Vang Vieng Camellia Hotel
Hotel aan een rivier bij het shoppingcenter in Vang Vieng met gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Ventilator
Een regendouche
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Budget Twin Room laden

Budget Twin Room
Alle foto's voor Standard Triple Room laden

Standard Triple Room
Standard Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sengsavang, Vang Vieng, Vientiane Province, 00856
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Confetti Garden Hotel
Confetti Garden Hotel
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
8.8 van 10, Uitstekend, 207 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Een keuken/kitchenette is beschikbaar aan een extra tarief
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Langdurige huurders welkom.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Vang Vieng Camellia
Vang Vieng Camellia Hotel Hotel
Vang Vieng Camellia Hotel Vang Vieng
Vang Vieng Camellia Hotel Hotel Vang Vieng
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Vang Vieng Camellia Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Samuel
11 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Anders Husum
Reisde met een groep
6 feb 2025
Anders Husum
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Caroline
4 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Vong
Reisde met partner
1 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Vong
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hernando
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hernando
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MOUNG WAN
21 aug 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MOUNG WAN
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SANGSU
10 jul 2024
SANGSU
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Kensuke
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kensuke
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Patty
Reisde met familie
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patty
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met partner
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
19 apr 2024
Daniel
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mehmet
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a gem in value for money
Mehmet
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Tammy
8 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tammy
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Michel, DOL-DE-BRETAGNE
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Emilia
Reisde met partner
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilia
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Richard
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Anthony
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anthony
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
JUNGSUB
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNGSUB
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Paul
30 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Carolyne
Reisde met een groep
17 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Carolyne
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Laurence
18 mrt 2023
Laurence
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
JEANGUK
Reisde met partner
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten