Suite, sauna (Wellness) | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Veenendaal

4 out of 5
Van der Valk Hotel Veenendaal
Bastion 73, Veenendaal

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 127 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 205 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Vriendelijke mensen, schoon en mooie kamer!
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and clean
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Krijn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer uitstekend en het eten was ook heel erg goed
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Front-Office op 21 aug 2023
Harteljik dank voor de goede feedback. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van ND op 21 aug 2023
Beste mevrouw Spek,Hartelijk dank voor u goede review.Wat fijn om te horen dat u een fijn verblijf gehad heeft bij ons! Indien wij u verder van dient kunnen zijn vernemen wij dat graag en hopelijk tot ziens bij van der valk Veenendaal.Met vriendelijke groet,front office.

8/10 – Goed

Kiyomi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Shiftleader op 18 mei 2023
Good afternoon, Thank you so much for your positive feedback. We hope we will welcome you in the future again!

10/10 – Uitstekend

DENON

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jeanette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was fantastisch en heel schoon. Het ontbijt was ook heel goed
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Supervisor op 11 apr 2023
Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve woorden!Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in Hotel Veenendaal!

10/10 – Uitstekend

Dick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Rennie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was groot, het oontbijt,de heerlijk.De prijs van goed
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel, zeer ruime kamer en mooi ruime badkamer. De incheck verliep zeer snel. Het restaurant was zeer goed.

10/10 – Uitstekend

Laurianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wellness suite was top, vriendelijk personeel, lekker eten en een goed bed
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Harry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Kamer was schoon. Interieur was warm.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Danny

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fietsenstalling OK Weinig liften
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Lou, Oost Souburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, locatie in industrieterrrein, maar wel dicht bij Veenendaal. Prima ontbijt en diner.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en net hotel. Niet al het personeel was even vriendelijk. Bed was veel te hard. Kamer was heel netjes en ruim
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Annemarie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Cornelis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een fijn, luxe hotel
Keurig, mooi hotel, vlakbij de snelweg en Veenendaal. Grote, lichte kamer met ruim uitzicht. Lekkere inloop douche. Maw een prima verblijfplaats voor een zakenreis.
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Mieke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Front Office Manager op 15 mrt 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen! Prettige dag! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Aidin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel erg degelijk
Goed
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Front Office Manager op 20 feb 2020
Geachte Aldin, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat uw verblijf bij ons zo goed is bevallen en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Prettige dag toegewenst en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Mischa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevreden zakelijke overnachting/diner
Overnachting en eten beide zeer goed
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Front Office Manager op 12 feb 2020
Geachte Mischa, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback. Fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Zo te lezen is het vast voor herhaling vatbaar. U bent van harte welkom! Prettige dag en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Front Office Manager op 9 feb 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Een fijn weekend toegewenst en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Saskia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office Manager op 7 feb 2020
Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De maximale score! Dat betekent dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat wij u vast in de nabije toekomst nogmaals mogen verwelkomen! U bent van harte welkom! Alvast een prettig weekend! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Saskia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office Manager op 7 feb 2020
Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat uw verblijf bij ons zo goed is bevallen. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen! Alvast een prettig weekend! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Montage in Veenendaal
Zeer goed hotel, alleen duurde het lang voordat afspraken geregeld waren. Echter wel een aanrader
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office Manager op 9 feb 2020
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback. Wat leuk om te lezen dat u ons zeker zult aanraden. U bent zelf ook altijd van harte welkom! Alvast een fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office Manager op 9 feb 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen. Alvast een prettig weekend! Met vriendelijke groet, Brenda Tetteh Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn en modern hotel. Enige verbeterpunt is attentere bediening in restaurant.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super stay!
Super stay!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Nahvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De lamp en stopcontact werkt niet naast rechterkant van onze bed gaten in gordijn, bij de wc onseraan bij de deur niet goed en netjes afgewerkt met verven
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sabra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Yvonne Lawalata - Front Office Shiftleader op 20 jul 2019
Dear Sabra, Thank you for your positive review. We hope we may welcome you again at Van der Valk Hotel Veenendaal! With kind regards, Van der Valk Hotel Veenendaal Yvonne Lawalata Front Office Shiftleader

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Rondgereden met een grote demoaanhanger. Was moeilijk parkeren aangezien de 2 grote plaatsen bezet waren. Hotel wel heel netjes en mooi. Goed bereikbaar vanaf de A12
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Veel hotels gehad in Nederland,maar dit is echt een topper. Zeer zeker aan te raden.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

lutske

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topvalk
Ons verblijf betrof een “tussenstop”, na een concert. De kamers zijn werkelijk top, heerlijk bad en dito bed. Het ontbijt overtreft je stoutste verwachtingen!
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel. Rustig en eenvoudig maar goede wellness
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

mjc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf, goede ligging en parkeermogelijkheden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Maria, Leiden

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
We had reserved a room for one night at this hotel. Efficient and rapid check-in then ... the frst unpleasantness when we call for the elvator: as the elevator reach the ground floor, we are almost assaulted by two pittbulls whose owner was almost incapable of managing them. Ok, we get in the elevator and reach our floor/room. A large weird room, with a bath and the sink in teh bedroom, a shower-box with transparent door and a mini room (smaller than the cupboard) containing the wc (only). Ok, let get relaxed while waiting for our appointment at dinner ... Well not really a relaxing situation, given that in one of the close rooms a dog was barking, and kept so for approx 20 min (with few, very short, breaks). NOK. We close our trolley, get back into the elevator and check out. AT the reception, a nice young lady, asks why we are not happy wiht the room. When explaining the above she looks ta us, surprised: "it's Xmas !" So we deduce that in the Xmas the hotel becomes a resort for dogs: it was our mistake to make a reservation there. A mistake we will not repeat....
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Maartje op 2 jan 2018
Dear Maria, Thank you very much for your feedback on your unfortunate short stay in our hotel. Two days after christmas I already spoke to you on the phone about your experience and I have given you our apologies about the inconveniences caused. Noise disturbance is terrible especially when you planned a relaxing stay on a day like Chrismas. So again our sincere apologies. Just a small explanation as I also explained on the phone; We do allow dogs in our hotel and the reason why my colleague mentioned that it was christmas is because she wanted to explain that during christmas we do have a bit more dogs then normal. This is because guests do not want to leave their pets at home during these days.The guests who take a dog have especially assigned pet rooms and they pay an extra cleaning fee to cover the deep cleaning process we do after a stay in a room with a dog. Again we are so sorry that they disturbed you in this matter and therefore we did not charge you anything for the roomnight planned. Your comments on the room; we do have an open bathroom in every room of the hotel and I must say most of our guests do really like this "loft" feeling of the room containing all facilities in one area. Especially our superior rooms which you also had booked with the whirlpool located in the middle of the room is very popular, especially during holidays and weekends. I am sorry that this was not to your liking but this is also visible on our website and on expedia as we are very honest about this to avoid any dissapointments. So I am sorry this still happened. Hopefully you did still enjoy your time in Holland and your holiday and I wish you all the best for 2018. With kind regards, Maartje Schepers Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
prima kamers en mooie lobby, restaurant. Echter service en gastgerichtheid kunnen verbeterd worden. Receptioniste was vrij kortaf en stug. Ontbijt hebben we tot onze spijt bijgeboekt op het moment zelf maar eenmaal aangekomen bij et buffet waren alle warme gerechten koud (stond al even of de staving dishes werken niet). Ook wordt het na een bepaalde tijd niet meer bijgehouden wat resulteert in een leeg buffet om 10:00 (geen roerei, geen bonen in tomatensaus, geen pannenkoeken, uitgedroogde spiegeleieren onder de warmtelamp etc. etc. na 10 minuten eindelijk iemand gevonden die een kok ging vragen om nog wat pannenkoeken te bakken maar dan voel je je eigenlijk toch bezwaard als dit niet van harte gaat.... Volgende keer rijden we weer door naar Van der Valk Duiven...

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wonderlijke locatie
Rare locatie. Vooral voor zakelijke reizigers en mensen die niet meer in de buurt van hun bestemming terecht kunnen.

10/10 – Uitstekend

John, noordwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
super mooi hotel. wat een luxe, wat een weelde ruim parkeer gelegenheid mooie sauna supermooie kamer

10/10 – Uitstekend

Wesley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

RP, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top zakenhotel
Mooi nieuw zaken hotel. Goede vergaderruimtes, lekkere lunch en meer dan goede hotelkamers.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alles heel goed verzorgd
1 overnachting onderweg op weg naar de grens

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xxx
1 nacht verbleven in mei 2024