no les enviaban la foto y le dieron la numeraciĆ³n del pasaporte por telĆ©fono. A nosotros Expedia nos facilitĆ³ un mail del hotel para enviarlo de forma mĆ”s segura. Que quede claro que No tiene recepciĆ³n y se entra con unos cĆ³digos que te envĆ­an ellos por mail/WhatsApp despuĆ©s de que tengan tu ID. Al NO haber recepciĆ³n nos pasĆ³ que estando en la primera planta (donde estĆ” la zona de desayuno y el tiembre de "recepciĆ³n ")...alguien se debiĆ³ de olvidar el cĆ³digo de entrada al hotel o eran clientes q llegaban a Venezia... se pasaron tiembrando continuamente desde las 05.30 de la maƱana hasta las 07.00 que entrĆ³ el personal para montar los desayunos porque se dejĆ³ de oir y nosotros sin dormir...
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 ā€“ Goed

Imani

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 ā€“ Goed

alessandra

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed the staying! Definitely going back!

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Tony

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rudeness

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Kristen

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I should have read the one-star reviews before booking. DO NOT STAY HERE. While a beautiful hotel inside, the hotel does not provide the amenities promised and makes it almost impossible to receive resolution to an issue. There is no one available to help you in person during your stay. The hotel has an air conditioner but fully turns off their air conditioning system throughout the hotel and does not provide any other method for air circulation. When I asked for help, a fan, anything, the hotel responds via WhatsApp - 6 hours later - and says "everything is working". The hotel's air conditioner might "WORK" but it is not "ON", and it cannot be used. I don't care if it works as a system. If it doesn't work for me - the guest, then it doesn't matter. False advertising. Their solution - They say "open a window". In October 2022 - it's still 65-70 degrees at night, the wind speeds are low, and mosquitoes ate me alive. I didn't sleep the entire time I was there, effectively ruining my trip to Venice. Also - waste of money. I reserved a junior suite with a balcony. The balcony is too small for anything other than standing. Cannot fit chairs. Balcony overlooks abandoned courtyard fully in disrepair. Difficult to locate on Google Maps. Got lost trying to find the hotel as the location provided is of a parking garage - on the other side of a canal. You need to be very aware of your surroundings and potential ways throughout the maze of Venice to get actually find the hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stunning rooms
Excellent room in a great spot. Would recommend highly
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Palazzo Martinelli Dolfin - SUPER HOTEL
Wir genossen ein traumhaftes Wochenende in Venedig. Das Zimmer war toll, blitzsauber und alles ging super unkompliziert! Vielen Dank - wir kommen sicher wieder!
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Federico, Winston Salem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and I spent a night before returning to the US and we were extremely pleased. My only issue was that they had already switched the Air conditioning to heating since it was mid October and the room was a little warm. However after opening the windows for a while it was very comfortable. The room we got was HUGE with lots of room to move around especially packing for our return. Very close to Piazzale Roma and about a 7 minute walk to the train station. Not the most glamorous location but very safe. Killer wifi speed and extremely quiet. Would definitely stay there again.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

PERSWAMI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place is newly renovated and has everything.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

kuppar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
numero del call center del servizio clienti ecc. solo sulla porta dell'hotel. Deve essere inserita una scheda informativa con le informazioni. grazie
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

itzhak

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Reception op 16 aug 2022
Dear Mr Ashkenazi, Thank you for your attention and your evaluation. We hope to have you again as our guest. Best regards, Laura Palazzo Martinelli Dolfin

10/10 ā€“ Uitstekend

Ulrike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Bernd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut erreichbar, sauber, alles genau wie in der Beschreibung der Bilder
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van reservation office op 28 jun 2022
Dear guest, thank you for your review

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van reservation office op 8 jun 2022
dear guest thank you for your review

6/10 ā€“ Redelijk

Sabrina

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern and spacious room. Cleaning lady was very very helpful. Breakfast for 15ā‚¬ In my opinion is a little too expensive, 10 or 12ā‚¬ would have been more inviting. But overall a good hotel. Very pretty
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Reservation Office op 15 jun 2022
Dear guest thank you for your review

6/10 ā€“ Redelijk

Anders

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice and big room, breakfast was not worth the extra charge. It wasnā€™t possible to bring the breakfast outside - not allowed for some reason. A little stressful before arrival. All communication is done through whatsapp,
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Reservation Office op 15 jun 2022
Dear guest thank you for your review

10/10 ā€“ Uitstekend

Asif

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van reservation office op 27 mei 2022
Dear guest thank you for your review

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Auskar

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay at this property. There is no one on site to answer questions and address problems with the room. They are supposed to be avaialble via WhatsApp but when I inquired about a problem with the air conditioner, they completely ignored me. The air conditioner was blowing cold air all night, on a cold night, and could not be switched off. When I repeatedly asked via WhatsApp if anyone could address the problem, no one responded. So the air conditioner was on all night. I contacted Expedia to see if they could reach someone from the property but after several attempts, they too said they were completely ignored. This property is worse than a hotel and an Airbnb. I feel like they have taken my money, promising a level of service, and completely failing to deliver. They have deceived me. They should not be in the business of offering accommodation services and Expedia should not be allowing them to advertise their property on their site.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van reservation office op 21 jun 2022
Dear guest the property and check in procedure are exaclty as advertised and guest can choose temperature inside the room

8/10 ā€“ Goed

Pernille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roligt og pƦnt hotel
Roligt hotel, pƦnt vƦrelse med gode senge. God beliggenhed.
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van reservation office op 6 mei 2022
Dear guest thank you for your review

10/10 ā€“ Uitstekend

Eilyn

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van reservation office op 6 mei 2022
Dear guest thank you for your review

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
venezia holiday
very comfortable, big & spacious
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van reservation office op 27 apr 2022
Dear guest thank you for your review

8/10 ā€“ Goed

GABRIELE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Rosario

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Non capisco le recensioni che parlano di acqua fredda, solo perche bisogna aspettare qualche secondo che questa arrivi. Per il resto l'hotel ĆØ veramente bello e ristrutturato finemente . La formula hotel/B&B con reception on line ĆØ quello che fa al caso nostro. Il personale per la gestione delle pulizie,veramente molto cordiale, ĆØ comunque sempre presente la mattina. Nella lounge abbiamo fatto colazione e cena ordinando su glovo quello che piu ci piaceva. Se volete gli inservienti pronti per qualunque cosa questa soluzione non fa per voi. Ma se siete una famiglia che cerca pulizia, rifiniture lusso, a prezzi umani, questo fa per voi. Aggiungerei solo un cesto per la differenziata nella zona lounge.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Reservation Office op 4 mrt 2022
Gentile Rosario, Grazie mille per la recensione, speriamo di ospitarla nuovamente.